Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuore metsästysleski kysyy pitkäaikaisemmilta metsästysleskiltä neuvoa

Hajalla
04.10.2017 |

Tervehdys! Olen nyt alkuvuodesta seurustellut miehen kanssa, joka on sielunkumppani ja vaikka mitä. Hänen harrastuksiinsa kuuluu mm.metsästys, mikä on mielestäni hieno homma, kunnes.. mies katosi erämaahan kaverinsa kanssa metsästämään, mukana paritkin matkapuhelimet, kenttääkin on, mesessä ja naamakirjassakin vilahtelee. Juuri mitään ei hänestä kuulu, siis minun suuntaan! Olen itsekin luontoihmisiä, liikkunut ja liikun paljon luonnossa, erämaakin on tuttu juttu. Tiedostan siis myös riskit ja tiedän, että tuo tykkää noilla reissuilla kännätäkin ja kännipäissä vedellä ympäriinsä erämaissa. Olen helkkarin huolissani, perään pitää huudella, oma-aloitteinen viestintä lakkasi täysin parin ensimmäisen päivän jälkeen. Huolestuneisuuden lisäksi olen loukkaantunut ja sydän murteilla. Onko liikaa vaadittu, jos haluaisin kerran, kaksi vuorokaudessa tietää, että kaikki on ok, mitä kuuluu, ehkä hänenkin olevan kiinnostunut, miten mulla asiat on, mitä kuuluu? Niin kuin normaalistikin, kun hän on työn puolesta reissussa, silloin onnistuu. Itsellä pitkä avioliitto takana, jossa miehellä oli paljon työreissuja, pisimmillään viikkojakin, ympäri maailman ja oli päivän selvä asia, että yhteydenpito oli päivittäistä, useita kertojakin viesteiltiin/juteltiin puhelimella päivittäin, tavalla tai toisella tuo saatiin järjestettyä. Eli nyt siis nykyisen miehen kanssa sydän murteilla, aiheettako vai aiheesta? Sellainen olo nyt kyllä, että mua kusetetaan ja kunnolla, pikaisesti ehkä puoli vuorokautta ehditään nähdä sitten, kun palaa reissusta, sitten hän menee taas viikoksi työreissuun (aina viikot työreissussa) ja viikonloppuna kyllä ei tosiaankaan nyhjätä koko aikaa yhdessä, kummallakin kavereita, etenkin hänellä ja pitäähän hänen ehtiä kännäämäänkin noiden kanssa ja kaveriporukassa juoruamaan. Itsellä muutakin elämää, olen lasteni lähivanhempi, koulut, työt, jokunen kaverikin, eli mietin kannattaako tällaiseen suhteeseen edes satsata, vaikka hitsin rakastunut olenkin. Kuinka usein/kiinteätä yhteyttä poikaystävänne/miehenne pitävät metsästysreissuillaan teihin?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla