Päästäisittekö te miehenne sonniporukalla Ibizalle?
Tällaista matkaa ovat nyt suunnittelemassa. Mitä mieltä?
Kommentit (11)
No jos se on jo valmiiksi gay, niin eipä se kotiin kahlehtimalla eheydy.
Yhdentekevää. Kunhan maksaa elintasoni.
Kysyin mieheltä, että haluaako mennä sonniporukalla Ibizalle? Katsoi aika pitkään. Ei vastannut mitään. Oletan ettei halua mennä sonniporukalla Ibizalle.
Ei aikamies lupaa tarvitse saati kysele. Fiksu valitsee kuitenkin jo alunalkaenkin miehen, joka ei innostu tuollaisista huveista.
Päästäisin, koska pidän sitä itsestään selvyytenä, että hänkin päästäisi minut kanalaumassa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdentekevää. Kunhan maksaa elintasoni.
Samoin. Kunhan maksaa botoxini ja uuden LV-laukkuni, sekä ensi viikoksi tilatun etuhampaiden laminoinnin. Mitä väliä.
Aikuiset, täysivaltaiset ihmisetkö kyselevät, voivatko tehdä jotain? Tietysti tekojaan kannattaa aina punnita seurauksia silmällä pitäen. Mutta jos minua kiellettäisiin lähtemästä, lähtisin sitä suuremmalla syyllä.
Riippuisi siitä kuka maksaa sonnien matkan, aika hintavia kuljetus- ja majoitusratkaisuja varmaan tarvitaan. Ruokailukaan ei järjesty tuosta vain, käsittääkseni sonnilauma syö useamman paalin heinää päivässä? Vai onko tarkoitus lomailla jossain jossa on mahdollisuus laiduntamiseen?
Kyllä haluaisin ainakin varmistua siitä että reissu on hyvin suunniteltu etukäteen ja mies ymmärtää mihin on ryhtymässä.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset, täysivaltaiset ihmisetkö kyselevät, voivatko tehdä jotain? Tietysti tekojaan kannattaa aina punnita seurauksia silmällä pitäen. Mutta jos minua kiellettäisiin lähtemästä, lähtisin sitä suuremmalla syyllä.
Näinpä, sitä suuremmalla syyllä ja vaikkei edes huvittaisi. Sinä ja minä kun ollaan niin aikuisia.
Vain sillä ehdolla, että lupaisi jäädä sinne.