Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette viikonloppuisin?

Vierailija
07.10.2017 |

Lapset aikuisia, omat vanhemmat kuolleet, sisarusten kanssa harvoin tekemisissä. Mitä ihmettä teette viikonloppuisin? Lenkkeily ei riitä, kestää noin tunnin pari. Mitä muuta? Jotain vaihtelua tai muutosta elämään kaipaan nyt.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan, hoidan pihaa, shoppailen, teen ruokaa, tapaan ystäviä, käyn museoissa, saunon jne. Viikonloput saisi kestää kauemmin.

Vierailija
2/15 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon olutta, poltan pilveä ja pelaan pleikkaria kavereiden kanssa. Tosi kivaa, suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailen kun on rahaa, näen yhtä ainoaa kaveriani yleensä aina lauantaisin, katson sarjoja, olen koneella, nukun. Siinäpä nuo. N28

Vierailija
4/15 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUBG

Vierailija
5/15 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon olutta, poltan pilveä ja pelaan pleikkaria kavereiden kanssa. Tosi kivaa, suosittelen!

OK, pleikkari löytyy, kavereita ei mutta jos alkaisin pössyttelemään. Mitähän tuo mies sanoisi? N41

Vierailija
6/15 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun, luen Hesaria, teen ruokaa, käyn lenkillä, metsässä tms. Kävisin leffassa jos ehtisin. Harrastan seksiä, saunon, luen kirjaa sohvalla, siivoan, pesen pyykkiä. Aikuiset lapset tulee huomenna syömään. Mies on käyttänyt jo 2h riistapataa tehden. Mä leivon jotain jälkiruokaa. Omppuhilloakin pitäis keittää. Mä en muista, että mulla olis ikinä tullut aika pitkäksi. En koskaan ehdi vain olla.

Vierailija
7/15 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn katsomassa bändejä keikoilla tai sitten olen itse soittamassa. Toisinaan mökkeilen ja teen ruokaa pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
8/15 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin, laitoin terassin syksykuntoon, kävin kaupassa, kohta päiväunet ja illalla sauna. Yksi lapsista tulee saunaan ja yhdessä herkutellaan. Just hyvä päivä.

Vierailija
9/15 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK, pleikkari löytyy, kavereita ei mutta jos alkaisin pössyttelemään. Mitähän tuo mies sanoisi? N41

Ota mies pelikaveriksi?

Vierailija
10/15 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen kaverinikanssa uimaan😄

Vierailija
11/15 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuviin, teatteriin, shoppailemaan, syömään ulos, kirjastoon... tai siivoilua, ruoanlaittoa, leivontaa, Netflixiä...

Vierailija
12/15 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ulkona syömässä, elokuvissa, teatterissa, näyttelyissä, kulttuuritapahtumissa, konserteissa. Kyläilen kavereilla ja sukulaisilla. Ulkoilen luonnossa, urheilen, teen matkoja, otan valokuvia. Kotona luen ja kirjoitan, soitan kitaraa, näprään valokuvista taidejuttuja, katselen leffoja ja sarjoja, kutsun vieraita ja kokkaan. Tekemistä on niin paljon ettei aika riitä kaikkeen mitä haluaisin tehdä. 

Vierailija
13/15 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen naapurini hehkeää naista.

Vierailija
14/15 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viime viikkoina laiska enkä ole tehnyt mitään tähdellistä. Nenää ei ole tehnyt mieli laittaa ulos. Olen vain lukenut kirjaa, katsonut sarjoja, syönyt, nukkunut ja saunonut.

Vierailija
15/15 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks vaihtoehto on en tee mitään. Sitten ryyppäystä tai pajaa, irstailukin on hyvä harrastus. Joskus pelataan, harvoin mutta joskus baarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi