Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalainen mies heittäytyy pateettiseksi humalassa?

Vierailija
07.10.2017 |

Tunnen ulkomaalaisia miehiä ja lisäksi kotimaisia tietty kotimaisia naisia eivätkä he tee humalassa (eivätkä muutenkaan) sellaista, mitä suomalainen mies tekee.

Esim. lähettelee viestejä humalassa/krapulakännissä aamuyöllä tyyliin (seuraavat ovat keksittyjä esimerkkejä) "Nämä silmät ovat nähneet niin rankkoja asioita. Nämä kädet tehneet kovaa työtä." tai "Kovakin mies saattaa itkeä pohjolan taivaan alla" tai "Miehen täytyy kaikki kestää yksin" tms.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pateettinen = paatoksellinen. Kielitoimisto.

Vierailija
22/33 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole munaa itkeä tai kertoa tunteistaan selvinpäin se näkyy näin ja ei, se ei ole vahvuutta.

Tuossa huomaa miten negatiivisesti miehiin suhtaudutaan. Ei mitään empatiaa miehiä kohtaan saati että edes yritettäisiin ymmärtää niitä syitä, miksi miesten ei ole yhtä helppoa tai edes hyväksyttyä osoittaa tunteitaan naisiin verrattuna.

Minä olen mies, joka itkee selvinpäin. Olen tunteellinen, mutta vahva, empaattinen, mutta luja. Mies ei saa puhua tunteistaan ja kertoa mikä mieltä painaa, koska se on naisten mielestä heikkoutta.

Kyllä mä sanoisin että se on muiden miesten mielestä heikkoutta. Kestä kuin mies, älä ole tommonen akka jne. Kaikki herkkä on heikkoutta ja se rinnastetaan heti naiseuteen. Emme me naiset sitä tee ja itseämme alenna, vaan kanssamiehenne. Sanotaan toksiseksi maskuliinisuudeksi.

Vierailija
24/33 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pateettinen tarkoittaa mahtipontista.

Ei tarkoita.

KVG!

Onko tää se joku bändi?

T. Eri

Vierailija
25/33 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karaskin yksinäisen kuoren alla sykkii herkkä ruonoilijapoika ja housussa sykkii myös jotain vallan muuta ;)

Vierailija
26/33 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä hyväksy moista toimintatapaa naisillakaan, ei se sukupuolesta ole kiinni.

Vierailija
27/33 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä hyväksy moista toimintatapaa naisillakaan, ei se sukupuolesta ole kiinni.

Vanha unnon terminaattorirobotti, ei ymmärrä inhimillisiä tunteita lainkaan.

Vierailija
28/33 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista tulee pateettisia tietyssä humalan vaiheessa.

Juu varmaan teidän suvussa. Ei kuitenkaan koske kaikkia.

Vierailija
29/33 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole munaa itkeä tai kertoa tunteistaan selvinpäin se näkyy näin ja ei, se ei ole vahvuutta.

Tuossa huomaa miten negatiivisesti miehiin suhtaudutaan. Ei mitään empatiaa miehiä kohtaan saati että edes yritettäisiin ymmärtää niitä syitä, miksi miesten ei ole yhtä helppoa tai edes hyväksyttyä osoittaa tunteitaan naisiin verrattuna.

Minä olen mies, joka itkee selvinpäin. Olen tunteellinen, mutta vahva, empaattinen, mutta luja. Mies ei saa puhua tunteistaan ja kertoa mikä mieltä painaa, koska se on naisten mielestä heikkoutta.

Kyllä mä sanoisin että se on muiden miesten mielestä heikkoutta. Kestä kuin mies, älä ole tommonen akka jne. Kaikki herkkä on heikkoutta ja se rinnastetaan heti naiseuteen. Emme me naiset sitä tee ja itseämme alenna, vaan kanssamiehenne. Sanotaan toksiseksi maskuliinisuudeksi.

Niinhän sitä luulisi, mutta kyllä nuo lausahdukset kuulee naisilta siinä missä miehiltä. Kuuluu tähän kulttuuriin.

Vierailija
30/33 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa elämänsä aikana tirauttaa yhden kyyneleen. Oman äitinsä hautajaisissa.

Tällaisia teksitiviestejä kutsutaan pilluviesteiksi.

Vierailija
31/33 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset miehet tekevät työtä ja joutuvat elelemään suomalaisten naisten kanssa.

Vierailija
32/33 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä maa ja kylmät naiset, välillä se kaikki purkautuu sitten.

Vierailija
33/33 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vltuttaa tuo naisten nirsous.