Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On toi Vasemmistoliitto sekaisin nykyään. Tuntuu oudolta, että vielä 10 vuotta sitten äänestin aina Vasemmistoa.

Vierailija
06.10.2017 |

Nyt Li:tä hiertää inkkarihatut. Ohjelman alussa hämmästeltiin puolueen alhaista kannatusta. Kun Li:tä kuuntelee, en pidä sitä yhtään ihmeellisenä. Ei tulisi mieleen äänestää tuollaista puoluetta.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PettynytVeron=LaskunMaksaja kirjoitti:

Syön luomua, olen kiinnostunut ympäristönsuojelusta ja eläinten hyvinvoinnista. Olen koulutettu, perheellinen, työssäkäyvä, kaupunkilaisnainen. En missään nimessä halua, että glyfosaattia käytetään jatkossa.

En todellakaan äänestä Vihreitä, ikinä!

Olen sitä mieltä, että maanviljelijät saavat aivan liian pienen osuuden tuottamastaan ruoasta ja kaksi suurta ja kaunista ovat jo liian suuria.

En äänestä keskustaa.

En ole duunari, mutta en isopalkkainenkaan.

En äänestä demareita.

Kristinusko on lähellä sydäntäni, kuulun kirkkoon, vaikka ev.lut.srk on viime vuosina ollut lievästi sanottuna outo.

En äänestä Kristillisdemokraatteja.

Olen syntynyt yrittäjäperheeseen, mieheni on ollut yrittäjä, ahkeruus, koti, uskonto ja isänmaa ovat minulle tärkeitä arvoja.

En äänestä Kokoomusta.

Ruotsinkieli on ok, puhun sitä välttävästi, en äänestä RKP:ta

Maailmankirjat ovat mielestäni aivan sekaisin. Uskon, että historiankirjoissa tätä aikakautta kuvataan sekasorron, vallan- ja rahanhimon sokaisseiden päättäjien virheellisestä olettamuksesta Euroopan kansan ja pienen EU-eliitin yhteneväisistä eduista. Eu on vain monikansallisten yritysten etu, vapaakauppaa ja lobbausta. Tavis kansalainen on aisankannattaja, laskun maksaja, varsinkin suomalainen, vässykkä nettomaksaja. Onneksi kansalaiset ovat heränneet, toivottavasti eivät liian myöhään.

Näillä yllä mainituilla puolueilla ei tee enää mitään. Eurooppa ja maailma on jakautunut kahtia. Isänmaallisiin, tavallisiin kansalaisiin, jotka arvostavat rehellisyyttä ja turvallisuutta ja näihin omassa kuplassaan eläviin miljonääri-Sipilöihin (joka jo lestadiolasarvojen puolesta ajaa aina yrittäjien etuja). Pieni eliitti vie Eurooppaa kohti kahtiajakautumista, rikkaisiin, omistavaan luokkaan ja köyhään halpatyövoimaan. Mielenosoituksiin, eripuraan ja sotiin.

Perussuomalaisia profiloidaan mediassa tarkoitushakuisesti tatuoitujen sikaniskojen puolueeksi, en taidan sopia genreen. Silti äänestän Laura Huhtasaarta presidentiksi, enpä juuri muuta voi tehdä rakkaan isänmaani tai sen rippeiden hyväksi. Olen ylpeä Laurasta, fiksu ja rohkea nainen.  Jos media olisi entisensä, Laura oli varma presidentti, nyt hänellä on paljon esteitä ylitettävänään. Tsemppiä!

Erinomainen kirjoitus. Aikalailla samanlainen käsitys on minullakin.

t.male

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi