Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Voi teidän kanssa pariskuntauimarit!!
04.10.2017 |
Ärsyttää, kun uimahallissa nämä yhdessä uimaan lähteneet parit tosiaan uivat yhdessä (hitaampi tietty edellä) ja hidastelevat (mahdottomia ohittaa). Lisäksi päädyssä aina pitää levätä ja kuherrella (ei tilaa muille kääntyä tai pitää taukoa, ällöä seurata). Menkää vaikka kylmäaltaaseen rentoutumaan!
Kommentit (5)
Me ainakin käydään yhdessä uimassa, molemmilla työt niin uimahallireissut mukavaa laatuaikaa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mua ottaa tämmöset niin päähän! Eikö toinen vois uida vaikka siellä hitaiden radalla tms.?
Vierailija kirjoitti:
No eivät ole kyllä ärsyttävin asia uimahalleissa!
Siitä nyt ei ollutkaan kysymys, uimahalleissa on toki muitakin ongelmakohtia.
Alue: Aihe vapaa
Joo niin totta tämä!