Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies ja sillä ei seiso!

Vierailija
05.10.2017 |

Niin... Uusi tuttavuus ja toisilla treffeillä jo ajauduttiin sänkyyn. Ihan helvetillinen kiima päällä, ja miehellä ei seiso!! Mitä ihmettä?
Eikä myöskään tyydyttänyt suulla tai sormilla...
Unohdanko vai annanko vielä mahdollisuuden?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuullut jännityksestä?

Vierailija
2/15 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kuullut jännityksestä?

Ootko kuullut siitä, että naisen voi kuitenkin tyydyttää jotenkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niinkään tuolle seisomattomuudelle en antaisi kovin suurta painoarvoa, hyvin voi vaan jännittää. Mutta tuo enteilee huonoa, ettei ollut kiinnostunut kuitenkaan sinun nautinnostasi muilla tavoin... Ehkä yhden mahdollisuuden antaisin nimenomaan sen suhteen, eli sänkyyn vielä, ja vaikkei seisoisi MUTTA tyydyttäisi sinut, niin jatkoon.

Vierailija
4/15 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä heti se sika.

Vierailija
5/15 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
6/15 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minulle aivan tuttu tunne. Pitää kuitenkin ottaa huomioon, että mies saattoi olla niin jännittyneessä tilassa eikä pystynyt ajattelemaan seksiä. Myöhemmin sain tietää, että mies oli homoseksuaali.

Vierailija
7/15 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se tykkää sinusta, ihan oikeesti. Ja tuli niin kovat suorituspaineet, että män "vituiksi" koko homma. Jos ei jatkossakaan toimi, niin patista ukko lääkäriin. Voi olla sairauskin, mutta todennäköisesti henkistä. Niin jos välität siitä, mut jos et, niin ei sitä sitten kannata jatkaa. Itse kärsin erektio ongelmasta, ja varaudun siihen aina ennen, mahdollista seksiä.

Vierailija
8/15 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua sinällään haittaa tuo, ettei seisonut. Vaikka harmittihan se ihan pirusti, kun mies oli antanut itsestään kokeneen "panomiehen" kuvan...

Se mikä tässä haittaa on se, että jätti minut kokonaan tyydyttämättä. Olisi voinut vaikka sormettaa tai nuolla... Mutta ei!

Vierailija
9/15 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua sinällään haittaa tuo, ettei seisonut. Vaikka harmittihan se ihan pirusti, kun mies oli antanut itsestään kokeneen "panomiehen" kuvan...

Se mikä tässä haittaa on se, että jätti minut kokonaan tyydyttämättä. Olisi voinut vaikka sormettaa tai nuolla... Mutta ei!

Nuolla tuntematonta ( tautista) pillua?

Vierailija
10/15 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt joskus samoin että ei seiso aluksi jännityksen takia. Nykyinen naiseni ihmetteli kun en halunnut seksiä vaikka oli jo vähän aikaa tapailtu. Odottelin että tutustumme ja sitten seksi onnistuu. Nyt seisoo koko ajan eikä ongelmia ole.

Odota kärsivällisesti jos muuten on mukava mies.

Vierailija
11/15 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuolla tuntematonta ( tautista) pillua?

Huomasithan lainaamastasi tekstistä myös kohdan "tai sormettaa"? Näinkin voi taudin pelossa uuden kumppanin kanssa tehdä, jos on huomaavainen henkilö.

Vierailija
12/15 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan jännitystä. Miehelle häpeä ehkä ollut niin suuri, ettei siinä ole kauheasti halunnut enää jäädä sormittelemaan. Ehkä olisi parempi olla näkemättä, kun tuo sinua tuntuu noin paljon vaivaavan.

Vierailija
13/15 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin minä. Sanon aina suhteen alussa, että kymmenes yö vasta toden sanoo. Siihen asti kyllä hieron ja hiplaan, kunnes kalu on päässyt uuden ihanan naisen jännityksestä. Ja kyllä minulle 69 kelpaa myös., vaikka sen jälkeen ei ehkä jatkoa tulekaan alussa.

Vierailija
14/15 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä heti se sika.

Vierailija
15/15 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!