Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen "mies, joka kulkee omia polkujaan"

Vierailija
07.10.2017 |

Toteutan käytännössä MGTOW-elämäntapaa. Olen suunnattoman rakastunut itseeni, teen ainoastaan asioita joita itseäni huvittaa, en sitoudu, en hanki jälkeläisiä, en ota vastuuta mistään, olen hedonisti joka pyrkii miellyttämään vain itseään.

Pyrin kyllä kehittämään itseäni shoppailemalla, seuraamalla muotia, käyttämällä kosmetiikkaa, huolehtimalla ulkonäöstäni, käymällä salilla ja baareissa. Etsin hyvin aktiivisesti seksiseuraa deittipalstoilta ja Tinderistä, sekä käyn treffeillä. Viimeiset 10 vuotta olen opiskellut pelimiestaktiikoita.

Pääasia, että saan mahdollisimman usein ja monilta eri partnereilta seksiä mahdollisimman vähäisin kustannuksin - mitä tasokkaammilta sen parempi.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kuljet omia polkujasi, mutta joskus ne polut vaan vievät mammapalstalle tai deittisovelluksiin vonkaamaan.

Siltä näyttää. On se elämä välillä erikoista!

Muistan että kaksi keraa miehenä olen liehitellyt teini-iässä, sen jälkeen en kertaakaan. EHkä vain tulkitsin sen vain niin että ok, asia on selvä. EI vaan halua kokea sitä mielenhäiriötä uudelleen.

Sellaista romantiikkaa ja yksityiskohtaista analysointia jo ollut yhde harrastuksen parissa että siinä menee aivot kerälle. Ehkä se tunteen voimakkuus on aiheuttanut pelkoa.

ETtä se minkä opin minä voin antaa on että tunteita tulisi pystyä enemmänkin käsittelemään kuin romantisoimaan, että se on ennmminkin pyrkimystä järkeen.

Vierailija
42/55 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on nainen. Aina kun joku käyttää sanoja "suunnattoman", "äärettömän" tai "äärimmäisen", on 95 %:n todennäköisyys, että henkilö on nainen. Akat kuvittelevat lisäävänsä uskottavuuttaan liioittelemalla, vaikka oikeasti se vähentää sitä.

Mies tyypillisesti sanoisi olevansa 100% rakastunut itseensä tai absoluuttisen rakastunut itseensä, mutta vähintään yhtä tyhmältä se silläkin tavalla kuulostaa.

Älä suutu pienoinen.

Sinkkumies

Uuuh tätä viiltävää MGTOW-retoriikkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on nainen. Aina kun joku käyttää sanoja "suunnattoman", "äärettömän" tai "äärimmäisen", on 95 %:n todennäköisyys, että henkilö on nainen. Akat kuvittelevat lisäävänsä uskottavuuttaan liioittelemalla, vaikka oikeasti se vähentää sitä.

Mies tyypillisesti sanoisi olevansa 100% rakastunut itseensä tai absoluuttisen rakastunut itseensä, mutta vähintään yhtä tyhmältä se silläkin tavalla kuulostaa.

Mies ei sanoisi mitään tuollaista, vaan se asia kävisi ilmi hänen kirjoituksestaan "rivien välistä". Juuri tästä huomaa tekstin olevan naisen kirjoittama, kun se itserakkaus pitää erikseen mainita ja alleviivata, jolloin kaikki näkevät, että nyt ei ollut mies asialla.

Naisten kielellä ne ovat itsevarmoja miehiä. Kiinnostavia.

Sinkkumies

Vierailija
44/55 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä suutu pienoinen.

Sinkkumies

Suutu? Siis niinkuin mistä? Älä huoli, eihän tuollaisesta nyt sentään suuttua voi.

Vierailija
45/55 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärisovinistinen vihanpurkaus on naisten vika. Missä logiikka?

Kyllä miehissä on paljon itserakkaita tyhjäpäitä, saattaa olla 10-20% miehistä?

Joku nainen heitti puhteeksi tuollaisen kevyen provon. Kehuu muka hedonismillaan ja itserakkaudellaan. Kyllä pikkusen pistää epäilyttämään, vaiko eikö?

Ainoa positiivinen seikka oli tuo lapsen hankkimattomuus.

Vierailija
46/55 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan taas kerran tehdä selväksi sen. Mä en ole haukkunut ketään tässä ketjussa, mutta mua on haukuttu. Tietenkin vähän provoisin pikkuisia aaseja ;)

Sinkkumies

Vierailija
47/55 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä suutu pienoinen.

Sinkkumies

Suutu? Siis niinkuin mistä? Älä huoli, eihän tuollaisesta nyt sentään suuttua voi.

Älä lämpene. Patoa se pinnan alle, kun häviät järjestäen.

Sinkkumies

Blueser,

Vierailija
48/55 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ota vastuuta mistään? Eli et maksa laskuja kun se on varmaan jonkun naisen sinulle luoma ansa etkä käy töissä samasta syystä?

Vierailija
49/55 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Itse olen WGTOW, enkä tosiaan roiku missään deittipalstoilla tai tinderissä. Opiskelen ja työskentelen itseäni ja lastani varten. Kenties hankin toisen lapsen jossain kohtaa - yksin. Pidän perhe-elämästä, mutta en parisuhteista.

Elämäsi kuulostaa ap siltä, että se pyörii kuitenkin naisten ympärillä, olet vain syystä tai toisesta luovuttanut parisuhteen suhteen. Hankit naisia pönkittämään egoasi ja todistaakseksi itsellesi, että sinä kelpaat.

Ämmämäistä ajattelua. Nainen on siksi, että on pillua ja joku joka harjaa perunat.

Sinkkumies

Vierailija
50/55 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä suutu pienoinen.

Sinkkumies

Sinkkumies

Blueser,

Siis patoa mikä? Sori, nyt ei pysy kärryillä. Mistä kilpaillaan?

Vierailija
51/55 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän yksipuoliselta tuo itsensä kehittäminen; ulkonäköä ja baarissa käymistä? En olekaan ikinä vielä kuullut, että joku kehittäisi itseään käymällä kaupoissa ja baareissa. Sali on kyllä sellainen juttu, mistä yksikään itseään kehittävä mies ei voi tinkiä.

Toki jos tuolla taktiikalla saa tyydyttävän sukupuolielämän eikä etsi mitään syvällisempää tai yritä vedota muihin kuin pinnallisimpiin naisiin, on tuo ihan OK.

Vierailija
52/55 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bootsit jalassa, sätkä huulessa, sänki leuassa ja viidakkoveitsi vyöllä?

Vitsit ne oli hyviä mainoksia aikoinaan.

YouTubesta löytyy näitä hakusanalla Camel Boots :)

Vierailija
53/55 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiset 10 vuotta olen opiskellut pelimiestaktiikoita.

Hahhahah. Heppu pyrkii itsenäisyyteen ja käyttää silti kaiken vapaa-aikansa vonkaamisen opetteluun. :'D

Vierailija
54/55 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosti omia polkujaan kulkeva mies kirjoittaisi pelimiesoppaita sen sijaan että kuluttaa aikaansa tavaten muiden miesten kirjoittamia sellaisia.

Vierailija
55/55 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä suutu pienoinen.

Sinkkumies

Sinkkumies

Blueser,

Siis patoa mikä? Sori, nyt ei pysy kärryillä. Mistä kilpaillaan?

Sen takia miehet ohjaavat kärryjä. Naiset yrittävät vain pysyä kyydissä. Sen takia myös keksittiin turvavyöt, etteivät naiset putoaisi kokoajan kyydistä.

Sinkkumies

Ai se keksittiin sen vuoksi! Hyvä, kun keksittiin, liikenteen turvallisuus on parantunut huimasti mm. sen vuoksi, että turvavöitä käytetään. Mutta nyt täytyy kyllä todeta, että kärryiltä pudonnuthan minä olen. Se ei voi varmaankaan tarkoittaa mitään muuta kuin sitä, että tämä keskustelu on aivan liian älykäs minulle ja sinä olet ihan ylivoimaisen suvereenisti ja totaalisesti voittanut. Pokaali tulee postissa, olepa hyvä! Minäpä tästä menenkin, keittiö kutsuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän