Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta tulee mummo 36v.

Vierailija
05.10.2017 |

Onpa jännittävää ja ihanaa. Mietin jo kuinka otan lapsenlapsen hoitoon ja kuinka ihanaa se vauva-aika on. EN kuitenkaan halua tuppautua se on pahinta mitä voi tehdä 😢 Onneksi on vielä nuorimmaisen vauvatavaroita jäljellä. Halusin vain kertoa tämän koska en voi julki asiaa vielä tuoda 💗💗💗💗💗💗

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea :) Musta tuli juuri äiti 46v

Vierailija
2/33 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Suvi.

Kävikö karkailevalle teinityttärellesi hassusti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon wt-meininkiä.

Vierailija
4/33 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli mummo 37v, no melkein 38v. Olin todella järkyttynyt ja itkinkin muutamia päiviä asian vuoksi. Olin itse 17 poikani syntyessä, hän oli 21 oman lapsensa syntyessä.  Kaikki sujui kuitenkin hyvin ja nyt olen oikein onnellinen eskaritytön mummo. 

Vierailija
5/33 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea :) Nuorella mummolla on energiaa leikkiä lapsenlapsen kanssa.

Vierailija
6/33 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hopeakettu astunut tyttäresi?

Vierailija
7/33 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas jotkut kommentit ilkeitä. Olen ihan sinut asian kanssa 💗 eikä tässä ole mitään wt-meininkiä. Silloin teidän kaikkien isoisoisoäidit oli wt porukkaa. Ap

Vierailija
8/33 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan, minä saan kuopukseni 44 -vuotiaana.

Vierailija
9/33 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jännittävää ja ihanaa. Mietin jo kuinka otan lapsenlapsen hoitoon ja kuinka ihanaa se vauva-aika on. EN kuitenkaan halua tuppautua se on pahinta mitä voi tehdä 😢 Onneksi on vielä nuorimmaisen vauvatavaroita jäljellä. Halusin vain kertoa tämän koska en voi julki asiaa vielä tuoda 💗💗💗💗💗💗

Yhtä löyhä moraali jälkikasvulla kuin äidillä? Heti vaan pirttiviljelemään kun rippikoulu suoritettu? Ei paljon järkeä vaadi.

Vierailija
10/33 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ihan teinin kirjoituksesta.

Vierailija
11/33 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu saa uuden asiakkaan.

Vierailija
12/33 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan, minä saan kuopukseni 44 -vuotiaana.

Onnea vaan lapsellesi. Saa kuulla varmaan koko ala-asteen siitä, kuinka mummo on läsnä vanhempainkeskustelussa :'). Ja tämä on fakta, olen tämän kokenut. Äiti sai mut 40-vuotiaana, se nöyryytyksen määrä..

Vierailija
13/33 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällä haukutaan nyt sekä nuorta että vanhaa äitiä???Mikä teidän mielestä on sitten oikea ikä tulla äidiksi (sellainen jota ei tarvitse arvostella)??(Ps. onnea mummolle ja tulevalle 40+ äidille...)

Vierailija
14/33 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täällä haukutaan nyt sekä nuorta että vanhaa äitiä???Mikä teidän mielestä on sitten oikea ikä tulla äidiksi (sellainen jota ei tarvitse arvostella)??(Ps. onnea mummolle ja tulevalle 40+ äidille...)

Tännehän ei kelpaa kuin se keskiverto, eli 29v. Ensimmäinen lapsi, sen jälkeen 1,8lasta yhteensä, kultainen noutaja jne.

Taitaa vaan ärsyttää, kun itse eivät saa olla nuoria mummoja vaan ovat sitä keskivertoa. Ap

Vierailija
15/33 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Onnea :) Nuorella mummolla on energiaa leikkiä lapsenlapsen kanssa.

Kiitos! 💗 Niin on, ja jaksan valvoa ja hoitaa ilman että tarvitsen lepopäiviä 😊😊 Haluan olla tukena niin paljon kuin mahdollista. Ap

Vierailija
16/33 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummulla oli 2v lapsi kun tuli mummuksi. Onneks olen itse osannut tehdä lapset vähän aikuisempana.

Vierailija
17/33 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mummulla oli 2v lapsi kun tuli mummuksi. Onneks olen itse osannut tehdä lapset vähän aikuisempana.

Oliko se mummollesi ongelma? Siis tulla mummoksi vaikka omakin lapsi oli pieni? Ap

Vierailija
18/33 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavannut 32-vuotiaan mummun. Toiset ne pitää kiirettä.

Vierailija
19/33 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnet.

Oma äitini oli 17 kun sai siskoni (täytti kuukauden päästä 18v) ja kun siskoni sai ensimmäisen lapsensa oli äitini 39v.

Itse olen nyt 34v. Olisi aika hurja ajatus olla muutaman vuoden kuluttua mummo. Omat lapset on 7v ja 3v.

Ikähaarukkaa tällä oman ekaluokkalaisen kaverien äideillä on kaikkea alle 30-vuotiaista nuorena lapsensa tehneistä melkein kuusikymppisiin, jotka ovat saaneet lapsensa yli viisikymppisenä.

Itse olen varsin keksiverto. En olisi halunnut turhan nuorena äidiksi ja uuden vauvan teko esim. 5-10-vuoden päästä ei houkuttele sekään. Siksipä putketkin varmuuden vuoksi laitettu poikki.

Vierailija
20/33 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut toiselta 36-vuotiaalta mummolta! Vastoin odotuksia en ole päässyt hoitohommiin kun tytär ei raaski jättää kullanmurua kuin kauppareissun ajaksi 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän