Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita et ole suostunut tai halua tehdä

Vierailija
03.10.2017 |

Mä en tykkää ottaa kullia suoraan pillusta suuhun. Ainakin pyyhin sitä nopeasti peitolla.
Ikinä en ole ottanut enkä ota pyllystä edes pimppiin ennen pesua.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi olin ulosteleikkejä vastaan, mutta parivuotta Dubaissa sai mielen muuttumaan, eli nykyään kaikki käy.

Vierailija
22/27 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalia en halua. Ja vielä vähemmän sen nuolemista. 

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persettä en anna ja spermoja en suuhuni ota. En myöskään naamalle vaikka sinnekin eräs sankari (ilman lupaa/varoitusta) tuli. Sanomattakin lienee selvää etten ole koskaan suhteeseen kelvannut. N28

:D:D::DD:D onneks et oo mun vaimo

Samoin tai toisaalta olisit 100% ex.

No mutta kuten sanoin, suhteeseen en ole koskaan kelvannut enkä odota kelpaavanikaan. Kertapanoilla mennään. Saanpahan paljon kokemusta eri miehistä kun kukaan ei mun kanssa seksiä harrasta kuin kerran. N28

Vierailija
24/27 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persettä en anna ja spermoja en suuhuni ota. En myöskään naamalle vaikka sinnekin eräs sankari (ilman lupaa/varoitusta) tuli. Sanomattakin lienee selvää etten ole koskaan suhteeseen kelvannut. N28

:D:D::DD:D onneks et oo mun vaimo

Samoin tai toisaalta olisit 100% ex.

No mutta kuten sanoin, suhteeseen en ole koskaan kelvannut enkä odota kelpaavanikaan. Kertapanoilla mennään. Saanpahan paljon kokemusta eri miehistä kun kukaan ei mun kanssa seksiä harrasta kuin kerran. N28

Harvoin ne ekat panot on edes hyviä kun ei tunne yhtään toisen tarpeita. Siksi varmaan et ole kovin positiivinen

Vierailija
25/27 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persejuttuihin en halua suostua. Kaikki muut perusjutut, suihinotto ja jopa nieleminen on mulle ihan ok, viime aikoina jopa haaveillut että saisi ottaa joltain kivalta mieheltä suihin. Pissajututkin ois ok jos joku haluaisi sellaista.

Vierailija
26/27 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa sanota ettei ota suihin, vaan ettei halua SpERMAA suuhun. Kyllä mulle kelpaisit kumppaniksi, persettä ei ole mikään pakko saada, eikä laueta naamalle. 

Vierailija
27/27 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en jostain oikeasti rakasta niin en todellakaan anna muutako pillua ja ehkä joskus suihin ja syljen silti. Itseäni nuoletan aina ja ku toi on tuollanen läski vässykkä tietokoneen kimpussa. Vittu ku sais jotain pahaa poikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme