Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tissikuvilla tienata?

Vierailija
04.10.2017 |

Toisesta ketjusta inspiroituneena kysyn, onko joku paikka missä miehet saattaisivat maksaa erilaisista amatöörien tissi/alapääkuvista? Onko joku peräti kokeillut?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä noilla oikein voi tienata. Tietysti voit yrittää laittaa vaikka iskuriin ilmoituksen niin ehkä joku jotakin voisi maksaa...

Vierailija
2/13 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Netissä on tarjontaa muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään amatööripaikkoja, jotkut kuitenkin etsivät sellaista materiaalia?

Vierailija
4/13 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy ihan ilmaiseksi miljoonia tissikuvia. Miksi kukaan maksaisi päästäkseen näkemään juuri sinun tissit?

Vierailija
5/13 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä löytyy ihan ilmaiseksi miljoonia tissikuvia. Miksi kukaan maksaisi päästäkseen näkemään juuri sinun tissit?

Hyvä kysymys ;) Ehkä kaikki eivät halua "valmista ja teollista", vaan oikean naapurin vaimon näyttämässä omansa sillä tavoin kuin itse toivoo... tekemässä mitä itse pyydät.

Ja tissitkin on vielä ihan kivat, ei mitkään patalaput eikä megalöllöt :D

No en tiedä onko tämä ajatus laittaa kuvia mitenkään todellinen, kunhan tuli mieleeni.

Vierailija
6/13 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys ;) Ehkä kaikki eivät halua "valmista ja teollista", vaan oikean naapurin vaimon näyttämässä omansa sillä tavoin kuin itse toivoo... tekemässä mitä itse pyydät.

No en tiedä onko tämä ajatus laittaa kuvia mitenkään todellinen, kunhan tuli mieleeni.

Laitappa pari kuvaa tänne näytille, niin katotaan.

M

Vierailija
7/13 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös amatöörikuvia on netti täynnä,et saa ketään maksamaan tuollaisesta.

Vierailija
8/13 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuvista ja niistä tissilöistä,jotka toevottavast eivät riipuu vua pirtsakast törröttäät

Vierailija
9/13 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi tienata, mutta sun pitää antaa itsestäsi vähän muutakin tarttumapintaa kuin pelkät tissikuvat. Laitat kuvia tiettyihin Redditin osioihin, vastailet vähän ketjuun tuleviin tissikehuviesteihin ja otat vastaan lahjoituksia valitsemallesi tilille. Lirkuttelutaito (englanniksi tietenkin) on tuossa yhtä vähintään yhtä tärkeässä roolissa kuin tissit. Ei tarvitse kirjoitella paljoa, mutta sopivan mielenkiintoisesti.

Vierailija
10/13 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä pelkistä tissikuvista kukaan mitään maksa ellet ole jo ennestään julkkis. Streamistä jossa leikit livenä paljalla tissilöillä saattaa kyllä puolestaan joku erehtyä maksamaankin.

Vierailija
11/13 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomassa suomessahan on amatöörikuvia ihan ilmaiseksi. Ja videoita maksullisen vipin takana. Siellä on vaikka minkälaista naapurinmammaa ja tyttöä.

Vierailija
12/13 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin tienaat niillä siinä lähiön ostarin takana lastauslaiturilla Penalta ja Makelta huikan tai kaks....

Vierailija
13/13 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kyllä jääneet tienestit aika vähiin. Valitettavasti.

m45