Haluiaisin lapsen ja olen 14 vuotias, mitä tehdä ?
Elikkä siis olen 14 vuotias ja minulla on poikaystävä joka haluaisi myös lapsen mutta olemme kuitenkin vasta 14 vuotiaita. Mitä minun pitäisi tehdä ?! Omat vanhempani sanoivat että minulta saisi tulla heille lapsenlapsi kuin olisin 23 vuotias, mutta mielestäni he eivät sitä saa päättää ja kun mietin niin saisin tulla laillisesti kuitenkin äidiksi 16 vuotiaana kun sehän on seksin "ikäraja". Mutta mielestäni on liian aikaista vaikka hän on erittäin kiihottava ja ihanan isällinen. Joten joku kiltti auttaa jos on kokemusta tai jotain muuta sanottavaa.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Joo olet liian nuori ja ymmärtäisit sen vasta kun olet synnyttämässä, että ei ehkä tuon ikäisenä olisi kannattanut hankkia lasta ja koulut jäisi kesken ym. Mutta ymmärrän sinua koska olen itse teiniäiti ja lapsen kasvatus oli minulle vaikeaa.
Oletko edes äiti ihminen vai narkkari koska jos oikeasti haluisit lapsen niin miksi et ota kaikkea iloa irti hänestä kun hän kuitenkin joskus jättää sinut ja lähtee omalle matkalleen ja sit tarpeeksi kauan kun on mennyt ja kuolet niin hän unohtaa sinut jossain vaiheessa ?
Joo olet liian nuori ja ymmärtäisit sen vasta kun olet synnyttämässä, että ei ehkä tuon ikäisenä olisi kannattanut hankkia lasta ja koulut jäisi kesken ym. Mutta ymmärrän sinua koska olen itse teiniäiti ja lapsen kasvatus oli minulle vaikeaa.