Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo vaatii siivoamaan

Inhoan siivoamista
06.10.2017 |

Olen aina käynyt kaupassa ja maksanut ostokset suurituloisempana. Hoidan pyykeistä ja tiskeistä puolet. Nyt vaimo vaatii, että minun pitäisi myös osallistua siivoamiseen. Sanoin, että voin minä osallisutakin, mutta vastaavasti hän alkaa osaltaan käymään kaupassa ja maksamaan ostokset. Tämä on kuulemma epäreilua.

Mitä muut olette mieltä asian reiluudesta?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan siivoamista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan siivoamista kirjoitti:

Olen aina käynyt kaupassa ja maksanut ostokset suurituloisempana. Hoidan pyykeistä ja tiskeistä puolet. Nyt vaimo vaatii, että minun pitäisi myös osallistua siivoamiseen. Sanoin, että voin minä osallisutakin, mutta vastaavasti hän alkaa osaltaan käymään kaupassa ja maksamaan ostokset. Tämä on kuulemma epäreilua.

Mitä muut olette mieltä asian reiluudesta?

Kumpi teillä laittaa ruokaa, vai syöttekö ruoat suoraan pakkauksista?

Meillä on niin erilainen ruokavalio, että molemmat tekevät yleensä omat ruokansa. Joskus satunnaisesti syömme toistemme tekemiä.

Eli oikeasti ostat vain omat ruokasi. Kuulostaa kyllä että ainakaan rakkaudesta ette ole yhdessä. Sopimus-avoliitto Porvoossa.

Ei vaan minä ostan kaupasta molempien ruuat. Katsos Einsetein, ne voi ostaa samaan aikaan, vaikka niistä tehdään eri aikaan eri ruokia. Tämän sisäistäminen voi tietysti olla Porvoossa vaikeaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi