Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tulee loistava anoppi

Vierailija
02.10.2017 |

Poikani ovat 13- ja 9-vuotiaat ja olen jo vuosia valmistautunut tullakseni hyväksi anopiksi. Olen opettanut pojat tekemään kotitöitä. Imurointi, pölyjen pyyhkiminen, pyykin viikkaus, tiskikoneen tyhjennys ja järjestely sujuu jo. Aion hoitaa tulevia lapsenlapsia mutta en neuvo ja arvostele. Onneksi olen introvertti joten ei ole pelkoa että väsytän miniät läsnäolollani. Ja kun ei ole tyttäriä, en voi suosia heidän lapsiaan. Mitä muuta pitäisi ottaa huomioon tulevalla anopin uralla? Voisinko nyt jo kehittää itseäni? Huolestuttaako muita poikien äitejä nämä anoppikuviot?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, voisin olla identtinen siskosi, tosin poikani ovat hieman vanhempia. Olen nyt harjoittelujaksolla, toisella pojista on avopuoliso. Kuulema pärjään ihan hyvin. 

Vierailija
2/6 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa tuleva anoppi. Koulutan tyttöjäni kunnioittaamaan tulevia appi vanhempia.

Itse vaadin(kuten vanhempanikin aikoinaan) että sulhanen on täysissä pukeissa kun appivanhemmat( eli minä ja mieheni) tulemme kylään. Verkkarit tai farkut voi pukea kun emme ole paikalla.

Eli kangas housut ns. puvun housut ja paitapusero vähintään.

Vanhempiaan kunnioittava nuori pari, kunnioittaa myös toisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi onnistua. Hyväksy se.

Vierailija
4/6 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa tuleva anoppi. Koulutan tyttöjäni kunnioittaamaan tulevia appi vanhempia.

Itse vaadin(kuten vanhempanikin aikoinaan) että sulhanen on täysissä pukeissa kun appivanhemmat( eli minä ja mieheni) tulemme kylään. Verkkarit tai farkut voi pukea kun emme ole paikalla.

Eli kangas housut ns. puvun housut ja paitapusero vähintään.

Vanhempiaan kunnioittava nuori pari, kunnioittaa myös toisiaan.

Ja ottakaa työstöön myös yhdyssanat niin hyvä tulee!

Vierailija
5/6 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee hyvä appiukko. Kerron kaikille tyttäriämme lähestyvälle nuorelle miehelle, että jos tyttöni itsee, hänkin itkee. Mutta miehen (pojan?) kyseessä ollessa, voimaa joudutaan käyttämään hieman enemmän.

Vierailija
6/6 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani ovat 13- ja 9-vuotiaat ja olen jo vuosia valmistautunut tullakseni hyväksi anopiksi. Olen opettanut pojat tekemään kotitöitä. Imurointi, pölyjen pyyhkiminen, pyykin viikkaus, tiskikoneen tyhjennys ja järjestely sujuu jo. Aion hoitaa tulevia lapsenlapsia mutta en neuvo ja arvostele. Onneksi olen introvertti joten ei ole pelkoa että väsytän miniät läsnäolollani. Ja kun ei ole tyttäriä, en voi suosia heidän lapsiaan. Mitä muuta pitäisi ottaa huomioon tulevalla anopin uralla? Voisinko nyt jo kehittää itseäni? Huolestuttaako muita poikien äitejä nämä anoppikuviot?

Heh, poikani on menossa naimisiin ensi keväänä. Tuleva miniä on kotoisin eräästä toisesta eurooppalaisesta maasta. Nuoren parin koti on jo nyt maan pääkaupungissa. Onneksi, sillä tässä kuviossa virheitä ei yksinkertaisesti kykene tekemään kovin paljon, ei ainakaan kovin konkreettisessa muodossa! Muutenhan tilanne olisi meikäläisen kohdalla aivan toivoton... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän