Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka tapailette kuinka usein näette?

Vierailija
06.10.2017 |

Ollaan tapailtu noin 2 kk ajan ja nähdään noin 1 - 3 kertaa viikossa ja se on oikein hyvä määrä ottaen huomioon, että on se omakin elämä ja omat menot. Eikä muutenkaan välttämättä viestitellä tai soitella päivittäin.

Ystäväni mielestä tämä on erikoista ja liian vähäistä ja hän on sanonut, että mies ei halua minusta mitään vakavaa!? Minä en ole kovin kokenut näissä deittailuissa ja kyllä miltei kaikki deittailut ovat johtaneet jossain vaiheessa parisuhteeseen ja on ollut niitä, joita on nähnyt päivittäin ja niitä, joita kerran kahdessa viikossa... En siis näe mitään ihmeellistä tässä nykyisessä tilanteessa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäisiä te olette? Tuohan on ihan jees.

2/9 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tapailette aika usein. Itse en pystyisi tuohon määrään... Työ, lapset, omat harrastukset... Oikeastaan arkena näkeminen on hankalaa. Viikonloppuisin on enemmän aikaa. Mutta olen huomannut, että saman ikäiset JA myös lapselliset miehet kaipaavat aivan yhtä harvaa tapailemista kuin minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs ikäisiä te olette? Tuohan on ihan jees.

Ollaan molemmat 28v. eli ei nyt mitään ihan teinejä enää.

Muuten en toisten mielipiteistä välittäisi, mutta sitten taas tuo ystävä on oikeasti hyvä ystävä ja hänellä on paljon kokemusta näistä deittailuista. Hänen mielestään siis pitäisi ainakin viestitellä/soitella päivittäin, jos näkee esimerkiksi vain kerran viikossa. Ehkä kuullostaa ihan naurettavan lapselliselta, mutta olen oikeasti nyt vähän hämilläni :D

Vierailija
4/9 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä mitä muut ovat mieltä jos se teille on hyvä määrä?

Me tavattiin miehen kanssa aikanaan varmaan kuusi kertaa viikossa jos ei jopa joka päivä. Se oli meille hyvä määrä mutta ymmärrän kyllä jos se jollekin muulle on ihan liikaa.

Vierailija
5/9 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa välimatkaa 40km. Vkl vietetään yhdessä silloin, kun mulla ei ole lapset kotona ja kun lapset on, ollaan silloin ainakin toinen pv porukalla. Viikolla nähdään 0-2 krt riippuen kummankin menoista.

Viestejä ja soittelua on joka päivä. Ollaan yli nelikymppisiä ja yhdessä oltu puolivuotta.

Vierailija
6/9 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan vähän tapaillako vai eikö, nähdään korkeintaan kerran viikossa-parissa. Asutaan lähekkäin ja ollaan vasta erottu....ollaan tunnettu pari vuotta. Kovin vähältä tuntuu...

Vierailija
7/9 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä mitä muut ovat mieltä jos se teille on hyvä määrä?

Me tavattiin miehen kanssa aikanaan varmaan kuusi kertaa viikossa jos ei jopa joka päivä. Se oli meille hyvä määrä mutta ymmärrän kyllä jos se jollekin muulle on ihan liikaa.

Ei se nyt sinäänsä mitään haittaakaan mitä muut ovat mieltä, mutta tuo ystäväni kommentti vaan jotenkin sai minut epäilemään jotakin.

Häntä siis ihmetytti se, kun näemme ehkä sen kerran viikossa ja viestitellään muutaman kerran viikossa (sovitaan tapaamisajat tai jotain kuulumisia hieman). Eli mies on siis sellainen, ettei ilmeisesti tykkää viestitellä turhia ja hän kuitenkin se on, joka yleensä niitä tapaamisia ehdottaa. Tietysti tykkäisin ehkä viestitellä jotain kivaa pientä useammin, mutta olen aistinut sen, että mies ei sellaisesta välitä. Muuten kyllä olen sitä mieltä, että mies on minusta kiinnostunut tapaamisten perusteella.

Vierailija
8/9 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan nelikymppisiä, ja tapaillaan pari kertaa viikossa, viestitellään päivittäin. Ollaan oltu yhdessä pari vuotta. Tapailu on ehkä vähän väärä sana, mutta seurustelukaan ei ole oikea, koska emme kumpikaan halua ottaa tätä liian vakavasti. Ollaan kuitenkin sovittu, ettei toistaiseksi treffailla muita romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä, joten kaipa tämä on kuitenkin enemmän seurustelua kuin tapailua.

Vierailija
9/9 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe ilta - ma aamu + 1 ilta ja yö viikolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi