Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaan vittuilee kokoajan

Vierailija
03.10.2017 |

Joo, sillä on työstressiä ja vaikka mitä. Ärsyttää kuitenkin kun saa osansa siitä vittuilusta. Pientä kuittailua, mutta ärsyttävää kun se on jatkuvaa.

Eilen tein ruokaa. Ruoka oli melkein valmista ja eka kommentti oli että "no mitäs valmisruokaa me tänään syödään?" Viitaten siihen ettei edes valmiskastikkeita saisi käyttää vaan kaikki pitäisi tehdä aina itse. Sitten myöhemmin sanoi että mun pitäis alkaa liikkumaan enemmän koska olen ihan rapakunnossa. Tiedän sen. En kuitenkaan ole ylipainoinen. Olen ehdottanut monesti että aloitetaan joku yhteinen liikuntaharrastus niin ukko saa melkein sekoraivarit, sillä itse hän vihaa liikuntaa yli kaiken.

Vielä viimeisenä tuli vittuilua siitä että olin kirjoittanut facebookissa jonkun sanan väärin ja naureskeli siitä. Heti kun yksikin yhdyssanavirhe tulee niin heti ollaan nälvimässä että hehe oletko opiskellut elämänkoulussa kun et osaa kirjoittaa?

Ja englantia en puhu tuon ukon seurassa sanaakaan koska heti alkaa nälvimään miten "ralli englanti is bäk hehe!"

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun joku fyysinen pakko elää tuollaisen mulkun kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoppas kun asia on niin, että ihminen voi ihan itse valita kenen kanssa aikaansa haluaa viettää.

Ihan turhaa tulla tänen puhumaan pahaa toisesta selän takana. Minusta sellainen on todella ikävää.

Vierailija
4/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Juntti mies. Stressi ei oikeuta tuohon.

Vierailija
5/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puhut paskaa miehestäsi nettiin hänen selän takana eli et itsekään ole mikään enkeli. Miksi elät miehesi kanssa jos hän käyttäytyy noin? Miksi et vain sano että jatkuva kuittailu ei tunnu kivalta ja että jos mies kokee jatkuvasti siihen tarvetta niin et sitä jaksa enää katsella ja kuunnella. As simple as that

Vierailija
6/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sangen hieno mies.

Vierailija
7/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan, elämämkoulu, rallienglanti. Heh!

Vierailija
8/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettet halua elää vittuilevan ihmisen kanssa ja kerrot nuo esimerkit. Jos jatkaa silti vittuilet takaisin. Jos ei sekään herätä alat etsimään uutta kämppää koska miehesi on idiootti.

Vierailija
9/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi missään tekemisissä saati sitten parisuhteessa ihmisen kanssa, joka vittuilee minulle.

Vierailija
10/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja yksinhän ei voi elää. Pitää vaikka roikkua jonkun pilkattavana, kunhan vaan on se mies.

Säälittävää.

Vierailija
11/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli suunnilleen yhtä nolo treffi. En edes sanonut mitään, lähdin vaan pois. Vink, vink...

Vierailija
12/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama, jos käytän vääriä sanoja niin tulee juuri että etkö muka tiennyt . Kuulostaa ihan samalta . Jos sanon jotain, saan ylimalkaisen lauseen vastauksena ja juuri jonkun töksähtävän vastauksen kuten oma on häpeäsi tai ei ole minun ongelma.

Olen miettinyt että mikä näitä ukkoja riivaa jotka alkavat sanoilla alistaa toista.

Kyllähän sen nyt heti kuulee jos on ...ittuiltu ja yritetään muka olla että tämä on tavallista puhetta kyllä. Lällätetään vaikka kielestä jos ääntää virheellisesti jonkin sanan.

Mitä iloa se tuo jollekin kysyn vaan?

Vierailija
13/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Seuraava!

Vierailija
14/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, jos käytän vääriä sanoja niin tulee juuri että etkö muka tiennyt . Kuulostaa ihan samalta . Jos sanon jotain, saan ylimalkaisen lauseen vastauksena ja juuri jonkun töksähtävän vastauksen kuten oma on häpeäsi tai ei ole minun ongelma.

Olen miettinyt että mikä näitä ukkoja riivaa jotka alkavat sanoilla alistaa toista.

Kyllähän sen nyt heti kuulee jos on ...ittuiltu ja yritetään muka olla että tämä on tavallista puhetta kyllä. Lällätetään vaikka kielestä jos ääntää virheellisesti jonkin sanan.

Mitä iloa se tuo jollekin kysyn vaan?

Miksi suostutte tuollaiseen? Mitä iloa se teille tuo? Kysyn vaan?

Vierailija
15/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuokaan mutta jos koitan sanoa että puhetyyli on ikävää paiskotaan ovia ja sukeudutaan johonkin. Ilmeisesti miesten maailmassa saa puhua mitä sylki suuhun tuo ja juoksemaan karkuun.

Vierailija
16/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä munapäitä sikiää? Luulis, että kypsään kahden aikuisen ihmisen väliseen parisuhteeseen kuuluis toisen kunnioitus, arvostus, hellyys, niin että se näkyisi ja tuntuisi myös arjessa.

Vierailija
17/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin näin: jäädyttäisin pakkasessa Saarioisten maksataatikon ja vittu oikein rusinoilla.

Kirjoittaisin keittiön pöydälle lapun "tänään ruokana on eineksiä, Saaroisten maksa laatikkoa". (Ja kirjoita ne erikseen, maksa *väli* laatikkoa.)

Miehelle sanoisin kun se pitelee jäistä maksalaatikkoa käsissään, että otin muuten sun vinkistä vaarin, aloitan liikuntaharrastukseni lähtemällä vittuun täältä. Ovelta huikkaisin rallienglannilla "VAK JUU!"

Oisko se siinä.

Vierailija
18/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikointityyli uusiksi, niin voitte taas elää ja rakastaa vapaasti. Myötäelävä vuorovaikutus eli NVC (nonviolent communication) auttaisi kumpaakin kertomaan omista tarpeistaan eikä tarvitsisi ajatustenluvulla yrittää pärjätä. Sanot miehellesi mitä sinä tarvitset. (Tarvitsen kiitoksen yrityksestäni laittaa ruokaa. Kiitos tuntuisi minusta hyvältä.) Ehkä hänkin oppii kertomaan omista tarpeistaan.

Vierailija
19/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miehet ryhtyvät sioiksi, koska haluavat että nainen jättää heidät.

Vierailija
20/36 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tekisin näin: jäädyttäisin pakkasessa Saarioisten maksataatikon ja vittu oikein rusinoilla.

Kirjoittaisin keittiön pöydälle lapun "tänään ruokana on eineksiä, Saaroisten maksa laatikkoa". (Ja kirjoita ne erikseen, maksa *väli* laatikkoa.)

Miehelle sanoisin kun se pitelee jäistä maksalaatikkoa käsissään, että otin muuten sun vinkistä vaarin, aloitan liikuntaharrastukseni lähtemällä vittuun täältä. Ovelta huikkaisin rallienglannilla "VAK JUU!"

Oisko se siinä.

Aivan loistava. Näin päättyi tämäkin työpäivä hymyyn. Kiitos AV.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi