onko muita jotka ovat lopettaneet laittautumisen pitkässä parisuhteessa?
itselläni tämä ongelma ja koen siitä välillä syyllisyyttä.mies sanonut että olisi kiva jos joskus laittaituisit etkä olisi rikkinäisessä t paidassa ja pieruverkkareissa.
onko kohtalontovereita,ja voiko tämä vaikuttaa miehen tunteisiin minua kohtaan tai pahimmassa tapauksessa johtaa eroon? en vain jaksa kotona laittautua ilman syytä.
Kommentit (23)
Mun mies suorastaan himoitsee mun risoja vaatteita😉
Empsku kirjoitti:
Itsellä on useitakin päiviä että kuljen puolalasti himassa ilman meikkiä ja en oo harjannu hiuksii 3pv, mut useimmiten laittaudun tosi nätiks ja lakkaan kynnet kivalla värillä ja laitan miehen valitsemaa huulipunaa.
Kyllähän toi ennenpitkää ajaa miehen pettää tai eroon. Mutta kukaan ei saa pakottaa laittautumaan, se on miehen menetys.
Siis mitä vittua? :D
"Onko muita"... No on, tyyliin KAIKKI suomalaiset naiset :D Suomalainen nainen on semmoinen että viimeistään miehen nalkkiin saatuaan antaa itsensä rupsahtaa.
Mätetään vaan herkkuja naamaan sohvalla maaten kuin mätisäkki, tukka leikataan lyhyeksi kananpersemalliksi, ei käytetä mitään ehostusta, ei korkokenkiä tai muutenkaan pukeuduta naisellisesti.
Moni ei edes ajele sääriään, muusta karvoituksesta puhumattakaan.
Ainoana poikkeuksena likkojen illat jolloin kyllä kaivetaan se juhlakolttu kaapin kätköistä ja jopa karvat poistetaan ja meikit heitetään naamaan. Se on se muiden miesten huomio millä eletään, kotona ei jakseta oman miehen vuoksi vaivautua kun tuossahan se vierellä jo köllöttää, niin mitäpä sitä turhia.
Samat risat mammapöksyt vuodesta toiseen, vaikka mies ostaisi kauniita alusvaatteita lahjaksi.