Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monilla itsekeskeisillä ihmisillä paljon kavereita?

Vierailija
04.10.2017 |

Mietin vaan, kun tiedän muutamia ihmisiä, joilla iso ystäväpiiri ja tutustuvat helposti uusiin ihmisiin. Kun olen tutustunut heihin paremmin, niin olen huomannut että ovat tosi raskaita ihmisiä. Puhuvat mielellään itsestään, vuodattavat kaikki ongelmansa päällesi, eivätkä ole kiitollisia mistään avusta tms. Pitävät ehkä ystäviä itsestäänselvyytenä? Itse olen ottanut etäisyyttä tällaisiin ihmisiin, koska koen heidät itsekkäiksi, eikä ystävyys ole mielestäni vastavuoroista. Silti mietin, että onko itsessäni jotain pahasti pielessä, koska tosi monet muut kuitenkin viihtyvät näiden ihmisten seurassa, ihan tosi fiksutkin ihmiset, ja kehuvat kuinka he ovat niin hyviä tyyppejä jne.

Saakohan kukaan kiinni siitä mitä tarkoitan tai onko joku huomannut samaa? Mikä mua vaivaa, kun ahdistun tällaisista ihmisistä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just tunnusmerkit täyttävä kaveri, entinen hyvä ystävä. Hänelle on tärkeää, että on tuhansia seuraajia somessa ja antaa itsestään kuvan, että elää todella hauskaa luksus-elämää. Mutta minulle sitten vuodattaa miten on pa, yksinäinen jne. Hänellä aina pyorii ihmisiä ympärillä, mutta en usko niiden olevan mitenkään laatuystäviä.

Aloin ottaa etäisyyttä tyyppiin kun alkoi perua sovittuja tapaamisia kanssani esim. treffien takia ja musta tuntui että oon aina kakkosvaihtoehto. Kun juttelemme, juttelemme vain hänestä. Yleensä hän tekstailee koko ajan samaan aikaan ja päivittää someansa. Toivon, että hänelle todellisuus tulee jossain vaiheessa vastaan ja huomaa, että laatuun kannattaa sijoittaa määrän sijasta. Tyyppi elää niin kaukana todellisuudesta kuin vain olla ja voi! Perusti itselleen jopa faceen fanisivun vaikkei ole mikään julkkis :D

Apua toi fanisivu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme