Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein vaihdat sukat?

Vierailija
04.10.2017 |

Itse käytän viikossa 2-3 sukkaparia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Jotain pörrösukkia tai kotisukkia saatan pitää pari-kolme päivää.

Vierailija
2/18 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu puhtaat, ja melkein joka päivä vielä puhtaat urheilusukat salille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa päivässä.

Vierailija
4/18 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa ne pitäis vaihtaa ?

Vierailija
5/18 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pari. Riippuu menoista.

Vierailija
6/18 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sukkia yleensä maks. 2h päivässä joten samat saattaa olla käytössä jopa viikon jos näyttää ja haisee puhtailta.

Vierailija
7/18 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jatkuvasti useita sukkapareja käytössä - muutamat villasukat kotikäyttöön, ohuempia sukkia kengissä käytettäväksi. Kauppareissulle jotkut vanhat risat, ja jos pitää olla edustavampi niin kenkien sävyyn sopivat ehjät. Liikuntaan tietysti omat. Vaihdan siis sukat monta kertaa päivässä. Jos pesuväliä tarkoitat niin villasukat voivat olla käytössä pari kuukautta, muut ehkä kaksi viikkoa. En juurikaan hikoa jaloista ja käytän kengissä hyviä pohjallisia, jotka sisälle saavuttuani nostan tuulettumaan.

Vierailija
8/18 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jatkuvasti useita sukkapareja käytössä - muutamat villasukat kotikäyttöön, ohuempia sukkia kengissä käytettäväksi. Kauppareissulle jotkut vanhat risat, ja jos pitää olla edustavampi niin kenkien sävyyn sopivat ehjät. Liikuntaan tietysti omat. Vaihdan siis sukat monta kertaa päivässä. Jos pesuväliä tarkoitat niin villasukat voivat olla käytössä pari kuukautta, muut ehkä kaksi viikkoa. En juurikaan hikoa jaloista ja käytän kengissä hyviä pohjallisia, jotka sisälle saavuttuani nostan tuulettumaan.

Yök! Mahtaa olla melkoiset bakteeripesäkkeet jaloissasi, ei kannata ainakaan ihmetellä jos tulee jalkasieniä tai vastaavia.

Vierailija
9/18 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök! Mahtaa olla melkoiset bakteeripesäkkeet jaloissasi, ei kannata ainakaan ihmetellä jos tulee jalkasieniä tai vastaavia.

Sieni ei ole bakteeri. Eikä ole tullut sieniä eikä muitakaan ihottumia jalkoihin. 

En tiedä mikä siinä on mutta mulla ei jalat hikoa eikä haise. Muutama muu ruumiinosa sitten kyllä. 

Vierailija
10/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmas päivä vaihdan jalasta toiseen ja kerran viikossa vaihdan yhen kaverin kans.

Vierailija
11/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen joka toinen päivä.

Vierailija
12/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa viikossa.

Vierailija
13/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään vaihda joka päivä, ellen sitten ole urheillut tai elleivät ole kastuneet sateella tms. Kaksi, kolmekin päivää menee hyvin. Ja vilpittömästi, rehellisesti ja puolueettomasti sanon, että en hikoa jaloista (paitsi siis urheillessa) eivätkä ne, siinä kuin mitkään kenkäni eivät haise. En hikoile muutenkaan juurikaan. Ennen vaihdoin fanaattisesti joka päivä, ennen kuin tajusin ettei siihen ole syytä.

Vierailija
14/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka Ei vaihda sukkia päivittäin!? Huuh..yöks..

Vierailija
15/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sukkia vain töissä. Kotona olen aina paljain varpain tai villasukissa. Joka työpäivän jälkeen lentävät sukat pyykkikoriin.

Vierailija
16/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen viikko suihkun jälkeen

Vierailija
17/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on useammat sukat käytössä ja vaihtoväli riippuu täysin tarpeesta. En juurikaan hikoile jaloista, joten talvella jotkut kotisukat saattavat olla montakin päivää käytössä. Jos kaatuvat tai olen hikoillut, menevät toki pesuun.

Yritän muutenkin olla liikaa pesemättä vaatteita, aivan turhaa ja epäegologista.

Vierailija
18/18 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin yleensä, talvisin harvemmin villasekoitesukkia, koska näitä vähemmän eikä silloin hikoile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme