Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kun ip-kerhoissa ei ulkoilla?

Vierailija
05.10.2017 |

Lapsella loppuu koulu klo 12. Menee siitä saman tien iltapäiväkerhoon. Eivät ulkoile ollenkaan ja suurin osa lapsista on kerhossa 12-16 asti, niin myös minun lapseni.
Kun koulut alkoivat ja oli vielä lämmintä, niin tulivat ulos jo klo 14-15, mutta nyt saa aina hakea sisältä. Ja joka kerta kun kysyn että miksette mene ulos, niin ohjaajat vastaa:"Oli niin hyvåt leikit kesken jne" HOH HOIJAA. eivät vaan jaksa mennä itse tuonne viileään seisoskeleen.. ja lapsilla on kunnon ulkoiluvaatteet, näen sen kyllä kun yhtäaikaa porukka lähtee.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kysyisit asiaa kun niin korpeaa. Sillähän se selviää. Kerro sitten meillekin mitä vastasivat. Sano myös että toinen ryhmä kyllä ulkoilee.

Vierailija
22/25 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tyhmyyteni, mutta onko ekaluokkalaiset nykyään kuin päiväkotilapset? Kaikki menee johonkin iltapäivähoitoon? Josta vielä haetaan pois illalla, kun eivät itse osaa kulkea kotiin?

Osaako/saako lapset nykyään kävellä itse kouluun?

En kysy tätä pahalla, en vain ihan oikeasti tiedä tästä asiasta, kun oma lapsi vasta vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmyyteni, mutta onko ekaluokkalaiset nykyään kuin päiväkotilapset? Kaikki menee johonkin iltapäivähoitoon? Josta vielä haetaan pois illalla, kun eivät itse osaa kulkea kotiin?

En kysy tätä pahalla, en vain ihan oikeasti tiedä tästä asiasta, kun oma lapsi vasta vauva.

Ymmärrät sitten kun se sun vauvasi menee ekalle. Hyvä että noita järjestetään. Ois aika kohtuutonta vaatia pieneltä lapselta yksin olemista 4 h. Kuitenkin ennen kesää on ollut eskassa ja päiväkodissa, ja osa myös koko kesän päiväkodissa. Sit yhtäkkiä pitäis osata yksin olla 4-5 h

Vierailija
24/25 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät sitten kun se sun vauvasi menee ekalle. Hyvä että noita järjestetään. Ois aika kohtuutonta vaatia pieneltä lapselta yksin olemista 4 h. Kuitenkin ennen kesää on ollut eskassa ja päiväkodissa, ja osa myös koko kesän päiväkodissa. Sit yhtäkkiä pitäis osata yksin olla 4-5 h

Tiedätkö mitä tehtiin kotona ennenkuin ip-kerhoja oli? Ei tullut aika pitkäksi kun....luettiin kirjoja!

Vierailija
25/25 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheellinen ip-osoite.