Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaan vittuilee kokoajan

Vierailija
03.10.2017 |

Joo, sillä on työstressiä ja vaikka mitä. Ärsyttää kuitenkin kun saa osansa siitä vittuilusta. Pientä kuittailua, mutta ärsyttävää kun se on jatkuvaa.

Eilen tein ruokaa. Ruoka oli melkein valmista ja eka kommentti oli että "no mitäs valmisruokaa me tänään syödään?" Viitaten siihen ettei edes valmiskastikkeita saisi käyttää vaan kaikki pitäisi tehdä aina itse. Sitten myöhemmin sanoi että mun pitäis alkaa liikkumaan enemmän koska olen ihan rapakunnossa. Tiedän sen. En kuitenkaan ole ylipainoinen. Olen ehdottanut monesti että aloitetaan joku yhteinen liikuntaharrastus niin ukko saa melkein sekoraivarit, sillä itse hän vihaa liikuntaa yli kaiken.

Vielä viimeisenä tuli vittuilua siitä että olin kirjoittanut facebookissa jonkun sanan väärin ja naureskeli siitä. Heti kun yksikin yhdyssanavirhe tulee niin heti ollaan nälvimässä että hehe oletko opiskellut elämänkoulussa kun et osaa kirjoittaa?

Ja englantia en puhu tuon ukon seurassa sanaakaan koska heti alkaa nälvimään miten "ralli englanti is bäk hehe!"

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoppas kun asia on niin, että ihminen voi ihan itse valita kenen kanssa aikaansa haluaa viettää.

Ihan turhaa tulla tänen puhumaan pahaa toisesta selän takana. Minusta sellainen on todella ikävää.

Typerys!

Vain tunnistettavasta henkilöstä voi puhua "selän takana".

Vierailija
22/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse puhut paskaa miehestäsi nettiin hänen selän takana eli et itsekään ole mikään enkeli. Miksi elät miehesi kanssa jos hän käyttäytyy noin? Miksi et vain sano että jatkuva kuittailu ei tunnu kivalta ja että jos mies kokee jatkuvasti siihen tarvetta niin et sitä jaksa enää katsella ja kuunnella. As simple as that

Toinen tohelo!

Vain tunnistettavasta ihmisestä voi puhua "selän takana".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole työstresdiä vaan sitä, että mies ei kunnioita vaan halveksii sinua. Eroa. Juuri kukaan ei voi olla huonompi mies.

Vierailija
24/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse puhut paskaa miehestäsi nettiin hänen selän takana eli et itsekään ole mikään enkeli. Miksi elät miehesi kanssa jos hän käyttäytyy noin? Miksi et vain sano että jatkuva kuittailu ei tunnu kivalta ja että jos mies kokee jatkuvasti siihen tarvetta niin et sitä jaksa enää katsella ja kuunnella. As simple as that

Faktojen kertominen ei ole paskaa.

-ei ap

Vierailija
25/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tekisin näin: jäädyttäisin pakkasessa Saarioisten maksataatikon ja vittu oikein rusinoilla.

Kirjoittaisin keittiön pöydälle lapun "tänään ruokana on eineksiä, Saaroisten maksa laatikkoa". (Ja kirjoita ne erikseen, maksa *väli* laatikkoa.)

Miehelle sanoisin kun se pitelee jäistä maksalaatikkoa käsissään, että otin muuten sun vinkistä vaarin, aloitan liikuntaharrastukseni lähtemällä vittuun täältä. Ovelta huikkaisin rallienglannilla "VAK JUU!"

Oisko se siinä.

Ei tietenkään näin.

Vierailija
26/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tuokaan mutta jos koitan sanoa että puhetyyli on ikävää paiskotaan ovia ja sukeudutaan johonkin. Ilmeisesti miesten maailmassa saa puhua mitä sylki suuhun tuo ja juoksemaan karkuun.

Minkä ihmeen takia te olette parisuhteessa ihmisen kanssa, joka kohtelee teitä huonosti? Vittuilee ja paiskoo ovia.

Ei minun tuntemani miehet noin käyttäydy.

Vierailija
27/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääääh... Jos asuisin tuollaisen kanssa samassa talossa ampuisin joko itseni tai miehen...

Okei. Mä sanon tähän E-R-O-A, koska

A) tuo ei ole parisuhdetta, jos toista osapuolta nälvitään ja härnätään

B) työstressi, mikä tahansa stressi tai huoli. Ukko voisi ottaa rennosti eikä missään ole sanottu "jos tunnet stressiä pura toiseen" 😕

C) missä menee raja...

Jos tosissaan haluat tuollaisen miehen kaa olla, ole sitten. Mieti jälkeen päin millainen sun vointisi menee huononpaa vai hyvempää suuntaan, jos mies käyttäytyy tolleen persemäisesti.

Vierailija
28/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tuokaan mutta jos koitan sanoa että puhetyyli on ikävää paiskotaan ovia ja sukeudutaan johonkin. Ilmeisesti miesten maailmassa saa puhua mitä sylki suuhun tuo ja juoksemaan karkuun.

Miksi joku suostuisi tuollaiseen? Kuuntelemaan vittuilua ja ovien paiskontaa.

En olisi missään tekemisessä ihmisen kanssa, joka olisi tuollainen kusipää minua kohtaan.

Järki käteen nyt.

Vierailija
29/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe mistä puute.

Vierailija
30/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä puhe mistä puute.

Niin että ap:n miehellä on puute einesruuasta ja rallienglannista?

Vierailija
31/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos yhtenä päivänä olisit nainen helvetistä? Niin häijy suustasi kuin ikinä pystyt, jatkuvaa hyökkäystä, vähättelyä ja ilkeyttä. Kuvittele, että se on rooli leffassa. Ja anna palaa.

Vierailija
32/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mies vahingossa vittuile. Kyllästynyt eikä rakasta eikä kunniota enää kumppaniaan. Pitää toista vaan kynnysmattona.

Vierailija
33/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllästyin mieheni satunnaiseen arkivittuiluun ja sanoin siten sanan sanasta. Voitin joka väännön, sain sanottua ilkeästi ja paremmin takaisin. Vielä niin, että mies vaikutti tyhmältä. Ja muiden kuullen, huolella. En sortunut itsestään selvyyksiin vaan käytin aseena ns. huumoria. Ja katseita, se hidas katse "voi luoja mikä idiootti".

Ja vittumaiset lauseet "oletko mahdollisesti ehtinyt miettiä tässä matkalla, että nyt kun jätän sinut kyydistä tähän työpaikkasi pihaan ja sinulla ei ole läppäriäsi mukana vaan se jäi nähdäkseni eteiseen, niin mitenköhän teet työsi tänään? Sikäli se ei kiinnosta minua laisinkaan koska jatkan nyt matkaani. Minullahan on oma läppärini mukana. Hei hei! Ja kivaa päivää."

Rooman nousu ja tuho. Puoli vuotta jatkuvaa vittuilua. Mies turhaantuneena itki kerran humalassa etten minä välitä hänestä yhtään. Ja enhän minä välittänytkään. Viisi vuotta miehen arkivittuilua oli tehnyt tehtävänsä. Puolen vuoden vittuilujakson jälkeen ehdotin, että erotaan, minä en enää osaa puhua sinulle kuin ihmiselle puhutaan.

Vierailija
34/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi olla joku toinen. Käyttäytyy huonosti sua kohtaan koska ei välitä ja haluaa eroon sinusta.

Vierailija
35/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä joudut laittamaan ruoat? Tehkää vuoropäivin ja sinä kommentoit samalla tavalla hänen tekeleitään.

Vierailija
36/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut epäillä että mies ..ttuilee saadaksee naisen loukkaantuneeksi ja jos ajatuksissa on jättötarkoitus niin miehen ei tarvitse tehdä mitään kun nainen sanoi että lähtee. Mies toteaa vain että oma on päätöksesi vaikka salaa toivoikin niin käyvän.

Tämä voi olla monen taktiikka kun halutaan erota mutta ei uskalleta sanoa jolloin senkin työn tekee nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi