Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apina- ja silmänpullisteluhymiöt

Vierailija
03.10.2017 |

Kaveri oli menossa pariksi yöksi mökille kesäloman vikoja päiviä viettämään. Kysyi julkisesti facebookissa haluaisiko kukaan lähteä mukaan.
Koska kukaan ei ilmoittautunut ja mulla oli lapsivapaata tuolloin, ehdotin josko olisin lähtenyt mukaan. Se sopi.
Mielestäni meillä oli mukavaa.
Kaveri tosin someili todella tiuhaa tahtia ja päivitykset reissustamme olivat sellaisia apina- ja silmänpullistelu ja nauruhymiöitä täynnä. Yleensä päivittää kavereistaan sydänpäivityksiä ym. kivoja hymiöitä.

Otettiin yhteinen tuttu kyytiin paluumatkalla. Hän kysyi miten meni. Kaveri vaikutti todella vaisulta ja itse sanoin meillä olleen kivaa.
Olin mökillä paljastanut myös erään yhteisen tuttavan, jonka seurassa oloni on aina kovin väkinäinen. En yleensä puhu negatiivisia muiden selän takana. Eiköhän tämä mökkeilykaveri ollut sitten heti seuraavalla viikolla kahveilemassa tämän tyyppi kanssa. Kahveilun facebook päivityksessä hymiöt olivat sydämiä ja muita kivoja hymynaamoja. Mainitsi kahvittelusta henkilökohtaisesti vielä minullekin, vaikka näin kyllä päivityksen. Sanoin hänelle vain, että kiva varmasti nähdä pitkästä aikaa. Muitakin juttuja tässä on käynyt kyseisen reissun jälkeen...

Varsinkin tuo kun hän oikein varta vasten mainosti minulle ihanaa kahvittelua tuon tyypin kanssa, jonka kanssa minulla ei kemiat kohtaa, sai minut ihmettelemään.

Mitä mieltä olette? Olenko vain pöhkö vai kuulostaako oudolta. 2 kaveria oli minun puolella, mutta he ovat puolueellisia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin sillä varmaan on mielessä...

Vierailija
2/4 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli varmaan eri mieltä siitä yhteisestä tuttavasta, otti nokkiinsa kun puhuit negatiivista hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on hyvä esimerkki siitä, että naiset jauhavat ihmissuhdeasioita aivan liikaa. Monikaan mies ei viitsisi tuollaista. Relaa ja anna olla, tai kukaan ei viitsi lähteä kanssaai enää mihinkään.

Vierailija
4/4 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä h*elvetin "puolella"? Oletteko kenties 13-vuotiaita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan