Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suvussasi paljon pahansuopia ja kateellisia suomalaisia naisia?

Vierailija
05.10.2017 |

Onko suvussasi pahansuopia ja kateellisia naisia?

Olen huomannut, että ns. vanhempi suomalainen nainen on jostain syystä todella paha suustaan ja usein hirvittiävän kateellinen. Puhutaan älyttömästi pahaa muista - etenkin naapureista - ja löydetään kritisoitavaa aika lailla kaikesta. Jos joku menestyy niin ollaan hirvittävän katkeria.

Minulla on suvussa näitä älytön määrä..ja samoin tunnen paljon +50 v naisia, jotka ovat tällaisia edelleen. Nuorempi sukupolvi tuntuu päässeen tästä "kansanperinnöstä" melko hyvin jo eteenpäin, ei tietenkään kaikki.

Olen ollut ulkosuomalainen jo vuosia (välillä vuoden asununut aina Suomessa) ja jotenkin tämä korostuu ihan uskomattoman paljon. Mistä tämä oikein johtuu? Kasvatus?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole. Kaikilla on asiat sen verran mallillaan, että turha kadehtia ketään. Tai no, eräs sukulainen kärsii harvinaisesta ja todella kivuliaasta sairaudesta. Sairaalassakin aina ihmettelevät miten kukaan noin kivuloinen voi olla niin positiivinen ja herttaisen ystävällinen.

Vierailija
2/8 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kotimaisia sukulaisia ja vieraita ja juonikkaita £oma"leita nurkissa loisimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonya Lintvorssi avautuu?

Vierailija
4/8 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän puolen suvussa tuollaisia katkeria täti-ihmisiä löytyy paljonkin, mutta toisaalta äidin puolella oikeastaan kaikki naispuoliset ovat mukavia ja rempseitä. Taitaa olla joku sukuvika :D

Mutta jos totta puhutaan, niin eiköhän riipu ihmisestä tämäkin. Tiedän varmaan yhtä paljon kateellisia ja vittumaisia keski-ikäisiä sekä nuoria.

Vierailija
5/8 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kritisointi ole aina kateutta.

Vierailija
6/8 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Vain miehiä.

Oletko maalta kotoisin? Usein koko kylä tuntee toistensa asiat.

Vierailija
7/8 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on. Ja se kuulkaas riittää. Kyllä koko kylä tietää minunkin asiani, jos pidän yhteyttä häneen. Nyt kun en enää pidä, hän on ryhtynyt levittämään legendaa äidistäni. Argh.

Vierailija
8/8 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä näitä paljonkin. se on ilmeisesti jokin suomalainen sukuvika, että ruoditaan kaikkien asiat ja aina löydetään se negatiivinen ensin. Luulen, että suomalaisen tapa nostattaa lähtökohtaisesti omaa surkeaa itsetuntoaan on kritisoida muita ja yrittä todistaa itselleen, että muut on huononmpia. Myrkyllinen ympäristö monella tapaa kasvaa henkisesti on Suomi ja näkyyhän se masennustilastoissa.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi