Minkä näköinen on klassisen kaunis nainen, esimerkkejä?
Millainen nenä, suus, silmät, kasvojen muoto ym...
sanotaanko klassisen kauniille että hän on klassisen kaunis?
Kommentit (529)
Kuningatarmainen olemus on klassisen kauneuden perusta.
Kaiken pitää olla kunnossa.. hiusten, ihon, vartalon.
Ilman hyvää ryhtiä ei ole klassista kauneutta.
Kyllä omasta mielestä klassinen kauneus vaatii tietynlaisen kasvojen luuston ja muotoa. Eli nimenomaan kasvot, joissa poskipäät erottuvat kunnolla, nenä ei ole liian nöpö jne. ovat sellaiset ajattomat kasvot. Lapsenomaisen pehmeät kasvot, joissa poskipäät eivät tule kunnolla esille ja nenä on hyvin pikkusievä ovat "vain" söpöjä kasvoja... En luokittelisi niitä klassisen kauniiksi. Klassisen kauniissa kasvoissa on ulottuvuutta luonnostaan. Niiden muoto erottuu heti, kasvoihin ei tarvitse erikseen maalata muotoa varjostusten ja korostusten avulla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä omasta mielestä klassinen kauneus vaatii tietynlaisen kasvojen luuston ja muotoa. Eli nimenomaan kasvot, joissa poskipäät erottuvat kunnolla, nenä ei ole liian nöpö jne. ovat sellaiset ajattomat kasvot. Lapsenomaisen pehmeät kasvot, joissa poskipäät eivät tule kunnolla esille ja nenä on hyvin pikkusievä ovat "vain" söpöjä kasvoja... En luokittelisi niitä klassisen kauniiksi. Klassisen kauniissa kasvoissa on ulottuvuutta luonnostaan. Niiden muoto erottuu heti, kasvoihin ei tarvitse erikseen maalata muotoa varjostusten ja korostusten avulla.
Niin samaa mieltä, eli kun ottaa valokuvan niin poskipäät ja kasvojen "lommo" kohdat erottuvat selkeästi, silmät on suuret muttei roikkuvat, nenä ei liian pieni tai suuri ja huulet normaalit, kaula pitkä. Ylväs olemus.
Oisko muuten ketään ihan blondia klassisen kaunista, ei siis värjättyä sellaista kuten Catherine Deneuve.
eli blondeja syrjitään tässä kisassa?
Vierailija kirjoitti:
Sätkää imevä pitkänenäkinen kerjäläinen on siis jonkun mielestä klassisen kaunottaren prototyyppi ja keskustelun voi lopettaa? Ok, mutta minne unohtui se sielukkuus ja henkevyys? Emmehän me tiedä, onko hän ryöväri vai enkeli ja miten sätkä sopii kokonaiskuvaan?
Mä olin se joka postasi tuon linkin, en tosin väittänyt sen olevan ainoa oikea vastaus ja että keskustelun voi lopettaa.
Törmäsin kuvaan kerran valokuvausaiheisella sivustolla ja kuva jäi mieleen juuri siksi, kun naisella oli niin kauniit ja sopusuhtaiset piirteet. Suora nenä, kaunis leukalinja, korkeat poskipäät, kauniit kulmaluut ja kulmakarvat.
Rööki ei liity asiaan mitenkään enkä tiedä onko tyttö enkeli vai paholainen vai jotain siltä väliltä, fyysisiä ominaisuuksia ainoastaan tarkoitin.
Ainakin hyvännäköisiä naisia ovat Ivet Lalova, Sandra Bullock ja Dorothea Wierer mielestäni.
Nam!
Käyttäjä5770 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bonni Chen
http://images.nymag.com/fashion/models/bchen/bchen_profile.jpg
.
28 sivua ehdotuksia ennen kun tuli ensimmäinen aasialaispiirteinen. Aasialaisia ei kovin helposti meillä mielletä klassisiksi kaunottariksi, voi titeysti olla että siksi ettei heitä niin paljon tunnetakaan.
Jos nyt yksi pitäisi valita niin itse kallistuisin tähän täälläkin esillä olleeseen 1960-luvun näyttelijättäreen:
http://www.vintag.es/2017/09/raquel-welch-classic-beauty-of-1960s.html
Huvittavaa kyllä, joku on ehdottanut tätäkin:
http://mypullzone.orangepopmediall.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/20… .
Tosi huvittavaa.
Jokaisesta löytyy einiinimartelevia-kuvia. Isabella Rosselinista on pilvin pimein upeita kuvia joissa hänen (klassinen) kauneutensa käy selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin hyvännäköisiä naisia ovat Ivet Lalova, Sandra Bullock ja Dorothea Wierer mielestäni.
Nam!
Ja Lady Sonia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien hurjien meikkien, kampausten ja asujen alla Grace Jones oli ja on yhä erittäin kaunis ja erittäin symmetrinen kasvoiltaan. Kehossa jo vähän alkaa ikä näkyä. Minä lisäisin hänet klassisten kaunotarten joukkoon hurjasta lookista huolimatta. Grace ei myöskään omaa täysin valkoisen länsimaisen piirteitä - oletteko huomanneet kuinka listaamme enimmäkseen niitä? Miksi klassinen kauneus olisi vain tietyn "rodun" ominaisuus?
On tuolla ehdoteltu tummaihoisiakin, mutta esim. yllä olevassa kommentissa haukutaan tummaihoista upeaa naista pelottavaksi vain siksi, että hän mallina työskennellessään on jossakin kuvaussessiossa poseerannut ilmeillen. Ei haluta nähdä sitä naista poseerauksen takaa. Veikkaan, että joku tulee lässyttämään Grace Jonesistakin "pelottavana" naisena.
Minä en ole se joka totesi -ei haukkunut- sen naisen näyttävän pelottavalta. Mutta olen samaa mieltä. Eikä se johdu vain niiden muutamien kuvien poseerausilmeistä, hänessä on jotain pelottavaa ulkomuodossa.
Kuten on Grace Jonesissakin. Eikä sillä ole mitään tekemistä ihonvärin kanssa.
Menneestä maailmasta keisarinna Sissi, viimeisen tsaarin tyttäristä suuriruhtinatar Maria sekä rikkaan aatelissuvun neito Zinaida Jusupova (myös miniänsä Irina).
Vierailija kirjoitti:
Liittyisikö klassiseen kauneuteen se että onnistuu kuvissa aina? Vai oppiiko jotkut tietyt maneerit ja onnistuu siten kuvissa?
Ei onnistu aina. Vaikka olisi maailman kaunein tai kuinka tottunut valokuvattavana (esim malli) niin epäonnistuneita ja karmeitakin kuvia saa jokaikisestä ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Nefertityn kauneudesta ei itse asiassa ole kuin kuulopuheita. Patsaathan harvoin olivat/ovat juuri sen näköisiä kuin malli...
No shit Sherlock! :D Mutta nimenomaan patsas kertookin siitä, mitä pidettiin kauneusihanteena muinaisessa Egyptissä, ja kyseinen patsas täyttää nykymaailmassakin sopusuhtaisuudessaan klassiset kauneuskriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Nefertityn kauneudesta ei itse asiassa ole kuin kuulopuheita. Patsaathan harvoin olivat/ovat juuri sen näköisiä kuin malli...
No shit Sherlock! :D Mutta nimenomaan patsas kertookin siitä, mitä pidettiin kauneusihanteena muinaisessa Egyptissä, ja kyseinen patsas täyttää nykymaailmassakin sopusuhtaisuudessaan klassiset kauneuskriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Nam!
Voisiko kalssisen kauneuden yksi määritelmä olla että sen edustajasta ei sanota "nam!" ? Ei siksi etteikö hän olisi todella kaunis tai seksuaalisesti kiehtova vaan siksi että siihen liittyy sellainen ylevyys tms joka estää halvan kiihkon ja näkemisen omien halujen kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien hurjien meikkien, kampausten ja asujen alla Grace Jones oli ja on yhä erittäin kaunis ja erittäin symmetrinen kasvoiltaan. Kehossa jo vähän alkaa ikä näkyä. Minä lisäisin hänet klassisten kaunotarten joukkoon hurjasta lookista huolimatta. Grace ei myöskään omaa täysin valkoisen länsimaisen piirteitä - oletteko huomanneet kuinka listaamme enimmäkseen niitä? Miksi klassinen kauneus olisi vain tietyn "rodun" ominaisuus?
On tuolla ehdoteltu tummaihoisiakin, mutta esim. yllä olevassa kommentissa haukutaan tummaihoista upeaa naista pelottavaksi vain siksi, että hän mallina työskennellessään on jossakin kuvaussessiossa poseerannut ilmeillen. Ei haluta nähdä sitä naista poseerauksen takaa. Veikkaan, että joku tulee lässyttämään Grace Jonesistakin "pelottavana" naisena.
Minä en ole se joka totesi -ei haukkunut- sen naisen näyttävän pelottavalta. Mutta olen samaa mieltä. Eikä se johdu vain niiden muutamien kuvien poseerausilmeistä, hänessä on jotain pelottavaa ulkomuodossa.
Kuten on Grace Jonesissakin. Eikä sillä ole mitään tekemistä ihonvärin kanssa.
Älä viitsi. Kyseinen tyyppi ei edes halunnut katsoa kuvia, joissa mallilla oli neutraali ilme, koska mukamas yksittäisten kuvien pelottavuus traumatisoi häntä niin paljon, ettei pysty enää katsomaan mitään kuvia tästä mallista. Just joo. Menee samaan kastiin kuin lattarit nähdään aina superseksikkäinä, aasialaistaustaiset söpöinä. Mustat naiset pelottavina... Ei ollut hänessä todellakaan mitään pelottavaa itse ulkomuodossa. Hän vain osasi poseerata hyvin tilanteen mukaan. Noissa kyseisissä kuvissa siis dramaattisesti. Mallin ulkomuoto oli erittäin siro, pitkä ja kaurismaisen uljas. Kyseessä oli kaunisluustoinen nainen. Hänessä itsessään ei ole mitään pelottavaa. Teidän ennakkoluulonne kuultavat läpi.
Huh huh. Eli klassisen kaunis on katsojan silmissä, niin on monta makua esimerkeissä klassisen kauniista ja niin eri näköisiä eukkoja kaikki ettei voi vetää suoraa linjaa klassisen kauniiseen.