Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko laihdun, jos vaihdan hampurilaisen kasvisversioon ja limun kevytversioon?

Vierailija
03.10.2017 |

Syön joitain kertoja viikossa hampurilaisaterian ja mietin, että aloittaisin laihduttamisen hiljalleen ilman liian vaativia harppauksia jotka voivat johtaa retkahduksiin ja jojoiluun. Jos siirryn kerroksesta kasvishampurilaiseen, otan normaalit ranut isojen sijaan ja light-limun normaalin sijaan, niin paljonko on suunnilleen mahdollista laihtua kuukaudessa(8-12hampurilaisateriaa), jos muu ruokavalio pysyy ennallaan? 2kg?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne ranskalaiset pois, niin ehkä sitten. Kevytlimu tietenkin.

Vierailija
2/17 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et yhtään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen ja Mäkin sivuilta löytyy tuotteiden kalorimäärät, laske itse. Noin 7000 kcal vastaa 1kg rasvaa.

Vierailija
4/17 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei välttämättä tosissaan ole, mutta kasvishampurilainenhan ei ole yhtään kevyempi kuin saman kokoinen lihahampurilainen. Yhtä hyvin voisi vaihtaa pienempään lihahampurilaiseen. Se lihapihvihän on hampurilaisaterian ainoa pelastus! Ainoa osa, mikä täyttää ja ravitsee. Ainakin McD'n pihvit ovat 100 % lihaa, ei mitään ylimääräistä. Kasvishampurilaisateria olisi silkkaa höttöä, joka ei pitäisi nälkää pitkäänkään. Se, että jonkun nimi on "kasvis", ei tee siitä välttämättä hyvää valintaa.

Vierailija
5/17 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei välttämättä tosissaan ole, mutta kasvishampurilainenhan ei ole yhtään kevyempi kuin saman kokoinen lihahampurilainen. Yhtä hyvin voisi vaihtaa pienempään lihahampurilaiseen. Se lihapihvihän on hampurilaisaterian ainoa pelastus! Ainoa osa, mikä täyttää ja ravitsee. Ainakin McD'n pihvit ovat 100 % lihaa, ei mitään ylimääräistä. Kasvishampurilaisateria olisi silkkaa höttöä, joka ei pitäisi nälkää pitkäänkään. Se, että jonkun nimi on "kasvis", ei tee siitä välttämättä hyvää valintaa.

Ei naudanliha ravitse muuta kun teurastajien lompakoita ja sun valtimoiden plakkeja...

Vierailija
6/17 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tekee itse hampurilaiset niin voi lisätä lautaselle kasviksia lisukkeeksi vaikka kuinka paljon. Hiukan majoneesia ja kurkkusalattia lisäksi ja sinappia ja ketsuppia. Majoneesia vain mausteeksi.

Vierailija
7/17 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et yhtään. Hampurilaisessa ne kalorit ei ole siinä pihvissä. Ja limsassa on 2,5dl:ssa kaloreita n. 150, eli sen verran saat kalorimäärää tiputettua.

Vierailija
8/17 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen koko ikäni juonut sokerilimuja kun olen juonut.

Ystäväni on juonut PepsiMaxia.

Mä olen normaalipainoinen, ystäväni on lihava, ja näin on aina ollut.

Pienempään ruokamäärään totuttelu saattaisi toimia: jos syöt yhtä ravintotiivistä ruokaa kuin ennenkin, mutta vähemmän niin vatsasi sopeutuu hyvinkin nopeasti, ja tuskin kuitenkaan menet säästöliekille koska kalorinsaanti ei pienene kovin paljoa.

Jos sen sijaan syöt saman volyymin aterioita vähennetyillä kaloreilla, vatsasi vetoisuus ei pienene, ja sortuessasi otat kiinni kaikki säästetyt kalorit.

Vierailija
9/17 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et yhtään. Hampurilaisessa ne kalorit ei ole siinä pihvissä. Ja limsassa on 2,5dl:ssa kaloreita n. 150, eli sen verran saat kalorimäärää tiputettua.

Eli 10 aterialla säästöä tulee jo 1500kcal. :) Kiitos ensimmäisestä asiallisesta vastauksesta. Ap

Vierailija
10/17 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdut vain jos syöt vähemmän kuin kulutat.

Nyt tuo sun ruokavalio kuulostaa siltä että syöt enemmän kuin kulutat eli lihot koko ajan.

Tuolla muutoksella et saa juuri mitään aikaiseksi, lihominen voi vähän hidastua.

Vierailija
11/17 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 10 aterialla säästöä tulee jo 1500kcal. :) Kiitos ensimmäisestä asiallisesta vastauksesta. Ap

Tuo 1500kcal on oikeasti todella vähän, kun se säästö on kuukauden ajalta.

Vierailija
12/17 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda karppurilaiseen, niin kilot karisee.

Vierailija
13/17 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää mitä syöt noiden lisäksi..

Vierailija
14/17 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdut ehkä noin 100 grammaa.

Vierailija
15/17 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihta kevytkola täysmaitoon.

Vierailija
16/17 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää mitä syöt noiden lisäksi..

En viitsi luetella, mutta ajattelin, että helpointa olisi aloittaa ravintolaruosta. Kotona ei tule niin kokattua muutenkaan, vaan eineksiä ja herkkuja kyllä menee pari kertaa päivässä.

Vierailija
17/17 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan