Millä ammattikunnalla on maine, että teijät ovat yleensä HUONOJA töissään?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Henk.koht avustajat, aikuisien.[/quote
Väärin. Avustettavilla on huono maine.
Vierailija kirjoitti:
Vartija?
Ja siis itse olen ja tulkitsin otsikon, että teijän ammattikunnalla huono maine. Eli siis että oman alansa saisi käräyttää huonomaineiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Rakennusala, daa?
Rakennusala tuli itselläkin ensimmäisenä mieleen, täysin työmoraalitonta porukkaa.
Ralennusalalla ehkä huonoin maine, autokorjaamot tulee varmaan hyvänä kakkosena.
Vierailija kirjoitti:
Ralennusalalla ehkä huonoin maine, autokorjaamot tulee varmaan hyvänä kakkosena.
Totta, nyt on kahden kärki selvillä.
Täällä on nyt mainittu paljon niitä ammatteja joissa asiakas tai ulkopuolinen ei välttämättä ymmärrä työn kuvaa.
Tietyömaa-tyypit, ikkunasta olen seurannut, hyvin usein menee niin, että yhden tehdessä töitä, seitsemän katselee vierestä.
Lääkäreillä sais olla huonompi maine, olen joutunut käymään elämässäni paljon lääkärissä ja kohdallani vain noin puolet on osannut asiansa. Yleislääkäri on turhin ammatti ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustajat vie voiton tässä lajissa.
Miten? Eivät he ole töissä eivätkä saa esim. palkkaa. He ovat luottamustoimessa ja saavat palkkiota.
Rakennusala koska 90% taloista on homeessa alle 10v ja rakennusvirheitä on vaikka kuinka paljon.
Autokorjaamot on ehkä vähän joutuneet petraamaan, koska Tekniikan maailma teki säännöllisiä pistokokeita yhteen aikaan. Tulokset oli jäätävää luettavaa, ei korjattu niitä vikoja mitä piti, ei tehty sovittuja tarkistuksia, tai korjattiin asioita jotka ei ollu rikki. Viime aikoina ei ole enää ollut puhetta ihan susesta laadusta, tai sitten ei vaan ole osunut silmään.
Kansanedustajat vie voiton tässä lajissa.