Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö mies? Tulen hulluksi!

Vierailija
06.10.2017 |

mies käy salilla 5 kertaa viikossa ja menee ja tulee takaisin kotiin suurinpiirtein aina samaan aikaan. Aina miehen salin jälkeen syödään yhdessä illallista. Ja tätä jatkunut siitä asti kun muutettiin yhteen eli nyt kaksi vuotta.

Pari päivää sitten kun odottelin miestä salilta kotiin ja häntä ei alkanut kuulua vaikka oli ollut jo salilla reilu 2 tuntia.. soitin hänelle ja puhelin oli kiinni. Soitin puolen tunnin päästä uudestaan ja puhelin hälytti mutta mies ei vastaa. Perään laittoi viestin että tulee kohta. Mies oli "salilla" yhteensä 3,5h ... kysyin mieheltä että missä on oikeen ollut ja hän vastasi että oli mennyt salin jälkeen kävelylle? Mutta näin miehestä ihan selvästi että valehteli. Kysyin että miksi oli laittanut puhelimen kiinni ja olisi ollut kiva jos ilmottaisi niin en odottaisi pöytä koreana häntä kotiin samaan aikaan kun ennenkin. Siihen mies selitti jotain mutta en muista enää mitä.

Nyt oon sitten yksikseni miettinyt täällä että mitä helvettiä. Tuntuu että oon tulossa ihan hulluksi joten te voisitte nyt herättää mut että epäilenkö ihan turhasta?

Muutenkin tuo kävelyllä käynti kuulostaa niin epäilyttävältä kun mies on valitellut jo kuukauden että töissä on raskasta ja mies ei todellakaan ole mikään kävelijä. Tarkoitan että kaikki matkat sen pitäis aina päästä autolla. Mutta sitten taas vaikea uskoa että olisi toinen nainen pelissä mukana koska ollaan tiiviisti yhdessä eikä mies juurikaan käy muualla kuin töissä ja salilla. Välillä lähtee kavereitten kanssa jonnekkin mutta aika harvoin. Ja hänen puhelintaan olen saanut aina käyttää jos tarvitsen. Ja välillä olen hänelle soitellut kun on ollut salilla esim jos menen vaikka kauppaan ja kysyn että tarvitseeko jotain niin aina on vastannut. ja ei ole mitään parisuhde ongelmiakaan ollut.. nyt jo pitkän aikaa mennyt todella hyvin.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla on tavannut jonkun hutsun. Salihan on todella luonnollinen paikka miesten/naisten metsästykselle, helppo mennä jutteleen toisille. Ei ne pimut sinne pukeudu urheilullisista syistä niihin trikoisiin vaan herättämään huomiota...

Vierailija
2/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuulettelen ajatuksia työ- ja salipäivän päätteeksi kävelemällä, koska harkitsen tällä hetkellä eroa. Ja se on oikein oivallista palauttavaa liikuntaa.

ps. eikö sinulla ole muuta elämä kuin odottaa miestäsi kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi käy "salilla". Aika usein muuten käy. Ja ehkä hän nyt kävi "salilla" ja "kävelyllä".

Vierailija
4/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se teidän suhteen tiiviys alkaa tympiä ja hän harkitsee irtiottoa? Mitä itse harrastat? Ruualaittoa miehelle? Kellottamista, koska tulee kotiin?

Vierailija
5/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehesi käy "salilla". Aika usein muuten käy. Ja ehkä hän nyt kävi "salilla" ja "kävelyllä".

Sille voi tuntua usein käymiseltä, joka kulkee jääkaapin ja sohvan väliä.

t. oikeasi 5 kertaa salilla ja kävelyllä käyvä

Vierailija
6/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulet hulluksi, voi miehesi pettää.

Vierailija
7/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutakin elämää :)

Tuosta on vaan muodostunut eräänlainen rutiini että iltaruokaa syödään aina yhdessä. Tottakai välillä on omia menoja niin ei silloin.

Ap

Vierailija
8/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muutakin elämää :)

Tuosta on vaan muodostunut eräänlainen rutiini että iltaruokaa syödään aina yhdessä. Tottakai välillä on omia menoja niin ei silloin.

Ap

Siltä varalta ettei tämä ollut vain perjantaitrolli, niin eikö asiaa kannattaisi puhua sen miehen kanssa?

Vierailija
9/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen paikannin ja laita salikassiin piiloon. Tai lähde salille mukaan ensikerralla ja voit huomata, että 3,5 h ei ole kuin näyttää kun tehdään kunnolla lämmöt, treenit, palauttavat, jne...

Vierailija
10/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on taas kaikkien naisten haaveileman jännämies löydetty joka pyörittää haaremia ja aina vuorollaan naiset luulee olevansa se "ainut" hänelle. Niin nähty tää sama kuvio.

Vierailija
11/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna pistäisin vähän vipinää sinne vällyjen väliin, ettei tarvi miehen koko aika pettyä.

Vierailija
12/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se teidän suhteen tiiviys alkaa tympiä ja hän harkitsee irtiottoa? Mitä itse harrastat? Ruualaittoa miehelle? Kellottamista, koska tulee kotiin?

Käyn itse myös salilla 5 kertaa viikossa mutta aamuisin ja sen jälkeen menen töihin. Näen myös ystäviä useammin kuin mies. Tykkään kokkailla joka päivä joten kai senkin voi sitten laittaa harrastukseksi?

Vierailija
13/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tiiviisti yhdessä, eikä mies käy juurikaan muualla kuin työssä ja salilla. Ja sä olet kotona ja odottelet ruuan kanssa, sekä soittelet salille kysymään ruokatoiveita jos olet kauppaan menossa.

Tämä! Miestä on ruvennut ahdistamaan, enkä yhtään ihmettele. On tavannut salilla jonkun pimun joka harrastaa jotain kodin ulkopuolella, esim salilla käymistä, ja nyt sit kävivät "kahvilla".

Hanki sinäkin elämä itsellesi.

Vierailija
14/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin? Tapasin salilla kivan miehen ja ollaan käyty kävelemässä parina iltana pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
15/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn itse myös salilla 5 kertaa viikossa mutta aamuisin ja sen jälkeen menen töihin. Näen myös ystäviä useammin kuin mies. Tykkään kokkailla joka päivä joten kai senkin voi sitten laittaa harrastukseksi?

Ja olettte tiiviisti yhdessä, kyllä kyllä.

Vierailija
16/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sinäkin salille miehesi kanssa. Jos vaan istut kotona oottamassa ruoan kera, niin perseesi leviää. On ilmeisesti jo levinnyt, kun miehelläsi joku salipimu.

Vierailija
17/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olettte tiiviisti yhdessä, kyllä kyllä.

Sellaista se on kun kaksi ihmistä käy töissä? Sen mukaan kun on vapaata aikaa harrastuksien jälkeen niin ollaan yhdessä.

Vierailija
18/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vain kodin asiat kunnossa ja miehestä huolta niin kaikki ainakin kääntyy hyväksi. Ei miehen tarvitse pettää jos kotona kaikki on hyvin ja saa mitä tarvitsee. Miehen vinkki.

Vierailija
19/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina baariin, kotiin 6:30. En kysynyt asiasta, mutta kertoi, että oli nähnyt vanhoja kavereita ja juteltu. Heräsi epäilys.

Lauantaina uimaan, ei halunnut lasta mukaan. Pisti miettimään enemmän.

Sunnuntai iltana suihkun ja hammaspesun jälkeen kävelylle. Arvasin jo tilanteen, mutta ajattelin vielä seurata tilannetta.

Maanantai iltana kaivettiin varastosta pölyttynyt pyörä. Ei ottanut lasta mukaan, vaikka lapsi itkien pyysi. Pyöräilyn jälkeen nostin kissan pöydälle ja se oli siinä. Valheita, valheita, valheita ja ero.

Kaikki nuo tekemiset oli sellaisia mitä ei koskaan tehnyt yksin, siitä heräsi epäilykseni.

Vierailija
20/41 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käyminen on kyllä aika kulunut kiertoilmaisu panemiselle. Selittää kätevästi hikisyyden, punoituksen ja hiertymät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan