Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostat omille vanhemmillesi joululahjaksi?

Vierailija
06.10.2017 |

Ideoita metsästän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska eivät kaipaa mitään tavaraa. Toinen miettii tavaroidensa konmarittamista ja toinen on jo  kiven alla.

Vierailija
2/4 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään koska eivät todellakaan halua mitään. Raivaavat nurkkiaan perikuntaa ajatellen ja ovat niin vähäruokaisia että herkkukorit ehtivät pilaantumaan heillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun et kerro mitään itsestäsi tai vanhemmistasi. Itse olen yleensä antanut lahjaksi uusia elämyksiä, sillä vanhempani alkavat olla jo melko iäkkäitä ja tapoihinsa luutuneita. Annan heidän siis kokeilla jotain, jota tuskin muuten olisivat oma-aloitteisesti tulleet kokeilleeksi. Joku lyhyt harrastuskurssi, ravintolakäynti uudessa ravintolassa tms. on heistä ollut mukavaa. Tarjoudun usein itse seuraksi, jotta kynnys lähteä ja kokeilla uutta on matalampi. Olen myös antanut lahjaksi itse tekemiäni käsitöitä, esim. koristeellisia sukkia, huiveja jne.

Vierailija
4/4 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta mitään koska eivät todellakaan halua mitään. Raivaavat nurkkiaan perikuntaa ajatellen ja ovat niin vähäruokaisia että herkkukorit ehtivät pilaantumaan heillä.

Meillä jos on joskus erehtynyt jouluna jotain tuliaisiksi viemään, niin se "poraaminen" on jotain niin infernaalista, että mieluummin menee sitten ihan tyhjin käsin. Yleensä saat ne räävityt suklaarasiat ja teippaamalla suljetut kahvipaketit (samaa merkkiä jota juovat) takaisin lokakuussa synttärilahjaksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi