Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JESH! Finnairilta suorat lennot Norjan Bergeniin ja Tromssaan

Vierailija
03.10.2017 |

"Lennot Bergenin ja Helsingin välillä lennetään kuudesti viikossa, ja ne täydentävät Finnairin nykyistä yhteyttä Bergeniin Tukholman kautta. Seitsemän vuoren ympäröimä Bergen Atlantin rannikolla on Norjan toiseksi suurin kaupunki ja tunnettu vuonomaisemistaan.

Lennot Tromssan ja Helsingin välillä lennetään kerran viikossa. Tromssa sijaitsee 350 kilometriä napapiiriltä pohjoiseen, ja se tunnetaan kauniista arktisesta luonnosta, revontulista ja monipuolisista luontoaktiviteeteista. Sekä Bergen että Tromssa ovat Norjan rannikkoa pitkin kulkevan suositun Hurtigruten-risteilyreitin varrella."
-----

Vihdoinkin Suomestakin pääsee lentämään suorin lennoin mykistyttävän kauniisiin vuono- ja vuoristomaisemiin! :)

Norjaan verrattuna Suomen vaatimaton Lappi ei tarjoa YHTÄÄN mitään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Bergenissä olen käynyt mutta Tromsø on vielä ollut kokematta.

Vierailija
2/11 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu haluaa maksaa siitä, että joutuu vielä pohjoisemmas ja kylmempään kuin Helsinki??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Koskahan Tromssan reissun uskaltaisi varata?

Vielä kun pääsisi suoraan Hammerfestiin <3

Vierailija
4/11 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu haluaa maksaa siitä, että joutuu vielä pohjoisemmas ja kylmempään kuin Helsinki??

No, vaikka minä hullu. Arktisen luonnon hullu.

Vierailija
5/11 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te sieltä Lapista pääse tuonne kävelemällä?

Vierailija
6/11 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe, tuolla on usein lämpimämpi kuin Suomessa. Talvellakaan ei semmosia hirmupakkasia tule ollenkaan kuin täällä kotimaassa.

Norja on kyllä ihan mykistävän kaunis maa. Juuri tuli taas käytyä, ja aina niitä maisemia jaksaa uudestaan suu auki ihmetellä.

Vierailija
7/11 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluutta, samalla hinnalla pääsee Napoliin.

Vierailija
8/11 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjassa käyvät ovat epäilemättä näitä joilla n suu auki aina.

Vierailija
9/11 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ettei Finnair tule näitä lentoja operoimaan, vaan Widerøe (mikä on mielestäni hyvä asia).

Vierailija
10/11 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan nyt. Minulla on suku lähtöisin tuolta. Olen jo pitkään halunnut käydä katsomassa minkälaista siellä on ja onko porukka jotenkin samannäköistä kuin minä.

Vierailija
11/11 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yleensä trooppisten maiden kaupunkimatkailija, mutta kyllä tuo Norja on niin kaunis maa, että sielläkin pitää silloin tällöin tasapainon vuoksi käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan