Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi yllättäen että kaksi sen tuttua tulee meille tänään 2 yöksi

Vierailija
06.10.2017 |

Asumme 38 neliön yksiössä. En tunne enkä ole ikinä nähnytkään niitä. Ja mul vitun rankka työviikko takana tää lisästressi tähän vielä. Sanoin miehelle etten haluu et ne tulee.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni pelottaisi, jos pieneen kotiini tulisi tuntemattomia miehiä yökylään. Lähtisin heti pois.

Eihän tässä sanottu että ne on miehiä. Voihan sieltä tulla vaikka pariskunta.

Voihan pariskuntakin olla 2 miestä.

Vierailija
22/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaiset asiat pitää sopia aikaisemmin. Meillä on ollut yökylässä kummankin ystäviä ja se on ihan ok ja mukavaakin, kunhan tietää hyvissä ajoin eikä tuota stressiä toiselle. Ja saa sanoa, että nyt ei oikein sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin yhden viikonlopun näin yllättäen kärvistelläkin, mutta maanantaina olisi keskustelu tyttöystävän kanssa pelisäännöistä. Asiallinen toki.

-nainen siis itsekin.

Vierailija
24/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni pelottaisi, jos pieneen kotiini tulisi tuntemattomia miehiä yökylään. Lähtisin heti pois.

Eihän tässä sanottu että ne on miehiä. Voihan sieltä tulla vaikka pariskunta.

Voihan pariskuntakin olla 2 miestä.

Totta. Mutta mitä se siis pelkää niiden vieraiden tekevän?

Vierailija
25/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda joku ohut yöpaita päälle ja aloita leffamaraton sängyllä. Sano, että elät kotonasi kuten haluat. Älä pistä rikkaa ristiin.

... miksi ohut?

Mies ei tykänne, kun toi 2 miespuolista vierasta asumaan samaan huoneeseen vaimonsa kanssa, joka asuu omassa kodissaan luonnollisesti vähissä vaatteissa. Itse nukun aina alasti, en saa unta yöpaidassa. Tai ehkei miestä haittaa, jos ei ole mustasukkainen luonne. Normaalisti voisi tulla vieraille pikalähtö.

Vierailija
26/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa et lähde hotelliin vaan teet selväksi että tutut saavat mennä kuuseen.

Vierailija
27/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuskele yksiössä alusvaatteissa ja piereskele. Tee itsellesi vaikka kattiallinen hernekeittoa. Pidä tv kaukosäädin ja katso naisohjelmia. Älä passaa yhtään ja vieraat, jos jäävät, nukkuvat kovalla lattialla. Mies nukkuu sohvalla.

Vierailija
28/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla on menkat. Unohda käytetty side lojumaan lattialle. Älä turhaan puhdista pöntöstä verijälkiä.

Keitä kattilassa brysselinkaalia yms haisevaa ruokaa iltapalakses, tuntikausia.

Vierailija
29/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehesi toimisi, jos sinä kutsuisit lyhyellä varoitusajalla omia kavereita yöksi? Piereskelisi ja röyhtäilisi rikkinäiset kalsarit jalassa ja raapisi lahkeesta roikkuvia muniaan? Vai oisko ihan kohtelias?

Vierailija
30/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Olen pitkiä päiviä töissä, ja kotiin tullessani kaipaan rauhoittumista ja hyviä yöunia. Olen pyytänyt ettei yövieraita silloin kun on työpäivä, mutta keikkatyötä tekevä mies ei pitkillä vapaillaan tätä pyyntöä ole koskaan kunnioittanut. Jos hän niin päättää, vieraat tulevat vaikka minun pitäisi töitä tehdä vielä illalla kotonakin. Yleensä tähän liittyy saunomista ja oluen juontia sekä myöhään valvomista.

Ymmärrän aloittajaa.

Vierailija
31/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa on vieraiden kannalta jokin hätätilanne ja tarvitsevat yöpaikan?

Kannatan viihtymistä omalla sängyllä elokuvien/kirjojen kanssa kuulokkeet korvilla. Turha tehdä ongelmaa turhasta. Osallistut kohteliaasti mahdolliseen ateriointiin, etkä häpäise miestäsi.

Vierailija
32/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä täällä vielä hössötät? Ala väsäämään paistia ja kattamaan pöytää! Tee hommas nainen! Vipinää kinttuihin nainen! Slaavi nainen olisi jo kattanut pöydän, koska rakastaa miestään eikä ole hapannaama prinsessa!

Ja varmasti olisi myös perse valmiina odottamassa vieraita, että varmasti vieraat tuntisi olevansa tervetulleita. Niin kai tuo sinun unelmasi jatkuisi.

Vierailija
33/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ärsytyksen, mutta aikuisen ihmisen pitää osata hillitä itseään ja olla nolaamatta kumppania ja samalla niitä vieraita. Mieti itse tilanne, että ystäväsi tarjoaa yöpaikan ja siellä puoliso käyttäytyisi kuin vähäjärkinen. Ei se niiden vieraiden vika ole. Käsittele asia miehen kanssa kahden.

34/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne, ymmärrän täysin ap:ta ja itseänikin ketuttaisi suunnattomasti mutta ehkä tässä tapauksessa nielisin vihan enkä alottaisi sotaa koska yöpaikka kavereille on kuitenkin jo luvattu ja sitten sinä olet se "bitch" joka pilaa kaiken. Yritä miettiä jotain rentoutumiskeinoa viikonlopuksi, käy pitkällä lenkillä/salilla/uimassa ja mene kirjastoon ja kahviloihin.

Maanantaina sitten keskustelu pelisäännöistä että varsinkin koska teillä on noin pieni asunto, ei tosiaan ole ok tuoda tälläisellä varoajalla ihmisiä yöksi, varsinkin rankan viikon jälkeen.

Vierailija
35/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisin kärvistellyt ja ehkä jopa vastahakoisesti osallistunut vieraiden kestimiseen, mutta nyt kolmekymppisenä uskallan olla se bitch ja pitää pääni. Mitä hemmetin väliä sillä on, mitä joku mulle tuntematon ukko musta ajattelee, jos sanon kylmästi, että sorry ei käy. Ja ei kiinnostaisi miehenkään mielipide, koska sitäkään ei kiinnostanut minun.

Eli sinuna sanoisin miehelle suoraan, että keksii jotakin muuta. Menköö vaikka hotelliin.

36/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana olisin kärvistellyt ja ehkä jopa vastahakoisesti osallistunut vieraiden kestimiseen, mutta nyt kolmekymppisenä uskallan olla se bitch ja pitää pääni. Mitä hemmetin väliä sillä on, mitä joku mulle tuntematon ukko musta ajattelee, jos sanon kylmästi, että sorry ei käy. Ja ei kiinnostaisi miehenkään mielipide, koska sitäkään ei kiinnostanut minun.

Eli sinuna sanoisin miehelle suoraan, että keksii jotakin muuta. Menköö vaikka hotelliin.

Ja sitten tietenkin kuvittelisit että sinun on täysin ok tuoda kavereita vierailulle?? 

Vierailija
37/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mary83 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tietenkin kuvittelisit että sinun on täysin ok tuoda kavereita vierailulle?? 

miksi kuvittelisin?

38/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi asua yksiössä. Eikö se ole sellainen opiskeluvaiheen asumismuoto!?

Vierailija
39/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille saa mies kutsua kavereitaan kylään ihan siinä missä minäkin.

Vierailija
40/41 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuliko äijät? Vai oliko provo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän