Onko jotenkin noloa lukea junassa kirjaa? Minua osoiteltiin ja minulle hihiteltiin
Olen ihan siistin näköinen parikymppinen nainen. Teinilauma puhelimineen ryntäsi junaan, osoittelivat minua ja hihittelivät, kenties ottivat kuviakin mutta toivottavasti ei.
Johtuiko tuo kirjasta?
Kommentit (13)
Tuskin. Sinussa oli tod.näk. jotain muuta teini-ikäisissä hihittelyä herättävää.
Nykyään pitää vaan räplätä kännykkäänsä koko ajan!Muu on varmaan nykyteinien mielestä tosi outoa!Älä välitä tyhmyydestä ap!
Ehkä jos luit jotain noloa, kuten ”Elämä Genitaaliherpeksen kanssa” tai ”50 shades of Grey”
No onhan se noloo olla niin vanhanaikanen, että lukee jotain kirjaa tai lehteä! Kyllä kaikki pitäs lukee niinku iphonesta tai pädilt!!!
T. Sarkasmia, luen itsekin paljon mieluummin kirjoja ja lehtiä
Kirjan nimi oli "Sexual frustration and trains".
Ehheh, joka kerta junassa matkustaessani näen ihmisten lukevan kirjoja.
Tämä sama aloitus on muuten ollut ennenkin...
Lue seuraavaksi "how to kill teenagers in a train and get away with it"
Jaa-a, paha sanoa kun en ollut paikalla.
Mä luen kirjaa kaikki työmatkat, enkä ole hihityksen kohteeksi joutunut. Mussa kyllä hihitettävää riittäisikin, koska olen lihava, naama norsunv*tulla ja pukeudun erilailla kuin muut. Silti olen saanut olla rauhassa.
Vantaa-Helsinki väliä tulee suhattua arkisin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos luit jotain noloa, kuten ”Elämä Genitaaliherpeksen kanssa” tai ”50 shades of Grey”
David Lagercrantzin "Tyttö joka etsi varjoaan" :(
Kansikuvassa näkyy kyllä naisen tatuoitu selkä, mutta se on mielestäni hyvin "mitäänsanomaton" kansi, tummasävyinen.
Ap
Koulussa oli kai määrätty noille tehtäväksi lukea kirja . Eivät pystyneet tajuamaan, että joku lukee aikuisena ihan vapaaehtoisesti.
Oi niitä aikoja, teininä sai nauruhepuleita mitä pienimmistäkin jutuista, älä välitä äläkä ainakaan ota henkilökohtaisesti :)
Noloja ovat ne teinit. Luen kirjaa junamatkoilla, samoin asemalla odotellessa, jos on pitempi aika. En tykkää tihrustaa mistään lukulaitteesta tai vastaavasta. Antaa typerysten hihittää. Ehkä kirja oli heille outo ilmestys.
Oliko kirjan kannessa iso kuva dildosta ja kirjan nimi "How to use big dildo in a train secretly?"
Muussa tapauksessa en ymmärrä hihittelyä.
Itsekin luen aina jokapaikassa missä mahdollista. Viimeksi matkustin junassa kk sitten ja bussissa viikko sitten. Sama huomio ; KAIKKI räpeltää kännyköitään.
Tunnen aina vaan enemmän ja enemmän vastenmielisyyttä nykyteknologiaa kohtaan.