Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät mieheni sukulaiset, minä en pyöritä hotellia!

Vierailija
02.10.2017 |

Oikeesti.

Nyt miehen sisko keksi muuttaa jonnekin Pohjois-Karjalaan. Ilmoitusluontwisesti kertoi, että opinnot Helsingissä on vielä kesken, mutta aikoo hoitaa ne majoittumalla meille aina kun vaaditaan läsnäoloa.

Meillä on kolmio, mutta se toinen makkari on minun toimistoni. Että ärsyttää! Tänne tunkee kysymättä myös miehen toinen sisko, sen siskon kielitaidoton mies, heidän adhd-poikansa, miehen serkku jne.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ilmoittaa se heille että ei tarvi teille majoittua. Ei... Suomalaiset eivät osaa sanoa suoraan, vaan pitää kitistä netissä.

Vierailija
2/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva on hyvä ja ottaa tilanteesta todellista vastuuta tilanteesta ottamalla yhteyttä suoraan miehen sukulaisiin. Jos itselle sanojen muodostaminen tuottaa vaikeuksia mieskin voi asian hoitaa, jos hänelläkin on tuota asiaa jotain vastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt laita mies hoitamaan asia jos ei ole ujo tossu...Tai ilmoita itse ettei yökyläily sovi.

Vierailija
4/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia mainittu ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla, joten ongelmaa voidaan pitää ratkaistuna.

Mukavaa päivän jatkoa!

Vierailija
5/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt laita mies hoitamaan asia jos ei ole ujo tossu...Tai ilmoita itse ettei yökyläily sovi.

Itsenäinen nykynainen tarvitseekin prinssiä pelastamaan itsensä.

Jos sillä miehellä ei ole mitään asiaa vastaan? Ei kai mies siinä tapauksessa ole vastuussa ap ärsytyksestä? Koti on miehenkin koti.

Vierailija
6/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuitui kirjoitti:

Pitäisikö ilmoittaa se heille että ei tarvi teille majoittua. Ei... Suomalaiset eivät osaa sanoa suoraan, vaan pitää kitistä netissä.

Niin. Ilmestyvät oven taa tai vain ilmoittavat että koska juna tulee. Myös appivanhemmat saattaa olla ilmoittamatta oven takana pyhäpäivänä aamukuudelta.

Heille ei mene jakeluun lainkaan, että aunto kirjaimellisesti on myös minun. Rahoitin aluksi siitä puolet ja maksan koko ajan puolet.

He käyttäytyvät kuin tää olisi vain miehen koti. Ei mene perille. Tai nousee käsittämätön täysin älämölö. Jonka jälkeen kaikki jatkuu taas ennallaan.

Ap

Vierailija
7/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelee mielessään kohtauksen: Ap peilin edessä "Hei kuule. Voisit aivan hyvin olla vaikka hotellissa ne muutamat päivät, kun läsnäoloasi vaaditaan."

Tositilanne: Ap "Moi! Tulit sitten taas. Minä laitan kohta kahvia ja vuode onkin jo valmiiksi sijattu ja uudet petivaatteetkin on. Onko  muuten niitä muita tulossa, jotta tiedän varata lisää syötävää?"

Vierailija
8/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuitui kirjoitti:

No tää on keskusteltu palsta, täällä voi asioista keskustella ja kenties saada neuvoja ja vertaistukea.

Vierailija
9/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voimme kuvitella mielessämme tilanteen, jossa ap:n mies toteaa, että rouva on hyvä ja maksaa yksin kaikki asumiseen liittyvät kulut, koska mies ei suostu maksamaan enää euroakaan noin epävieraanvaraisen ihmisen menoista. Mies saa seksiä huomattavasti haövemmalla irtonumeroilta.

Vierailija
10/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK, mutta sovitaanko, että sinä et ryhdy kiukkuamaan, kun koko muu miehen lapsuudenperhe lähtee reissulle Keski-Eurooppaan eikä teitä pyydetä mukaan. Tai kun kuulet, että miehen siskolle on annettu 20 000 e eikä miehellesi mitään, niin pidä suukko soukemmalla.

Vierailija
11/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku kompromissi ois hyvä, että eivät ilmoittamatta vaan ilmesty silloin kun haluu, mutta kai nyt sukulaiset voivat kyläillä joskus varsinkin jos mies haluaa, onhan koti kuitenkin puoliksi myös hänen.

Vierailija
12/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan OK, mutta sovitaanko, että sinä et ryhdy kiukkuamaan, kun koko muu miehen lapsuudenperhe lähtee reissulle Keski-Eurooppaan eikä teitä pyydetä mukaan. Tai kun kuulet, että miehen siskolle on annettu 20 000 e eikä miehellesi mitään, niin pidä suukko soukemmalla.

Jaa eli meidän velvollisuus on vain palvella? Mies on lähtenyt kotoa 18-vuotiaana, noi kälyt nuohoaa siellä nurkissa edelleen, vaikka heille on ostettu asunnotkin. Heille myös maksetaan jo matkoja (sieltä ulkomailta se kielitaidotn mieskin löytyi). On maksettu myös ne opinnot.

Vierailija
13/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö joku kompromissi ois hyvä, että eivät ilmoittamatta vaan ilmesty silloin kun haluu, mutta kai nyt sukulaiset voivat kyläillä joskus varsinkin jos mies haluaa, onhan koti kuitenkin puoliksi myös hänen.

Ei se ole kyläilyä, että tulee kun itselle sopii, majoittuu moneksi päiväksi ja odottaa pöytään ruoat ja kuskaukset. Koskaan ei edes tuo mitään, ei edes niitä petivaatteita.

Ja kyllä sekin jurppi että kun järjestin kälylle työpaikkahaastattelun, tää teki oharit ja vielä valehtrli käyneensä, vaikkei tod ollut edes sinne mennyt.

Kyläily on minusta sitä, että sovitaan ajankohta joka käy myös isäntäväelle, tuodaan pieni tuliainen, kysellään myös sen isäntäväen kuulumisia ja ollaan ylipäätään kohteliaita.

Vierailija
14/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein tekisi mieli kirjoittaa, että hyvä miniä, minä en pyöritä päiväkotia. Hoida itse lapsesi.

Vierailija
15/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikSei sitä.voi hoitaa itse? Outoa vaatia mies sanomaan ettei vaimo halua sukulaisia yökylään keksi ikä vaimo jonkun asiankin, minkä miehen pitää ilmoittaa syyksi?

Vierailija
16/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä, jos varaisit hotellihuoneen näille vierailijoille ihan itse. Kun ilmoittavat, milloin juna tulee soitat hotelliin ja varaat huoneen. Asemalta sitten suoraan hotelliin. Jos tulevat suoraan oven taakse, voit keittää heille kahvit ja siinä ohessa varata hotellin. Sitten vieraat taksiin ja hotelliin majoittumaan. Tai majoittaisin heidät, mutta kirjoittaisin suolaisen laskun vuodevaatteiden pesusta ja ruoan ostamisesta ja laittamisesta. Jos mutisevat vastaan, voit ilmoittaa kylmästi, että koska he odottavat hotellitasoisia palveluita, on sinulla oikeus laskuttaa niistä.  Luulisi menevän viimein jakeluun, kun saisivat 5 tähden hotellia vastaavan laskun.

Vierailija
17/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein tekisi mieli kirjoittaa, että hyvä miniä, minä en pyöritä päiväkotia. Hoida itse lapsesi.

Ei meillä ole lapsia.

Ap

Vierailija
18/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä, jos varaisit hotellihuoneen näille vierailijoille ihan itse. Kun ilmoittavat, milloin juna tulee soitat hotelliin ja varaat huoneen. Asemalta sitten suoraan hotelliin. Jos tulevat suoraan oven taakse, voit keittää heille kahvit ja siinä ohessa varata hotellin. Sitten vieraat taksiin ja hotelliin majoittumaan. Tai majoittaisin heidät, mutta kirjoittaisin suolaisen laskun vuodevaatteiden pesusta ja ruoan ostamisesta ja laittamisesta. Jos mutisevat vastaan, voit ilmoittaa kylmästi, että koska he odottavat hotellitasoisia palveluita, on sinulla oikeus laskuttaa niistä.  Luulisi menevän viimein jakeluun, kun saisivat 5 tähden hotellia vastaavan laskun.

Ei heillä ole rahaa, eikä minulla ole intoa maksella niitä hotelleja.

Vierailija
19/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole puhunut miehensä suhtautumisesta mitenkään. Eli voinemme päätellä, että miestä ei sukulaisten kyläilyt haittaa. Ap.llä on vain se 50% määräysvalta, eli miehen vieraita hänen on siedettävä jossain määrin. Mieshän tietenkin hoitaa myös vieraidensa kestitykset, joten ap:n ei tarvitse itseään vaivata millään ylimääräisellä työllä.

Ikävä tilanne, mutta tätä se yhdessä asuminen vaatii: kompromissejä.

Vierailija
20/57 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on molempien koti eli jos mies haluaa yövieraita niin se on joka 2. kerta ok mutta ei aina.

Mies sitten siivoaa, tekee ruuat ja viihdyttää omat sukulaisvieraassa jos ne sinne haluaa. Ap voi vaikka lähteä hermolomalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä