Analysoikaa ihmistä, joka vetää hirveät pultit pienistäkin tekemistään virheistä
Kyseessä siis minä itse.
Jos teen pienenkin virheen, esim. kadotan sateenvarjon, istun vahingossa sängyllä olevan käsipeilin päälle tai vedän vessanpytystä sukan, saan ihan hirveän hepulin, riehun ja raivoan. Tämän jälkeen vielä pitkään tärisen vihasta.
Mistä tämä johtuu?
Kommentit (2)
En tiedä, olen itse vähän samanlainen. Tai no en aina, mutta jos on muutenkin kiire tai stressaava tilanne niin tekisi mieli hajottaa koko vessanpytty lekalla ja sen jälkeen vielä hakata sitä puoli tuntia, lopuksi heittelisin palasilla ohikulkijoita.
Olen temperamenttinen, mutta ihan ujo ja reppana enkä uskalla näyttää raivostumistani muille. En tiedä, mistä tämä on tarkalleen peräisin. Kyllä esim. nauran rempseästi ym. seurassa.
Minulla mahtaa olla joku sisäinen raivo jota en pura oikealla tavalla ulos. Liikunta voisi auttaa.
Lisäksi jään märehtimään kaikkea "noloa" mitä olen tehnyt ja ihmiset ajattelevat että olen ihan idiootti ja vajukki ym. vaikka kukaan ei ole ehkä edes huomannut. Tai ainakaan jaksa ajatella mitään tuollaisia.
Up