Uskaltaako tähän aikaan vielä käydä lenkillä?
Kommentit (20)
Onko vee oo koo koo ii vieressä? Jos on niin EI!!!!
Just tulin sisään. Postinumero yksi maan pahamaineisimmista (02770), mutta näin vain yhden toisen koiranulkoiluttajan.
Mä en uskaltaisi pyörällä, sillä en osaa nykyisiä pyöräilijöitä koskevia liikennesääntöjä.
Jalkaisin kyllä uskallan ja usein käynkin. Paikkakunta Tampere.
No jos haluut operaatio mogadishun sun haarojen väliin niin sitten juu.
Kyllä pyörällä ainakin uskaltaa oikein hyvin.
Kiitos. En uskalla mennä. En ole käynyt lenkillä moneen päivään. :I
Mutta voisin tehdä monen kk tauon jälkeen pyypyyjoogaa. :D
Omalla asuinalueellani uskaltaisin kyllä, mutta mielestäni kellonaika on liian myöhäinen ulkoiluun. Itse ainakin piristyn liikunnasta ja yöunet täten viivästyvät.
Älä vaan mene. Voi käydä huonosti! Katso joku jumppavideo juutuupista!
Kai se riippuu asuinpaikasta. Itse olen 15 vuotta lenkkeillyt yöaikaan pikkupaikkakunnalla eikä mitään ole ikinä tapahtunut. Kerran näin juopon puskapissillä ja kerran joku rekkakuski pysähtyi kysymään tietä.
Ei Suomen kaikki paikkakunnat ole nokikeppien saastuttamia.
Kyllä uskallan mihin aikaan vaan, tosin lenkkeilenkin vain koiran kanssa, niin ei ole tarvinnut miettiä että uskaltaako. Toisaalta, en noin myöhään edes haluaisi lenkille, tai ulos yleensäkään, ellei pakko. Sänky kutsuisi jo.
Mjahas, kaljaa kittaavat raziztir-nkut on taas niiiiiiiin hauskoja. Ja teidän liikuntahan on korkeintaa sitä että raahaatte möhömahanne lähisiwasta lisää kaljaa hakemaan. Apinat...
Pakkolenkkeilyä kun pääsee töistä vasta 23.15 . On kusi sukassa joka ilta ja itken helpotuksesta kun pääsen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
3-vuotta sitten ei ollut mikään ongelma.
Siitä miksi tänään eikä nykyään enää uskalla, voimme kiittää Suomen hallitusta, vihervasemmistoa ja kaikkia suvakkisaastoja.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Mjahas, kaljaa kittaavat raziztir-nkut on taas niiiiiiiin hauskoja. Ja teidän liikuntahan on korkeintaa sitä että raahaatte möhömahanne lähisiwasta lisää kaljaa hakemaan. Apinat...
Vihervassarisuwakille tiedoksi että siwoja ei enää ole.
Kiitokset tästä hallitukselle ja koko arkadianmäelle, olette tuhonneen Suomen ja turvallisuutemme!
Pyörällä kyllä. Ilman ei.
Sekin riippuu paljolti asuinalueesta.