Mitä mieltä tämmöisestä miehestä?(treffikokemus)
Oli siis treffit miehen luona jossa hän oli laittanut ruokaa ja näin. Kaikki meni hyvin kun syötiin ja sen jälkeen juteltiin ja istuttiin olohuoneessa.
Miehellä on iso saksanpaimenkoira joka tuttavallinen ja kiltti. Mies sitten kysyi haluanko nähdä tempun, tarkoittaen siis koiralleen opettamaa temppua.
Myönnyin ja hän meni olohuoneen toiseen päähän koiran kanssa ja koira istui hänen viereensä samalla kun mies piti kaulapannasta kiinni, sitten hän sanoi varmalla ja jämäkällä äänellä "tapa" jolloin koira juoksi nopeasti luokseni ja alkoi nuolla naamaani ja käsiä. Sydän pomppasi tietenkin kurkkuun kun kuulin käskyn, se kuulosti niin paljon tottuneelta siihen käskyyn.
Koira osasi kyllä paljon muitakin temppuja ja mies oli selvästi koiran kanssa paljon puuhannut.
Jäi jotenkin vaan kumma olo tästä tempusta vaikka ilta meni muuten hyvin ja koira tosiaan on kiltti ja seurallinen.
Kommentit (12)
Yök. Aika tympeetä käytöstä pelotella tuolla tavalla. Ja olihan tilanne muutenkin sinulle elävää oppimateriaalia, että tuntemattoman ja puolitutun kotiin ei kannata mennä. Koirahan olisi voinut oikeasti tappaa tai mies olla joku sarjakuristaja.
Itse olen sen verran huumorintajuton että saisi jatkaa hauskaa temppuilua jonkun toisen kanssa.
vähän jäitä hattuun nyt. se oli oikeesti ihan vaan tsoukkia -mies
Vierailija kirjoitti:
vähän jäitä hattuun nyt. se oli oikeesti ihan vaan tsoukkia -mies
Kovin on huonoa huumoria.
Mulle riittäisi pelkästään kuolaavan rakin olemassaolo, ei jatkoon.
1. En pidä koirista
2. En pidä miehistä joilla on koiria
3. En todellakaan pidä koirista, jotka nuolevat naamaa tai mitään. Hyi.
4. Mauton ja huono temppu.
Ehdoton ei siis itselleni jo ilman tuota idioottimaista temppua.
Oliko kyseessä kaljupäinen, verkkareita ja pilottitakkia pitävä, muita arvosteleva onahyväinen ällötys? Jos oli, niin juokse kovaa.
Se että koiralla on lupa olla sohvalla on jo ehdoton Ei.
Vierailija kirjoitti:
1. En pidä koirista
2. En pidä miehistä joilla on koiria
3. En todellakaan pidä koirista, jotka nuolevat naamaa tai mitään. Hyi.
4. Mauton ja huono temppu.
Ehdoton ei siis itselleni jo ilman tuota idioottimaista temppua.
Kirjotit kaikki ajatukseni :D
No hyi, olisin varmaan saanut paskahalvauksen siihen sohvalle.