Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auton turvaistuin vuokralle Hesasta?

07.04.2006 |

Heissan kaikki

Voiko Hesasta vuokrata auton turvaistuimen? Ollaan tulossa Suomeen lomalle kesakuussa mun silloin 1,5 vuotiaan pojan kanssa ja olisi hyva jos semmoisen saisi jostain vuokrattua. Olin kuullut etta Mannerheimin Lastensuojeluliitto vuokraa tavaroita, mutta en ainakaan niiden nettisivulta loytanyt tietoa asiasta.

Kiitos jo etukateen avusta!

Sydney76

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannerheimin lastensuojeluliitto kuulema vuokraa. Itse vuokrasimme turvakaukalon lastentarvikeliike Pikku Hurmurista. Liike on Tikkurilassa kauppakeskus Tikkurissa ihan aseman vieressa.

Turvaistuimen ostimme taalta alennuksella ja veimme pysyvasti Suomeen, koska kaymme kuitenkin Suomessa pari kertaa vuodessa. Kaukalon vuokra minusta oli kohtuullinen, mutta istuimet olivat aika paljon kalliimpia.

Vierailija
2/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulette suomeen lentäen ja jos lapsellasi on oma tuoli lentokoneessa, niin silloin saa ottaa turvaistuimen lentokoneeseen. Lapsi sitten istuu siinä lennon ajan. Se on oikeasti pienelle lapselle turvallisin tapa lentää.

Me otettiin viime kerralla turvakaukalo mukaan. Se meni tavaroiden mukana. Jopa omaa istuinta saamaton matkustaja saa ottaa mukaan 2 matkalaukkua ruumaan. Toinen niistä oli sitten se kaukalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/6 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan kaikille neuvoista!

Olin kuullutkin etta lapsi matkustaa mukavasti auton turvaistuimessa, mutta mun ongelma on miten saada lapsi, meidan kasimatkatavarat plus turvaistuin paikasta toiseen (pitaa vaihtaa konetta Bangkokissa). Mun mies on tulomatkalla mukana, mutta menomatkalla matkustan pojan kanssa kahdestaan. Pitanee ehka viela harkita asiaa.....

Vierailija
5/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin liikenneturvallisuusliitto (+358 9 454 3569) vuokraa turvaistuimia. En enää muista vuokraa, mutta itse pidin vuokraa edullisena. Istuin tarvitsee hakea ja palauttaa heidän Töölön toimistoon. Meillä vanhempani hoitivat asian ja istuin oli autossa valmiina, kun tulivat hakemaan meitä kentältä. Istuin oli tosi siisti, kuin uusi ja suomalaiseen tapaan selkä menosuuntaan.

Vierailija
6/6 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra oli muistaakseni jotain 30 e / kk. Kannattaa muuten varata istuin todella hyvisa ajoin puhelimitse tai netista, koska varsinkin kesalla niiden vuokraus on tosi suosittua eika ole niinkaan varmaa saatko istuimen silloin kun sita tarvitset, jos jatat varaamisen viime tippaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan