Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro siitä säädöstä/ihastuksesta jota et koskaan saanut.

Korvapuusti
04.10.2017 |

otsikko ^

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin en saanut. Se ei ollut mua varten mitä sitä enempää miettimään, toisaalta en mitään menettänytkään. Kuitenkin vientiä on aina kauniilla naisella sekä viisaalla. Köyhillä naisilla ei ole muuta vaihtoehtoa kun ruikuttaa miesten perään ja asua jopa ärsyttävän miehen kanssa. Sääli.

Vierailija
2/4 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeän kuuma pelimies. Kroppa ja naama 11/10. Tästä 2 v aikaa ja ajattelen häntä päivittäin. Koskaan en ole kuumempaa miestä tuon jälkeen sänkyyni saanut. Unelmieni mies :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeän kuuma pelimies. Kroppa ja naama 11/10. Tästä 2 v aikaa ja ajattelen häntä päivittäin. Koskaan en ole kuumempaa miestä tuon jälkeen sänkyyni saanut. Unelmieni mies :(

Eli siis pelimihet ovat niitä sinun unelmiesi miehiä? Onnea vaan sitten parisuhteidesi kanssa.

Vierailija
4/4 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänkirurgi joka näytti aivan prinssiltä. Meillä oli silmäpeliä siitä saakka kuin näin hänet ensimmäistä kertaa. Upea mies ja jopa järkyttävän seksikäs ääni.

Muutaman vuoden flirttailun jälkeen kuulin työkaverilta että prinssi on onnellisesti naimisissa. Kauhee pettymys vaikka itsekin olin, mutten onnellisesti vaan hyvin onnettomasti.

No, itse olen eronnut ja prinssi on edelleen naimisissa, vanhentunut kovasti. Nykyään jo jutellaan usein diipadaapaa, mutta osaan tietysti kunnioittaa avioliittoa enkä enää flirttaa.

Tuo tyyppi sekoitti pään aikoinaan aika huolella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi