Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta kosketuksesta naiset pitävät?

Vierailija
06.10.2017 |

Olen varmaan "vähän" kokematon, mutten käsitä välttämättä, millaisesta kosketuksesta naiset pitävät, vaikka olen itsekin nainen. Haluaisin jossain vaiheessa itselleni mahdollisesti naisystävän ja haluaisin tietää, millaisesta kosketuksesta naiset pitävät. Haluaisin kyetä tekemään sille mun tulevalle rakkaalleni sitten joskus mahdollisimman hyvän olon. Olisiko vinkkejä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että jokainen nainen on erilainen ja on vain seurattava vaistojaan ja kumppanin reaktioita.

Vierailija
2/4 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan yli kaiken sitä että mun kasvoja silitellään ja hiuksia sivellään ja "pursotellaan", välillä niskasta sipaisten.

Rakastan myös sitä että mut vedetään sängyssä lusikkaan ainakin hetkeksi vaikka en koko yötä siinä ehkä voikaan olla. Käsikkäinkin on ihana kävellä. Ja jos mua halataan ja suudellaan sen pitää tuntua varpaankynsiä myöten!

Sääli ettei omassa liitossa ole mitään tuosta:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLETKO KYLLÄSTYNYT VAUVAN HIRMUMODEROINTIIN?

VITUTTAAKO PÄÄSY KIELLETTY JOKA VÄLISSÄ?

https://kaksplus.fi/keskustelu/seksi.35/

Nyt kaikki joukolla Kaksplussan Seksi-palstalle!

Kaksplussalla voi kirjoitella anonyyminä ja yölläkin. Moderointi on huomattavasti fiksumpaa. Ominaisuudet ovat muutenkin paremmat, keskusteluihin voi lisätä esim. kuvia.

Moni täältä on jo löytänyt tiensä sinne, mutta porukkaa tarvitaan vielä lisää! :)

Vierailija
4/4 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan yli kaiken sitä että mun kasvoja silitellään ja hiuksia sivellään ja "pursotellaan", välillä niskasta sipaisten.

Rakastan myös sitä että mut vedetään sängyssä lusikkaan ainakin hetkeksi vaikka en koko yötä siinä ehkä voikaan olla. Käsikkäinkin on ihana kävellä. Ja jos mua halataan ja suudellaan sen pitää tuntua varpaankynsiä myöten!

Sääli ettei omassa liitossa ole mitään tuosta:(

Kaikkea tuota haluaisin naiselleni tehdä. Mutta ei häntä kiinnosta. Mä voisin nukkua lusikassa koko yön. Etäistä on. En tiedä olenko hänelle sitten liian nössö mieheksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme