Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia dippainssit on todellisuudessa ja tienaavatko hyvin?

Vierailija
05.10.2017 |

yhtä hyvin kuin lääkärit?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kotona tekniikan tohtori. Ihana, hellä, perheenisä, jolle perhe on kaikki kaikessa. Vapaa-aikansa mieluiten leikkii tyttäriensä kanssa kuin kavereidensa kanssa. Ei fillaroi vaan ui ja on siitä lihaksikkaat hartiat. Tekee kotityönsä, nytkin kokkaa perheelle illallista. Sivistynyt ja humaani vasemmistolainen mies.

Sorry nyt vaan, mutta vasemmistolainen ei voi olla sivistynyt ja älykäs ihminen. Vasemmistolainen ajattelumaailma on kaukana yhteiskunnan realiteeteista ja sen toiminnan ymmärryksestä, että en ikimaailmassa yhdistäisi sitä dippainsseihin.

Vierailija
22/31 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tienaavat paremmin kuin lääkärit. Oma mieheni on erikoislääkäri mutta palkka vaan n. 4000/kk (päivätyö).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreillä on hyvä palkka, mutta kuukausipalkka harvoin nousee yli 7000 euron. Diplomi-insinöörien palkkahaitari on aloituspalkasta noin 3000 eurosta  ja kymmeniin ja jopa satoihin tuhansiin riippuen asemasta. Nuorella Jorma Ollilalla oli VTT:n labrassa pieni palkka, mutta uran huipulla kymmenmiljoonaiset vuositulot.

Vierailija
24/31 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diplomi-insinööreissä on eroa. Samoin palkkauksessa. Omani tienaa nykyään 20 000/kk mutta 10 vuotta sitten tienasi noin 5000/kk kun tavattiin. Me asumme nykyään Suomen ulkopuolella ja mies ei ole suomalainen mutta Suomessa tavattiin ja oli silloin Suomessa töissä ollut muutamia vuosia. Edelleen samassa firmassa töissä, eri tehtävissä.

Haluan vielä sanoa että kun tapaan suomalaisia joilla myös insinöörimies (suomalainen tai ulkomaalainen) niin he jostakin syystä olettavat että kaikilla on suunnilleen sama palkka ja tekevät suunnilleen samalla tasolla töitä. En ole kenellekään kertonut kuinka paljon mieheni tienaa ja jostain syystä he kuvittelevat että mun mies tienaa vähemmän kuin heidän miehensä. Kuitenkin ovat puhuneet noista palkoista kun viiniä on vähän virrannut ja olen huomannut että heidän miestensä palkat ovat ihan hyviä mutta huomattavan paljon alempia kuin oman mieheni. Silti heillä on kaikki menestymisen näkyvät symbolit, talot, autot ne. Meillä ei ollut pitkiin aikoihin kun ei olla materialistista tyyppiä kumpikaan vaikka mä joskus merkkituotteita ostan. Nyt vasta ollaan alettu katselemaan taloja ja ostettiin kalliimpi auto. Mutta siis noissa naisryhmissä on joku ihmeen pätemis -ja pompottelutyyli. En ole enää ollut missään tekemisissä.

Vierailija
25/31 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitään tässä pojan kanssa kannattaako hänen opiskella lääkäriksi vai dippainssiksi. Ap

Vierailija
26/31 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tienaavat paremmin kuin lääkärit. Oma mieheni on erikoislääkäri mutta palkka vaan n. 4000/kk (päivätyö).

Ei voi mitenkään pitää paikkaansa.

Vierailija
27/31 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on DI ja ollaan paljon tekemisissä hänen vanhojen opiskelukavereiden kanssa. Ovat fiksuja, sivistyneitä, suuruudenhulluja ja huumorintajuisia. Ainoa outo yhteinen ominaispiirre on excel-uskovaisuus. Kaikki on excelissä, muutkin kuin raha-asiat. Auton huollot, kesäloman menot ja tulevaisuuden suunnitelmat. Palkkahaitari heillä n. 5v töissä olleilla varmaan n. 4000-10 000€.

Vierailija
28/31 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kotona tekniikan tohtori. Ihana, hellä, perheenisä, jolle perhe on kaikki kaikessa. Vapaa-aikansa mieluiten leikkii tyttäriensä kanssa kuin kavereidensa kanssa. Ei fillaroi vaan ui ja on siitä lihaksikkaat hartiat. Tekee kotityönsä, nytkin kokkaa perheelle illallista. Sivistynyt ja humaani vasemmistolainen mies.

Sorry nyt vaan, mutta vasemmistolainen ei voi olla sivistynyt ja älykäs ihminen. Vasemmistolainen ajattelumaailma on kaukana yhteiskunnan realiteeteista ja sen toiminnan ymmärryksestä, että en ikimaailmassa yhdistäisi sitä dippainsseihin.

Suomalaiset maalaisinssit on aina oikeistolaisia kun luulevat päässeensä herroiksi.

Vierailija
29/31 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32v. DI nainen. Tänä vuonna brutto 63 000e.

Vierailija
30/31 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies on DI ja ollaan paljon tekemisissä hänen vanhojen opiskelukavereiden kanssa. Ovat fiksuja, sivistyneitä, suuruudenhulluja ja huumorintajuisia. Ainoa outo yhteinen ominaispiirre on excel-uskovaisuus. Kaikki on excelissä, muutkin kuin raha-asiat. Auton huollot, kesäloman menot ja tulevaisuuden suunnitelmat. Palkkahaitari heillä n. 5v töissä olleilla varmaan n. 4000-10 000€.

Ihanko totta:D Mun mies inhoaa Exceliä. Ei kai sitä kukaan nykyään enää käytä kun on helpompia ja modernimpia tapoja hoitaa arki ja talous:D 

Vierailija
31/31 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen töissä firmassa, jossa useat on DI-taustaisia. Naisilla palkka tuntuu olevan noin 3500-4500e/kk, ja miehillä keskimääräisesti tonnin enemmän. Kyllä meillä on myös muutamia keski-ikäisiä miehiä, joiden kuukausipalkat huitelee yli kymppitonnissa.

Keskiarvollisesti sanoisin kuitenkin, että se 4000-5000e/kk on ainakin meidän firmassa melko vakio.