Miksi suomalainen mies heittäytyy pateettiseksi humalassa?
Tunnen ulkomaalaisia miehiä ja lisäksi kotimaisia tietty kotimaisia naisia eivätkä he tee humalassa (eivätkä muutenkaan) sellaista, mitä suomalainen mies tekee.
Esim. lähettelee viestejä humalassa/krapulakännissä aamuyöllä tyyliin (seuraavat ovat keksittyjä esimerkkejä) "Nämä silmät ovat nähneet niin rankkoja asioita. Nämä kädet tehneet kovaa työtä." tai "Kovakin mies saattaa itkeä pohjolan taivaan alla" tai "Miehen täytyy kaikki kestää yksin" tms.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole munaa itkeä tai kertoa tunteistaan selvinpäin se näkyy näin ja ei, se ei ole vahvuutta.
Tuossa huomaa miten negatiivisesti miehiin suhtaudutaan. Ei mitään empatiaa miehiä kohtaan saati että edes yritettäisiin ymmärtää niitä syitä, miksi miesten ei ole yhtä helppoa tai edes hyväksyttyä osoittaa tunteitaan naisiin verrattuna.
Minä olen mies, joka itkee selvinpäin. Olen tunteellinen, mutta vahva, empaattinen, mutta luja. Mies ei saa puhua tunteistaan ja kertoa mikä mieltä painaa, koska se on naisten mielestä heikkoutta.
Kyllä mä sanoisin että se on muiden miesten mielestä heikkoutta. Kestä kuin mies, älä ole tommonen akka jne. Kaikki herkkä on heikkoutta ja se rinnastetaan heti naiseuteen. Emme me naiset sitä tee ja itseämme alenna, vaan kanssamiehenne. Sanotaan toksiseksi maskuliinisuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pateettinen tarkoittaa mahtipontista.
Ei tarkoita.
KVG!
Onko tää se joku bändi?
T. Eri
Karaskin yksinäisen kuoren alla sykkii herkkä ruonoilijapoika ja housussa sykkii myös jotain vallan muuta ;)
En kyllä hyväksy moista toimintatapaa naisillakaan, ei se sukupuolesta ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä hyväksy moista toimintatapaa naisillakaan, ei se sukupuolesta ole kiinni.
Vanha unnon terminaattorirobotti, ei ymmärrä inhimillisiä tunteita lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista tulee pateettisia tietyssä humalan vaiheessa.
Juu varmaan teidän suvussa. Ei kuitenkaan koske kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole munaa itkeä tai kertoa tunteistaan selvinpäin se näkyy näin ja ei, se ei ole vahvuutta.
Tuossa huomaa miten negatiivisesti miehiin suhtaudutaan. Ei mitään empatiaa miehiä kohtaan saati että edes yritettäisiin ymmärtää niitä syitä, miksi miesten ei ole yhtä helppoa tai edes hyväksyttyä osoittaa tunteitaan naisiin verrattuna.
Minä olen mies, joka itkee selvinpäin. Olen tunteellinen, mutta vahva, empaattinen, mutta luja. Mies ei saa puhua tunteistaan ja kertoa mikä mieltä painaa, koska se on naisten mielestä heikkoutta.
Kyllä mä sanoisin että se on muiden miesten mielestä heikkoutta. Kestä kuin mies, älä ole tommonen akka jne. Kaikki herkkä on heikkoutta ja se rinnastetaan heti naiseuteen. Emme me naiset sitä tee ja itseämme alenna, vaan kanssamiehenne. Sanotaan toksiseksi maskuliinisuudeksi.
Niinhän sitä luulisi, mutta kyllä nuo lausahdukset kuulee naisilta siinä missä miehiltä. Kuuluu tähän kulttuuriin.
Mies saa elämänsä aikana tirauttaa yhden kyyneleen. Oman äitinsä hautajaisissa.
Tällaisia teksitiviestejä kutsutaan pilluviesteiksi.
Koska suomalaiset miehet tekevät työtä ja joutuvat elelemään suomalaisten naisten kanssa.
Kylmä maa ja kylmät naiset, välillä se kaikki purkautuu sitten.
Alkaa vltuttaa tuo naisten nirsous.
Pateettinen = paatoksellinen. Kielitoimisto.