Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin naistani

Vierailija
03.10.2017 |

Olipa ilta...tuli vahingossa petettyä naistani (asutaan siis yhessä) tän tytön kans. Se on semmonen timmi, 19 vee pakkaus. Ei kyllä edes hävetä yhtään, en tiiä miksi.
Olipa ihanaa, kun oma nainen tekee niin paljon töitä 3-vuorossa, ettei jaksa ku kerran viikkoon. Ei tämmönen viriili 50 vee pärjää tommosella määrällä! Vähintään joka toinen päivä saatava. Tuntu tuo tyttökin tykkäävän, nii katotaan jos otettais uusiksi joku kerta...;)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko miten tälläinen vahinko pääsi käymään?

Vierailija
2/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein! Mulla seksisuhde yli 20 vuotta nuorempaan neitoseen eikä enää ole paluuta vihaisiin keski-ikäisiin tanttoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku se tyttö anto ymmärtää, että kiinnostais ja niinhän tuo teki. Ei kai se äitilleen kerro ku itekki oli hommassa täysillä mukana...

Vierailija
4/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellekkään muulle käyny näin? Naiseni tuli puoli tuntia sitten töistä ja halusi heti suihkun kautta nukkumaan. Huomenna kuulemma aamuvuoro...

Vierailija
5/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt kenellekään muulle. Kuuma 30-vuotias ja keski-ikäinen mies...

Vierailija
6/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv.... Vai oikeen tytön kanssa :x

Vierailija
7/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vastaa: mulla oli parikymppisenä suhde lähes 5-kymppiseen mieheen, kun olin utelias tietämään, oisko seksi "kokeneen" kanssa parempaa. Aika äkkiä siihen kyllästyi, kun ei ollut oikein mitään muuta yhteistä - ja huomasin kyllä, että lähinnä mä olin sedälle "nuorta lihaa", en mikään oikea ihminen... Ei nyt sentään varattu ollut.

Vierailija
8/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei selvästikään ollut vahinko vaan valinta.

Vierailija
9/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ku se tyttö anto ymmärtää, että kiinnostais ja niinhän tuo teki. Ei kai se äitilleen kerro ku itekki oli hommassa täysillä mukana...

Miksi aikuisen ihmisen pitäisikään äidilleen tilittää asioita.

Vierailija
10/10 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vuorotyö. Eikä se vaikuta halukkuuteen, johtopäätös: vika ei ole naisesi työssä vaan siinä ettei nainen halua seksiä kanssasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi