Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoinen syy, miksi en voi hankkia lapsia. Muita?

Vierailija
01.10.2017 |

Haluaisin lapsiperheen, mutten voi, koska olen liian herkkä ja empaattinen. Menen nyt jo, toisten lapsista, täysin pois tolaltani, jos heille tapahtuu jotain ikävää. Tiedän itsekin, ettei tämä ole normaalia. En uskalla hankkia lapsia, koska romahtelisin vähän väliä. Kaverini ihana lapsi ei ole saanut koulussa kavereita. Olen itkenyt ja valvonut öitä tämän takia. Aikaa menee siihen, kun keksin ratkaisuja asian korjaamiseksi. Olen enemmän järkyttynyt tästä kuin lapsen äiti ja isä. Av:llakin jos joku kertoo lastaan koulukiusattavan tai että lapsi ei ole saanut kavereita tms., itken valtoimenaan ja yritän keksiä korjauskeinoja. Suren maailman kärsiviä lapsia joita en edes tunne ja muitakin kärsiviä ihmisiä.

No joo, halusin tällaisenkin syyn tuoda esiin, kun täällä aina puhutaan syistä olla hankkimatta lapsia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama.

Vierailija
2/6 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh :( mutta toisaalta voisit ajatella niin että sinun luonasi lapsi ainakin saisi hyvän ja rakastavan kodin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi kyllä muuttua. Ennen omia lapsia näin valvepainajaisia kaikista mahdollisista tavoista, kuinka veljentyttöni voisi satuttaa itsensä, mutta omien lasten syntyessä huolen määrä ja taso tipahti edes jotenkin järjelliselle tasolle, vaikka tietysti ainainen huoli olikin. 

Vierailija
4/6 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh :( mutta toisaalta voisit ajatella niin että sinun luonasi lapsi ainakin saisi hyvän ja rakastavan kodin?

Mitä se auttaa, kun lapsi tarvitsee maailmaltakin niin paljon? Kavereita ja mukautumista muuttuviin asioihin, pelit, tietokoneaika, aikanaan hirveä työelämä ja saako arvostavan kumppanin jne.

Kyllä nää äitinsä rakastamat mammanpojat tunnetaan, mitään se ei elämässä korvaa, jos noissa kusee.

Vierailija
5/6 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkyys on käsittääkseni aika tavallinen syy olla ottamatta elämäänsä niinkin kuormittavaa harrastusta kuin lapsi.

Vierailija
6/6 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee samat vibat kissoista. Silti mulla niitä on.