Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohdellaanko teidän työpaikalla työntekijöitä tasavertaisesti?

Vierailija
05.10.2017 |

Itse olen huomannut että tietyiltä ihmisiltä vaaditaan enemmän ja ovat silmätikkuina. Kun taas toiset saavat tehdä melkein mitä vaan ilman että kukaan edes huomaa saati on kiinnostunut mitä tekevät.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Toiset ovat ahkeria ja osaavia, toiset taas laiskoja ja osaamattomia.

Vierailija
22/26 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Toiset ovat ahkeria ja osaavia, toiset taas laiskoja ja osaamattomia.

Ja ihmissuhteista tai muusta riippuu, ketkä pääsevät hyviin asemiin. Taidoilla ei aina ole siihen yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdellaan ja se on ihanaa. Edellisessä ei, lähdin pois kun lopulta pääsin. Monta vuotta liikaa töitä epäpätevän esimiehen hampaissa, tavallaan olin luottopakki koska osasin työni, mutta juuri siksi piti ilmeisesti kyykyttää.

Vierailija
24/26 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Luulin aluksi, että kuvittelen kaiken ja olen vaan kateellinen menestyville kollegoille. Sitten aloin kuulla juttua tästä pärstäkertoimella menestymisestä muiltakin... pomo ottaa aika häpeilemättä suosikkeja, joita sitten suosii parhailla työajoilla, ylennyksillä ja työtehtävillä. Ja antaa puheissaan ymmärtää että tämä ja tuo henkilö on korvaamattomia ja suurinpiirtein pitää työpaikkaamme pystyssä. Ok, hän on ollut täällä töissä puoli vuotta ja ollaan kuitenkin vuosia jo sitä ennenkin menestytty, että...

Ilkeämmät suosikit voivat myös vinkata esimiehelle vaikka huonosta käytöksestä, mitä ei ollenkaan kyseenalaisteta vaan "syyllinen" voidaan ottaa kurmootukseen antamatta suunvuoroa puolustauta. Jos joskus käy ilmi, että vinkki oli ihan puutaheinää ja kiusaamista, asiaa hyssytellään ja yritetään saada ihmiset olemaan puhumatta siitä.

Vierailija
25/26 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainut mies toimistolla. Minua syrjitään, syytellään ja saan kuulla miesvihaa. Joka. Ikinen. Päivä. M27

Vierailija
26/26 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vanhemmat työntekijät saavat tehdä vähemmän työtä ja pitää lomia miten sattuu. Meitä nuorempia ei sitten päästeyäkään vapaapäiville, koska vanhemmat ovat ehtineet varata omansa. Myöskään harjoittelija tai kausityöntekijä ei ole mitään, vaikka tekisi yhtä paljon ellei enemmän töitä. Hänelle ei edes puhuta, kutsuta yhteisiin palavereihin, eikä uskota hänen tekevän mitään "oikeaa". Tosi asiassa hän juoksee paikasta toiseen tekemässä kaikki suorittavat työt, joita vakituiset eivät viitsi tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi