Millaisia koulutuksia teillä on?
Kommentit (117)
Amk insinööri, kemiantekniikka (entinen prosessitekniikka), työtön
Vierailija kirjoitti:
DI+KTM. Työtön
Ihan varmaan joo! Ne joilla on em.kombo headhuntataan Linkedinissä 24h:ssa.
Suurtalouskokki ja leipuri-kondiittori. Olen käynyt lukionkin. Töissä ravintola-alalla. Suunnittelen alan vaihtoa, mutta en tiedä, mitä lähtisin opiskelemaan.
Suurtalouskokin ammattitutkinto,
dieettikokin erikoisammattitutkinto, leipojakurssi keittiöalan ammattilaisille ja kondiittorin ammattitutkintoon valmentavakoulutus.
Kokki 42v
:)
Kasvatustieteen maisteri ja työskentelen luokanopettajana.
Laskentatoimen merkonomi vuosimallia -90, nyt opiskelija.
Graafisen suunnittelijan koulutus (AMK). Töissä omassa yrityksessä.
Kaksi kasvatusalan ammattia takana, kolmatta korkeakoulututkintoa opiskelen. Siinä välissä myös mm psykologian eka vuosi suoritettuna yliopistolta.
VTM sosiaalityöntekijä. Valtiolla vakkarivirassa muissa hommissa.
Olen työtön yo-merkonomi ja suorittanut myös korkeakouluopintoja, jotka kuitenkin jäivät kesken..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DI+KTM. Työtön
Miksi työtön? Eikö DI ole hyvä työllisyys?
Ehkä joskus vuosituhannen vaihteen tienoilla, mutta ei enää kymmeneen vuoteen
https://yle.fi/uutiset/3-9519967
*
Muutkin ovat huomanneet saman. Ei varmaan kauheasti motivoi, kun liki jokaiselta löytyy tuttavapiirista työttömyyden takia jatko-opiskeleva. No tuskin tohtorina pärjää sen paremmin
Juu. Täällä tohtori, työtön. Tervetuloa joukkoon vaan, työkkärin cv-kursseilla on tilaa kaikille!
x2 AMK tutkintoa. Vuosia olin työelämässä. Tällä hetkellä opiskelen yliopistossa kolmatta tutkintoa, eli opiskeljana jälleen :)
VTM (pääaine kansantaloustiede). Nurmikonleikkaaja, lehtien haravoija.
Ammattikoulu - sähköasentaja,
Timpurin hommiin päätynyt..
Se päivä kun työt loppuu tällä alalla, vaikka olisi valmis tekemään mitä vain, silloin on helvetti jäätynyt.
Suosittelen alalle.
FM, kääntäjälinjalta. Nyt työttömänä.
Lähihoitaja 55vuotias. Työtön. Liian kriittinen, liian vanha. Haluan hoidettavieni saavan hyvää hoitoa,hyvää ruokaa,virikkeitä. Enkä pelkästään sitä halvinta mahdollista, kiireessä hosuttua, vaihtuvien "hoitajien" suorittamaa, firmalle tulosta tuovaa säilytystä. Siksi olen työtön.
KTK (KTM ~2018), toimistoassistenttina isossa yrityksessä. N26
Näkee kyllä että täällä on paljon sellasia jotka eivät ole ajatelleet tulevaisuutta ja työllistymistä yhtään vaan lähteneet opiskelemaan "sitä mitä sydän sanoo" ja "kyllä asiat järjestetyy".
Puuseppä. Oma yritys, jolla juuri ja juuri saa leivän pöytään.