Kuinka usein vaihdat sukat?
Kommentit (18)
Joka aamu puhtaat, ja melkein joka päivä vielä puhtaat urheilusukat salille.
Käytän sukkia yleensä maks. 2h päivässä joten samat saattaa olla käytössä jopa viikon jos näyttää ja haisee puhtailta.
Minulla on jatkuvasti useita sukkapareja käytössä - muutamat villasukat kotikäyttöön, ohuempia sukkia kengissä käytettäväksi. Kauppareissulle jotkut vanhat risat, ja jos pitää olla edustavampi niin kenkien sävyyn sopivat ehjät. Liikuntaan tietysti omat. Vaihdan siis sukat monta kertaa päivässä. Jos pesuväliä tarkoitat niin villasukat voivat olla käytössä pari kuukautta, muut ehkä kaksi viikkoa. En juurikaan hikoa jaloista ja käytän kengissä hyviä pohjallisia, jotka sisälle saavuttuani nostan tuulettumaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jatkuvasti useita sukkapareja käytössä - muutamat villasukat kotikäyttöön, ohuempia sukkia kengissä käytettäväksi. Kauppareissulle jotkut vanhat risat, ja jos pitää olla edustavampi niin kenkien sävyyn sopivat ehjät. Liikuntaan tietysti omat. Vaihdan siis sukat monta kertaa päivässä. Jos pesuväliä tarkoitat niin villasukat voivat olla käytössä pari kuukautta, muut ehkä kaksi viikkoa. En juurikaan hikoa jaloista ja käytän kengissä hyviä pohjallisia, jotka sisälle saavuttuani nostan tuulettumaan.
Yök! Mahtaa olla melkoiset bakteeripesäkkeet jaloissasi, ei kannata ainakaan ihmetellä jos tulee jalkasieniä tai vastaavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök! Mahtaa olla melkoiset bakteeripesäkkeet jaloissasi, ei kannata ainakaan ihmetellä jos tulee jalkasieniä tai vastaavia.
Sieni ei ole bakteeri. Eikä ole tullut sieniä eikä muitakaan ihottumia jalkoihin.
En tiedä mikä siinä on mutta mulla ei jalat hikoa eikä haise. Muutama muu ruumiinosa sitten kyllä.
Joka kolmas päivä vaihdan jalasta toiseen ja kerran viikossa vaihdan yhen kaverin kans.
En mäkään vaihda joka päivä, ellen sitten ole urheillut tai elleivät ole kastuneet sateella tms. Kaksi, kolmekin päivää menee hyvin. Ja vilpittömästi, rehellisesti ja puolueettomasti sanon, että en hikoa jaloista (paitsi siis urheillessa) eivätkä ne, siinä kuin mitkään kenkäni eivät haise. En hikoile muutenkaan juurikaan. Ennen vaihdoin fanaattisesti joka päivä, ennen kuin tajusin ettei siihen ole syytä.
Siis kuka Ei vaihda sukkia päivittäin!? Huuh..yöks..
Käytän sukkia vain töissä. Kotona olen aina paljain varpain tai villasukissa. Joka työpäivän jälkeen lentävät sukat pyykkikoriin.
Joka toinen viikko suihkun jälkeen
Mullakin on useammat sukat käytössä ja vaihtoväli riippuu täysin tarpeesta. En juurikaan hikoile jaloista, joten talvella jotkut kotisukat saattavat olla montakin päivää käytössä. Jos kaatuvat tai olen hikoillut, menevät toki pesuun.
Yritän muutenkin olla liikaa pesemättä vaatteita, aivan turhaa ja epäegologista.
Päivittäin yleensä, talvisin harvemmin villasekoitesukkia, koska näitä vähemmän eikä silloin hikoile.
Joka päivä. Jotain pörrösukkia tai kotisukkia saatan pitää pari-kolme päivää.