Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies illat ja viikonloput töissä

Vierailija
05.10.2017 |

Onko täällä muita joiden miehet tekee valtaosan viikonlopuista ja illoista töitä vaikka itse olette vapaalla? On alkanut tosi paljon surettaa se, että yhteistä vapaa-aikaa ei ole juuri ollenkaan kun itse olen päivätöissä ja mies tekee hyvin ilta- ja yöpainotteista työtä. Surettaa, kun viikonloput ja lomat menee aina yksin eikä juhlapyhiäkään voi viettää yhdessä. Toki minulla on ystäviä, mutta kun he viettävät sitä parisuhdeaikaa usein silloin kun oma mieheni on töissä. Hyvin usein tuntuu kuin olisin sinkku ja vain jakaisin asunnon mieheni kanssa kun arki ei kohtaa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/33 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteistä aikaa ei ole yhtään, niin kyllä siinä parisuhde ilman muuta kärsii. Tuollaiset olosuhteet vaativat erityistä vaivannäköä ja halua panostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota seuraavaksi mieheksi maanviljelijä joka on töissä 24/7 niin näet häntä vielä vähemmän.

Joten älä valita.

Kyläkauppias on myös hyvä vaihtoehto. Töissä aamusta iltaan 365 päivää vuodessa.

Vierailija
24/33 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesi on työssä 5 iltana viikossa plus viikonloput? Ilman vapaata?

Kyllä kyseenalaistaisin minkälaisen parisuhteen hän oikein haluaa. Jos pyyteettä ei yhteistä aikaa löydy niin miten sitoutunut hän on sinuun? Ei ole pelkästään apn asia miettiä ja joustaa yhteiselle ajalle. Parisuhde on 50/50

Vierailija
25/33 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mies taksikuski ?

Vierailija
26/33 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai mieskin joskus voi pitää lomaa? Miksi lomankin menee sulla yksin ollessa? Kai joskus voitte lomailla yhdessä. Ja on kai miehelläkin joskus vapaa viikonloppu? Jos ei ole, se taitaa olla oma valinta, eikä pakon sanelema juttu.

Vierailija
27/33 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!!

Eikö sua nolota noin kuluneen ja typerän fraasin viljely?

Vierailija
28/33 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai mieskin joskus voi pitää lomaa? Miksi lomankin menee sulla yksin ollessa? Kai joskus voitte lomailla yhdessä. Ja on kai miehelläkin joskus vapaa viikonloppu? Jos ei ole, se taitaa olla oma valinta, eikä pakon sanelema juttu.

Ei ole juuri lomien pitämiseen mahdollisuuksia tällä hetkellä ja vapaita viikonloppuja ei ole tämän vuoden puolella enää tiedossa ainuttakaan. Jos hänellä viikolla sattuu olemaan vapaata, niin itse olen töissä ja iltaisin hän tulee silloinkin yleensä kotiin niin myöhään että itse olen jo nukkumassa. Ap

Vierailija
29/33 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole juuri lomien pitämiseen mahdollisuuksia tällä hetkellä ja vapaita viikonloppuja ei ole tämän vuoden puolella enää tiedossa ainuttakaan. Jos hänellä viikolla sattuu olemaan vapaata, niin itse olen töissä ja iltaisin hän tulee silloinkin yleensä kotiin niin myöhään että itse olen jo nukkumassa. Ap

Eli on hänen oma valintansa miten aikansa käyttää. Nyt on lokakuu eikä yhtään iltaa tai muutakaan kohtaa aio "uhrata" sinulle. Kertoo aika paljon.

No, oma on valintasi uskotko sanoja vai tekoja.

Vierailija
30/33 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitkäaikainen suhde päättyi eroon ainakin osittain juuri sen takia, että yhteistä aikaa ei vaan enää koskaan ollut. Tunsin oloni jatkuvasti yksinäiseksi, kun mies asetti aina työnsä etusijalle. Hän ei myöskään juurikaan pitänyt lomia. Jos aikaa olisi sattunut olemaan, hän teki töitä etänä tai halusi keskittyä omiin projekteihinsa. Suhteen alussa teimme paljonkin asioita yhdessä, joten muutos oli aika suuri. Tunnen oloni edelleen yksinäiseksi, mutta ainakin siihen on järkevä syy - olen yksin, en parisuhteessa. Eropäätös oli yhteinen ja taustalla oli toki muitakin syitä, mutta ainakin itselleni tämä oli yksi suurimmista syistä haluta eroa.

Vierailija
31/33 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota seuraavaksi mieheksi maanviljelijä joka on töissä 24/7 niin näet häntä vielä vähemmän.

Joten älä valita.

Maanviljelijä makaa sohvalla koko talven, kun maa on liian routainen kynnettäväksi.

Tai painavat koko roudan ja lumen ajan moottorisahan/metsäkoneen puikoissa jotta saavat apulannat maksetuksi. Ja eläintilalliset sitten ihan omana lukunaan..

Vierailija
32/33 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten älä valita.

Maanviljelijä makaa sohvalla koko talven, kun maa on liian routainen kynnettäväksi.

Ei vaan viljelijä  menee metsätöihin talveksi. Huomaa ettet tiedä asioista mtn.

Vierailija
33/33 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten älä valita.

Ei vaan viljelijä  menee metsätöihin talveksi. Huomaa ettet tiedä asioista mtn.

Varmasti näinkin mutta tietämäni maajussit ottaa aikaa perheelleen eivätkä 24/7 kuukaudesta toiseen vedä niinkuin apn mies.

Se mikä on tärkeää, sille löytää aikaa.