Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ketään, jolta ottaisit pois äänioikeuden, jos voisit?

Vierailija
03.10.2017 |

Ja miksi ottaisit sen pois?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella helppo vastata - äänioikeudet pois kaikilta vihreiltä, natseilta, kokkareilta, demareilta, ruotsalaisilta, kommareilta, keskustalaisilta ym ym.

Loppujen lopuksi ainoat, joille antaisin äänioikeuden olisivat islamisaatiota vastustavat kristityt ja isänmaalliset persut.

Vierailija
2/6 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tunne, koska ainoa sen kaliiberin tyyppi ei todellakaan käy äänestämässä. Muutenkin yksi ääni on vain pisara meressä. Olen kuitenkin sitä mieltä, että edelleenkin pitäisi olla tämä (määräaikainen) kansalaisluottamuksen menettäminen (vakavista) rikoksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan demokratiaa.

En ottaisi. En keneltäkään. En missään tilanteessa.

Vierailija
4/6 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta vois äänioikeuden ottaa, vaikken kaikkia naisia tunnekaan.

Vierailija
5/6 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on mun kanssa eri mieltä asioista ei tee niistä mielipiteistä automaattisesti vääriä, kuten näköjään tuon ekan vastaajan mielestä tekee. Tosin kyllä tuossa keväällä kävi mielessä, että jenkkien pressasta ei saisi kyllä jenkit äänestää ollenkaan...

Vierailija
6/6 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan tunne, koska ainoa sen kaliiberin tyyppi ei todellakaan käy äänestämässä. Muutenkin yksi ääni on vain pisara meressä. Olen kuitenkin sitä mieltä, että edelleenkin pitäisi olla tämä (määräaikainen) kansalaisluottamuksen menettäminen (vakavista) rikoksista.

Miksi hän on sellainen?