Olen kuulemma "mulkku" nainen luonteeltani
Kommentit (18)
Et kikattaen suostu naisille tarjottuun ahtaaseen rooliin, siinä se. Terveisin toinen mulkku nainen
Mun vaimo on mulkku.
Itsekeskeinen ja vailla vastuuta omista paatoksistaan.
Monta kertaa sanoo asiota vain satuttaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo on mulkku.
Näin mäkin kuvailisin kunnon mulkeron, pätee tosin ihan molempiin sukupuoliin. Lisäisin vielä, että heillä on veemäinen luonne, ja ovat omasta mielestään vain "suorapuheisia", usein jopa tällä kehuskellen, tyyliin "minäpä se vasta sanonkin asiat niin kuin ne on".
Jos jotakuta sanotaan mulkuksi, niin kohteliaisuudesta ei ole kyse.
Toihan on vielä aika lievää, mua kerran nimitettiin Ite perkeleeksi!
rivoriitta123 kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa?
Kävelevä k#rpää.
Vierailija kirjoitti:
Et kikattaen suostu naisille tarjottuun ahtaaseen rooliin, siinä se. Terveisin toinen mulkku nainen
Kuin suoraan mun suusta!
Terkuin kolmas mulkku nainen
Vierailija kirjoitti:
Eli mulkku mies on vain mies joka ei suostu miehiltä odotettuun ahtaaseen rooliin?
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo on mulkku.
Sulla ei ole vaimoa. Omaa kättä et voi edelleenkään laskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo on mulkku.
Näin mäkin kuvailisin kunnon mulkeron, pätee tosin ihan molempiin sukupuoliin. Lisäisin vielä, että heillä on veemäinen luonne, ja ovat omasta mielestään vain "suorapuheisia", usein jopa tällä kehuskellen, tyyliin "minäpä se vasta sanonkin asiat niin kuin ne on".
Jos jotakuta sanotaan mulkuksi, niin kohteliaisuudesta ei ole kyse.
Ottaisin tuon silti kohteliaisuutena ^-^
Minäkin olin tunteeton hoivavietitön psykopaatti, kun en suostunut exän äitimuoriksi. En ottaisi kovin vakavasti, jos mulkuksi haukuttaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin suoraan mun suusta!
Terkuin kolmas mulkku nainen
Siis ä m m ä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin tunteeton hoivavietitön psykopaatti, kun en suostunut exän äitimuoriksi. En ottaisi kovin vakavasti, jos mulkuksi haukuttaisiin.
Yleensä sen nimen saa vain aidosti inhottava ihminen.
Empatiakyvytön, kuuntelutaidoton, kylmä? Sellaiseen naiseen ainakin törmäsin tänään ammatillisessa mielessä. Täydellinen kuuntelutaidottomuus oli mykistävää.
Mua on kutsuttu Hitleriksi, niin määräilevä olen ollut, ei ukot kuseta mua,
Sanot vaan asiat aina suoraan milloin vain, joka paikassa? Arvostelet suoralta kädeltä tuntematta asiaa/ihmistä? Tuomitset em. tavoin? Tuot kovaan ääneen julki omia mielipiteitäsi vaikkei kukaan jaksais kuunnella? Oot mielestäs aina oikeassa etkä yhtään osaa kuunnella?
Voi olla että oot mulkku.
Ilmeisesti et paljoa muiden tunteista välitä, oma etu ensin. Onneksi mulkuilla on yleensä silti eniten kavereita, mistä ikinä johtuukaan.