Onko suomessa semmoista halailu/silittelypalvelua ostettavissa?
Tahtoisin jonkun kivan miehen kainaloon vaikka illaksi
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen mullakin olisi tarvetta vastaavasta ja voisi mennä seksinkin puolelle. Kelpaisi nainen tai mies mulle.
T. Ihan ok-näköinen ja hoikka nainen, jo 4,5 vuotta selibaatissa...
Mäkin oon ok-näköinen, mutta läski. Saan seksiä niin paljon kuin haluan eikä tarvitse tyytyä surkimuksiin. Ei sulla voi olla kuin asenneongelma.
Läski on aina surkimus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen mullakin olisi tarvetta vastaavasta ja voisi mennä seksinkin puolelle. Kelpaisi nainen tai mies mulle.
Mäkin oon ok-näköinen, mutta läski. Saan seksiä niin paljon kuin haluan eikä tarvitse tyytyä surkimuksiin. Ei sulla voi olla kuin asenneongelma.
Ehkä mulla onkin asenneongelmakin, mutta en tiedä, miten paranisin siitä. Mä siis nykyään ihastun salaa joihinkin ihan sopimattomiin henkilöihin, kuten vaikkapa lääkäriini tai kurssin vetäjään yms., jotka saattavat olla itseäni 10-30 vuotta vanhempia ja jopa heteronaisia. Uneksin sitten heistä päivät pitkät (tekemättä aloitetta) ja harmittelen, kun mulla ei ole oikeasti ketään.
T. Se pitkäaikaisselibaatissa oleva 35+ hoikka, ok-näköinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski on aina surkimus.
Eikä ole! Omasta mielestäni pullukatkin ovat usein tosi kuumia.
T. Se pitkäaikaisselibaatissa oleva hoikka nainen
Vierailija kirjoitti:
Kodinkuvalehdessä oli artikkeli jostain läheisyyshoidosta. Mietin sitä vakavasti itsekin kun ei kotoa saa (siis ei-seksuaalista).
No, onneksi on ystävä jonka kanssa voi halailla. Tulee halvemmaksi kuin tuo terapia
kaikki rahasta, miksei deittipalveluissa voisi mainostaa että haluaa antaa ottaa läheisyysjuttuja , hierontaa fwb...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiseen toimintaanhan on vaikka kuinka paljon halukkaita miehiä ja ihan vielä ilmaiseksi. Mutta naisia kiinnostaa vain ne komeimmat top 20 prosenttiin kuuluvat panomiehet. Ja sitten ihmetelleen kun miehiltä ei saa läheisyyttä.
Niillä miehillä lipsahtaa vain helposti heppi kovaksi ja tulee ihan muutkin jutut samalla mieleen -> homma ei jää pelkkiin haleihin.
nimenomaan jää koska otetaan etäisyyttä jos innostuu
Vierailija kirjoitti:
On, mutta oletan, että aiemmin mainitun Alppilan (tms.) halailijat ovat naisia. Voin olla väärässä.
Sielläkö ne nykyään on?
Nimim yksinäinen Aleksis Kiven Kadulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiseen toimintaanhan on vaikka kuinka paljon halukkaita miehiä ja ihan vielä ilmaiseksi. Mutta naisia kiinnostaa vain ne komeimmat top 20 prosenttiin kuuluvat panomiehet. Ja sitten ihmetelleen kun miehiltä ei saa läheisyyttä.
Joo nettitreffeilläkin kun laitan kuvan niin pari viimeistä äijää ghostannu ja yks tuumas et ei meistä matchia tullu. Kyllä taas itsetunto kohoaa kummasti. Ap
No siksi juuri kun tavoittelit niitä panomiehiä.
Mistäs tuota etukäteen tietää jos ei kuvaakaan ole. Kellää tuskin lukee profiilissa et "en ole panomies". Ja jos lukisikin niin kuka semmoista uskoo.
Toi että tavoittelet niitä samoja top 20% miehiä mitä muutkin naiset (80%) tavoittelevat, oli vain toteamus. Nettideittailussa on ongelmana se että naiset yleensä ja miehistä pieni osa, saa todella paljon huomiota. Naisille on hyvin paljon miehiä tarjolla ja tietysti naiset ovat kiinnostuneet kaikista komeimmista miehistä, mutta näistä kaikista komeimmista miehistä ovat kiinnostuneet käytännössä kaikki muutkin naiset. Näillä komeimmilla miehillä on niin paljon valinnanvaraa että heidän vaatimustasonsa on naisten tasolla, eli mikä tahansa riittää syyksi katsoa seuraava nainen.
Tämä ei ole mikään "vika on naisissa" kirjoitus, tämä on vain yritys kuvata sitä miten asia on.