Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mustasukkaisuus" näyttelijän takia

Vierailija
07.10.2017 |

Onko kenellekään muulle käynyt näin; eli puhuttiin poikaystävän kanssa lempinäyttelijöistä ja hän sanoi Emma Stone. Ja nyt mulla ei huvita enää katsoa elokuvia jossa Emma Stone näyttelee! Ärsyttää aivan vietävästi. En ole edes omasta mielestäni mitenkään rumempi kuin Emma Stone tai että sillä olisi edes väliä.
Siis aivan hullua tällaisen takia ahdistua kun ajattelen rationaalisesti, mutta tunnetasolla nousee vaan pintaan mustasukkaisuus ja ärsytys.
Haluan vaan tietää onko jollekin muulle käynyt näin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun ex-aviomies teki myös tuota, kun erehdyin sanomaan jotakin näyttelijää komeaksi. Jätin hänet muutaman vuoden jälkeen patologisen mustasukkaisuuden vuoksi. Terapiasta ei ollut apua.

Vierailija
2/14 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aloin inhoamaan Janni Hussia heti kun mies sanoi sen olevan kaunis :D

Se menee onneks ohi.ainakin vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap pikkuisen ylireagoi.Elä anna mustasukkaisuuden valtaa, suhteenne ei onnistu jos alat kokemaan tuollaisia tunteista asiasta.

Vierailija
4/14 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun ex-aviomies teki myös tuota, kun erehdyin sanomaan jotakin näyttelijää komeaksi. Jätin hänet muutaman vuoden jälkeen patologisen mustasukkaisuuden vuoksi. Terapiasta ei ollut apua.

Nyt ahdistaa vielä enemmän! En ole omasta mielestäni mitenkään mustasukkainen muuten, esim. poikaystävä on kaveri eksänsä kanssa ja se on mulle ok. 

Pitää varmaan mennä terapiaan :(

ap

Vierailija
5/14 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun muilla on samanlaisia mietteitä.

Oikeastaan olen ajatellut asiaa tarkemmin ja minua häiritsee asiassa enemmän se, etten pidä Emma Stonea mitenkään kauniina :/ Jos poikaystävä olis sanonut vaikka Kate Upton, niin ei tuntuis yhtään pahalta. Emma Stone on tavis nätti. No ehkä pääsen tästä yli.

Vierailija
6/14 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ahdistaa vielä enemmän! En ole omasta mielestäni mitenkään mustasukkainen muuten, esim. poikaystävä on kaveri eksänsä kanssa ja se on mulle ok. 

ap

Ei ei ei terapiaa. Se on kaunista ja vahvaa jos nainen on mustasukkainen tuollaisesta. Mutta jos mies on samassa tilanteessa mustis hänet pitää pistää suljetulle osastolle asap.

Vierailija
7/14 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei syytä huoleen, siinä vaiheessa, kun ongelma kasvaa isoksi ja elämää rajoittavaksi, on kyse jo paljon muustakin kuin näyttelijöistä. Minä en saanut enää loppuvaiheessa käydä töissä viikonloppuna, enkä yksin kaupassa. Kauan sitä ennen tuli ulkonäön kontrollointi. Hyvähän se on tietysti tiedostaa itsessään myös negatiiviset piirteet, jotta niitä voi kehittää. Tsemppiä.

Vierailija
8/14 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan olen ajatellut asiaa tarkemmin ja minua häiritsee asiassa enemmän se, etten pidä Emma Stonea mitenkään kauniina :/ Jos poikaystävä olis sanonut vaikka Kate Upton, niin ei tuntuis yhtään pahalta. Emma Stone on tavis nätti. No ehkä pääsen tästä yli.

Joo, tää on ihan mielestäni peruskauraa. Sama jannissa, se on ihan erilainen kuin minä ja "suutuin" siitä *olkienkohautushymiö* :)

Älä stressaa. Kuka sun miesihanne ois julkkiksista? Onko sun mies sen oloinen tai näkönen? Vaihtaisitko? :)

Tän kun selätin ite niin paljon parempi olla!

-2

Vierailija
9/14 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tää on ihan mielestäni peruskauraa. Sama jannissa, se on ihan erilainen kuin minä ja "suutuin" siitä *olkienkohautushymiö* :)

Älä stressaa. Kuka sun miesihanne ois julkkiksista? Onko sun mies sen oloinen tai näkönen? Vaihtaisitko? :)

Tän kun selätin ite niin paljon parempi olla!

-2

Kiitos, tuli parempi mieli :) Mietin, että kyllähän sitä itsekin voi pitää hyvännäköisenä miehiä, joita ei muuten haluaisi. 

Kaikkeen turhaan sitä energiaansa tuhlaa.

ap

Vierailija
10/14 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö tavallisen nätti on pahempi kuin ylimaallisen kaunis että koet sen jotenkin enemmän kilpailijaksi, kuten yleensäkin itseä vertaillaan eniten kaverien elämään ei Tom Cruisen jne?

Vierailija
11/14 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksikö tavallisen nätti on pahempi kuin ylimaallisen kaunis että koet sen jotenkin enemmän kilpailijaksi, kuten yleensäkin itseä vertaillaan eniten kaverien elämään ei Tom Cruisen jne?

Varmaan. Ehkä se järkytti, että niin tavallisen näköinen olis joku ihanne. Emma Stonen näköisiä tyttöjä on joka paikka pullollaan. Aika alhaalla rima. 

Vierailija
12/14 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta saattaisi ärsyttää jos kumppani hehkuttaisi jotakuta, jota itse pitää ihan kauheana tapauksena. Tyyliin Lindsay Lohania tai Tara Reidiä.

Vierailija
13/14 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma Stone on todella kaunis ja seksikäs. Tuskin Ap yltää lähellekään!

Vierailija
14/14 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa koko ongelma johtua siitä miten käsitettä lempinäyttelijän. Sinulle se selkeästi tarkoittaa komeinta/kauneinta näyttelijää. Tai ainakin oletat poikaystäväsi ajattelevan niin. Ehkä hän vain pitää Emma Stonen tavasta näytellä tai sen tyylisistä elokuvista, joissa hän yleensä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan