Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta koskaan kirjoitettu AV:lle?

Vierailija
04.10.2017 |

Aika monia ketjuja lukiessa tulee mieleen, että asia voisi ratketa, jos ketjun kohde lukisi hänestä kirjoitetun ketjun (muutakin kuin aloitusviestin) ja tämän jälkeen ap ja kohde keskustelisivat asiasta rakentavasti. Tosin käytännön elämässä moni varmaan suuttuisi (itsekin myönnän, että saattaisin), jos joku kirjoittaisi aiheesta anonyymisti jonnekin nettipalstalle.

Toisaalta, kun miettii, eihän siinä pitäisi olla mitään loukkaannuttavaa, jos anonyymisti ja tunnistamattomasti aiheesta kirjoittaa. Saa vaan eri ihmisten näkökulmia asiaan yms. ja se voi auttaa niin aloittajaa kuin kohdettakin pohtimaan asiaa ja saamaan vähän kontrastia asiaan, kun kuulee, mitä muut ihmiset kertoman perusteella asiasta ajattelevat.

Aika usein jo pelkästään se, että ap kertoisi avoimesti omat näkökulmansa ketjun kohteelle olisi iso askel. Se olisi mielestäni ylipäätään syytä tehdä, ennen kuin menee av:lle avautumaan asiasta. Kohde ei välttämättä ole ollenkaan tajunnut asiaa ap:n kannalta jne. Toisaalta joskus voi olla hyvä kirjoittaa ja huomata, että on itse asiassa täysin kohtuuton, jne.

Mutta nyt ketjun aiheeseen: onko joku joskus kirjoittanut SINUSTA AV:lle niin, että olisit itse tämän huomannut tai hän tai joku muu olisi siitä sinulle sanonut? Mitä sen jälkeen tapahtui ja millainen keissi oli kyseessä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen avaus, jäisin mielelläni lukemaan ihmisten tarinoita.

Vierailija
2/4 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Koirat haukkuu, karavaani kulkee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, löytyykö ketään? Tai oletteko esim. itse näyttäneet, mitä olette kirjoittaneet tilanteestanne sen toiselle osapuolelle?

Vierailija
4/4 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi