Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa seksin määrästä

Vierailija
03.10.2017 |

Elikkä siis ongelmana on se, että mieheni valittaa hänen mielestään liian vähäisestä seksistä. Harrastamme seksiä n. 3-6 kertaa viikossa. Välistä jopa joka päivä. Mies valittaa usein kuinka seksin määrä on liian vähäinen. Minulla on ollut stressiä työelämän ja koulun kanssa, jonka vuoksi olen aivan poikki, kun lopulta pääsen kotiin. Haluaisin vain maata sängyssä, eikä seksi ole päällimmäisenä mielessä.

Lopetin hormonaalisen ehkäisyn n. kuukausi sitten, kun huomasin sen vaikuttavan haluihini. Vaikka minulla ei ole ollut haluja pitkiin aikoihin olen silti antanut miehelleni. Mieheni haluaisi joka päivä, mutta välistä olen niin väsynyt, että olen torjunut miehen. Tästä mieheni loukkaantuu aina. Ymmärtäisin jos seksiä olisi vähemmän, mutta meillä kuitenkin on joka viikko yleensä vähintään joka toinen päivä seksiä. Alkuaikoina tietenkin harrastimme päivittäin monta kertaa, mutta mieheni ei ymmärrä sen olevan alkuhuumaa vaan vaatisi, että seksiä olisi vieläkin yhtä paljon.

Nyt herääkin sitten kysymys, että kumpi meistä on väärässä? Olenko minä pihtaileva akka vai mieheni seksiriippuvainen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä tulee sinulle taakka, kun tekemistä on todella paljon. 

Miehesi hoitaa varmaan mielellään kaikki kotityöt, niin jaksat paremmin ja haluat enemmän seksiä. 

Vierailija
2/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

O/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle jätkä.

Nimim. Kerran viikossa ja toinen ois jo luksusta

Vierailija
4/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt herääkin sitten kysymys, että kumpi meistä on väärässä? Olenko minä pihtaileva akka vai mieheni seksiriippuvainen?

Kumpikin en pitäisi sinua pihtarina mutta en myöskään miestäsi seksiriippuvaisena sen perusteella että hän haluaa seksiä kerran päivässä.

Vierailija
5/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan ole väärässä, teidän halujenne määrät eivät vaan kohtaa ja tuskin tulevat koskaan kohtaamaan. Toinen on aina puutteessa tai toinen "ylityöllistetty".

Vierailija
6/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä harrasta seksiä, jos et halua tai jaksa. Sinulla ei ole mitään velvollisuutta toimia toisen panopuuna ja todennäköisesti se pilaa oman seksielämäsi ja suhtautumisesi omaan kehoosi. Ymmärtäisin miestäsi jos seksiä olisi oikeasti harvoin, mutta 3x/vko on jo paljon! Toki halut ovat yksilöllisiä, mutta kukaan ei kuole siihen jos ei saa seksiä joka ikinen päivä.

Vierailija
7/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi hoitaa varmaan mielellään kaikki kotityöt, niin jaksat paremmin ja haluat enemmän seksiä. 

Tämä on aivan totta! Seksistä on tullut minulle taakka. Haluaisin saada muutettua sen, mutta miehen valittaminen tuntuu vain pahentavan asiaa. Muutenkin mies tekee paljon lyhempää työpäivää kuin minä. Ap

Vierailija
8/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää alkuhuumavetoomus aina on? Miksei voi jo alussa luoda suhteeseen seksirytmiä mikä on todellinen? Siinä saa todella väärän käsityksen toisen halujen määrästä jos puoli vuotta seksiä on päivittäin ja sitten automaattisesti siirrytään kerta viikkoon jos siihenkään ja selitetään jostain alkuhuuman menemisistä.

Miksi annatte itsestänne täysin väärän kuvan jo kättelyssä? Ja miksi valitatte siitä jälkeenpäin?

Vierailija
9/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin kävin suhteen alussa töissä ja maksoin puolet laskuista. Nainen ei vaan ymmärrä, että se oli alkuhuumaa ja saa nyt itse maksaa kaiken.

Vierailija
10/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan totta! Seksistä on tullut minulle taakka. Haluaisin saada muutettua sen, mutta miehen valittaminen tuntuu vain pahentavan asiaa. Muutenkin mies tekee paljon lyhempää työpäivää kuin minä. Ap

tekikö suhteen alussa pidempää päivää vai miksi siitä seksistä on tullut nyt taakka kun ennen ehti monesti päivässä?

Vierailija
11/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuumassa tunnetusti tekee toista enemmän mieli. Ei kai kukaan tarkoituksella vähennä seksiä? Kun suhde muuttuu arkiseksi niin väistämättäkin seksin määrä laskee alun huumasta. Pitäisikö sitten pihtailla alussakin vai sen takia, että voi miettiä tulevaisuuden kannalta, ettei vaan toinen opi siihen, että seksiä tulee kerran päivässä?

Vierailija
12/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuhuumassa tunnetusti tekee toista enemmän mieli. Ei kai kukaan tarkoituksella vähennä seksiä? Kun suhde muuttuu arkiseksi niin väistämättäkin seksin määrä laskee alun huumasta. Pitäisikö sitten pihtailla alussakin vai sen takia, että voi miettiä tulevaisuuden kannalta, ettei vaan toinen opi siihen, että seksiä tulee kerran päivässä?

Niin joo nää kiitti, nyt riitti -suhteet. Ei oo koskaan ollu mun juttu, siksi en niitä ymmärräkään.

Vierailija
13/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tekikö suhteen alussa pidempää päivää vai miksi siitä seksistä on tullut nyt taakka kun ennen ehti monesti päivässä?

Jos tykkään täytekakusta ja sasn yhtäkkiä vapaat kädet syödä sitä miten paljon vain lihomatta, niin syön varmaan joka aterialla ainakin puoli vuotta. Sen jälkeen luultavasti himo täytekakkuun helpottaa ja tekee mieli joinakn päivinä syödä jotain muutakin. Jos siinä vaiheessa aletaan painostamaan syömään täytekakkua yhä joka ikisellä aterialla, niin luultavasti alkaisin pian tuntea vastenmielisyyttä täytekakkua kohtaan.

Vierailija
14/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulis nyt, että mieheltäkin katois hauskuus siitä sexistä, jos joka pv pari-kolme krt pitää jyystää... en edes alkuhuumassa tai nuorena olis jaksanut noin paljon. 

Sinänsä työn ja vapaa-ajan pitää olla balanssissa, on väärin jos työ vie kaikki voimat eikä elämästä ehdi nauttia. huom. seksi on vain yksi nautinto nautintojen joukossa, en käyttäisi kaikkea vapaa aikaa sänkypuuhiin, kun haluan muutakin tehdä. Alkais tosissaan ällöttää, jos mies olisi koko ajan kiinni iholla. 

Vierailija
15/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa olin suhteen alussa työtön, joten aikaa oli silloin käytettävissä eri tavalla. Tämä vuosi on ollut erittäin raskasta ja stressaavaa aikaa minulle, sillä koulu ja työt ovat veroittaneet. Ap

Vierailija
16/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu kun ois mies joka haluais mua... T. Katkera 28 v ikisinkku

Vierailija
17/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minäkin kävin suhteen alussa töissä ja maksoin puolet laskuista. Nainen ei vaan ymmärrä, että se oli alkuhuumaa ja saa nyt itse maksaa kaiken.

Puolet on sun velvollisuus aikuisena. Jos olisit aluksi maksanut kaiken ja sitten vähentänyt puoleen, niin vertauksesi voisi toimia edes teoriassa.

Tosin seksi ei ole kenelläkään velvollisuus vaan sen pitää aina pohjautua vapaaseen tahtoon tai kyse on hyväksikäytöstä.

Vierailija
18/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu kun ois mies joka haluais mua... T. Katkera 28 v ikisinkku

Juu näin mäkin aattelin seurustellesani pihtaavan miehen kanssa. Sitten tulikin mies, joka halusi mua koko aika. Tajusin ettei kumpikaan ole hyvä! Joku siltä väliltä on jees.

Vierailija
19/27 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa tai väärässä!

Harmi kun ei tarpeet kohtaa...! Sillä mitä kotoa ei saa sen hakee muualta! Pätee miehiin sekä naisiin!!!

Sanoisin, että annat aina kun mies haluaa, muuten menetät sen!

Vierailija
20/27 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiro kirjoitti:

Oikeassa tai väärässä!

Harmi kun ei tarpeet kohtaa...! Sillä mitä kotoa ei saa sen hakee muualta! Pätee miehiin sekä naisiin!!!

Sanoisin, että annat aina kun mies haluaa, muuten menetät sen!

Eikö tuo ole kiristystä. Jos ollaan sitouduttu toisiinsa niin eikö näissäkin asioissa pitäisi sovitella? Nykyajan itsekeskeisyys ja hedonismi...minäminäminä, mullemullemulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä